וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום שאננות

יצחק שום מתכונן ל"משחק החשוב ביותר העונה" מול צ'רנומורץ (19:30, 5+), אבל לא מוכן לצאת בהצהרות. פנטסיל ואוסטרץ הגיעו לבקר

ברני ארדוב

מאמן הפועל ת"א, יצחק שום, כינס מסיבת עיתונאים במתחם וולפסון לקראת המשחק היום (חמישי) נגד צ'רנומורץ' אודסה במסגרת הסיבוב הראשון בגביע אופ"א (0:1 להפועל במשחק הראשון בחוץ), הקרב האחרון לפני שלב הבתים.

"המשחק הוא חשוב ביותר, כי אחרי זה אין תיקונים", פתח המאמן, "אנו מגיעים עם יתרון וכדאי שנדע לנצל זאת ולעלות לשלב הבתים, זו מטרתנו העיקרית".

המאמן לא הכביר במילים על הכנות שחקניו למשחק ורק אמר כי "כל אחד מהשחקנים מבין את חשיבות המשחק. חלקם היו במעמדים כאלה והאחרים יקבלו את האווירה מחר". מאמן האדומים דחה כל טענה לשאננות מצד הקבוצה, "אני לא מאמין שברמה הזו יש שאננות מצדנו. יש לנו דוגמאות טובות לזה. אנו זוכרים למשל מה קרה לאייאקס מול קופנהאגן בבית ויודעים שדברים כאלה עלולים לקרות".

שום לא רצה אפילו לדמיין תסריט פסימי, כגון הדחה מהמפעל כבר מחר: "לא רוצה לחשוב על משהו שלילי. נשחק את הכדורגל שאנו יודעים מתחילת העונה, בדרך כלל זה מצליח. אני רוצה לנצח כל משחק ואני לא יודע לשחק על תיקו".

מאמן היריבה ייעדר מהמשחק עקב מחלה, אך שום אינו חושב כי הדבר מעניק יתרון לאדומים: "זה לא משנה, חשוב מי שנמצא על המגרש. יתכן שהם ישחקו יותר חופשי ואז זה ישחק לטובתם".

שני שחקנים שהפתיעו בנוכחותם במתחם וולפסון הם ג'ון פנטסיל, שלא משחק כרגע בווסטהאם בגלל פציעה, ולא אחר מאשר מילאן אוסטרץ, שהספיק לפרוש והגיע כדי לעודד את חבריו לשעבר לקראת המשחק.

יוסי אבוקסיס אמר בשם השחקנים: "זה אחד המשחקים החשובים בתולדות המועדון. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ואולי לשחזר את 2002. בדרך כלל מדברים על זה שאירופה מפריעה לליגה, אבל צריך לבוא בחשיבה חיובית ולעשות הכל כדי להצליח באופ"א". אבוקסיס לא שכח להודות למועדון ואמר שבלי הפועל יתכן שהיה פורש מזמן ולא משחק בגיל 36.

אוסטרץ (31) סיפר שהוא מתכנן קאמבק לאחר היעדרות ארוכה בגלל פציעה. אין לו מה לחפש באולימפיה לובליאנה, קבוצת הפאר לשעבר שהורדה לליגה הרביעית בגלל פשיטת רגל, אבל יש לו רעיונות אחרים.

דובר הקבוצה, אמיר ליובין אמר שגם אם הפועל תגריל יריבה אטרקטיבית כמו ווסטהאם בשלב הבתים, היא לא תעביר את המשחק לאיצטדיון רמת גן, אלא תישאר בבלומפילד.

עדכון ראשון: 27.9.06, 16:46
עדכון אחרון: 28.9.06, 07:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully