וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרל אואנס ניסה להתאבד?

28.9.2006 / 0:23

ע"פ גרסת משטרת דאלאס, כוכב הפוטבול נטל במכוון כמות מוגזמת של משככי כאבים. בינתיים הוא שוחרר, והכחיש נסיון התאבדות

טרל אואנס נכנס היום (רביעי) לבית חולים בדאלאס, בעקבות נטילה מוגברת של משככי כאבים. עד כאן, הכל נשמע תקין, מכיוון שטי. או. סובל משבר ביד שנגרם לו בשבוע שעבר במשחק נגד וושינגטון (10:27 לקאובויס).

אלא שעל פי משטרת דאלאס, התופס של הקאובויס ניסה להתאבד, ונטל את הכדורים בכוונה תחילה. לפי גרסת המשטרה, חברה שהייתה עם אואנס הבחינה שהבקבוקון המכיל את הכדורים ריק, כשגם לאחר התערבותה בלע עוד שתי גלולות, בטרם פונה לבית חולים. על פי דו"ח המשטרה, אואנס אמר לחברה כי הוא בדיכאון. בשבוע שעבר התלונן מאמן הקאובויס, ביל פארסלס, כי הכדורים שנוטל אואנס הפכו אותו לחולה.

בינתיים שוחרר אואנס מבית החולים, דיבר במסיבת עיתונאים והכחיש ניסיון להתאבדות. הוא טען כי התבלבל במינון הכדורים. "מעולם לא הייתי חסר הכרה. הגבתי לכל האירועים ואני זוכר הכל". הוא גם ביקר את דו"ח המשטרה: "מאוד חבל שמקרה תמים של אלרגיה הופך לנסיון התאבדות". אואנס אמר כי הוא כשיר לשחק במדי הקאובויס ביום ראשון.

אואנס, עשר שנים ב-NFL, נחשב לאחד השחקנים הכי מוכשרים בליגה ולשחקן הטוב בתפקיד התופס. ההיסטוריה שלו, שעברה בסן פרנסיסקו, בפילדלפיה וכעת בדאלאס, רצופת שערוריות ועימותים עם חברים ומאמנים לקבוצה. בסן פרנסיסקו הסתכסך עם המאמן סטיב מריוצ'י והקוורטרבק ג'ף גארסיה, עליו אמר בראיון ל"פלייבוי" כי הוא הומוסקסואל. לאחר מכן הועבר לבולטימור וסירב, וכשהגיע לפילדלפיה הסתכסך לא אחת עם המאמן אנדי ריד והקוורטרבק דונובן מקנאב, עד שנופה מהקבוצה. גם את העונה הזו בדאלאס החל אואנס בעימותים עם פארסלס, וחטף קנס על אי הופעה לישיבת הקבוצה.

עדכון ראשון: 27.9.06, 18:41
עדכון אחרון: 28.9.06, 00:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully