וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוג'י טוען לקונספירציה, ליפי טוען מצברים

27.9.2006 / 16:21

מנהלה לשעבר של הגברת הזקנה מאשים כי הקבוצה ירדה ליגה בעקבות מזימה. ליפי מצהיר על מנוחה של חצי שנה, קאטניה חטפה עונש רדיוס

לוצ'יאנו מוג'י, מנהלה לשעבר של יובנטוס תוקף בחריפות את יו"ר ההתאחדות האיטלקית גוידו רוסי ומאשים אותו כי היה מעוניין בהחרבת יובנטוס בכוונה תחילה.

מוג'י שהורחק מהמשחק בעקבות פרשת השחיתות לחמש שנים, תוקף לא רק את יו"ר ההתאחדות האיטלקית שהתפטר אלא גם את אינטר וראשיה ורומז לקונספירציה נגד הקבוצה: "אינטר, טלקום איטליה, מאסימו מוראטי ורוסי, המשותף בין כולם, אינטר וטלקום איטליה. רוסי עשה מה שעשה וחזר עכשיו לטלקום".

כזכור, רוסי התפטר מראשות ההתאחדות האיטלקית עקב הבקורת כי מלבד תפקידו זה הוא משמש גם ראש טלקום איטליה, נותנת החסות הראשית לשתי הליגות הבכירות בארץ המגף.

"האירועים בימים האחרונים נותנים תוקף לטענותי. אני גם דוחה את לגיטימיות הציתות לשיחות הטלפון שלי. התמלילים אינם מלאים, אז איך יכול להיות לזה תוקף ראייתי?", קבל מוג'י .

הגברת הזקנה ממוקמת כרגע במקום האחרון בסרייה B עם מינוס 10 נקודות ומחכה לשימוע נוסף בעניינה שיערך בעוד כחודש. בינתיים, ביובה הבטיחו תמריצים לשחקני הקבוצה. במידה והקבוצה תצליח להעפיל בתום העונה לסיירה A כל שחקן יקבל בונוס של כ-190 אלף דולר וכמחצית הסכום אם הקבוצה תעלה לליגה הראשונה דרך משחקי הפלייאוף.

ליפי: "אחזור עוד כחצי שנה"

מרצ'לו ליפי לא ממהר לחזור ולאמן קבוצות כדורגל אחרי הזכייה כמאמן נבחרת איטליה באליפות העולם. אחרי שנקשר שמו לקבוצות כמו אינטר, סמפדוריה ומנצ'סטר יונייטד, מאמנה לשעבר של יובנטוס כנראה יחזור לקווים רק לאחר הפסקה ארוכה מהמשחק. "אני אחזור בטוח", הוא מרגיע, "אבל רק אחרי הפסקה של כחצי שנה. זה משהו שהבטחתי לעצמי כבר לפני שנתיים".

עונש רדיוס לקאטניה

קבוצת קאטניה קיבלה עונש של שני משחקי רדיוס ללא קהל. ההחלטה נתקבלה בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה ותקיפתם אוהדי הקבוצה היריבה במהלך משחק הדרבי הסיציליאני נגד מסינה שנערך ביום ראשון. משחקיה הביתיים הקרובים נגד לאציו (22 באוקטובר) וטורינו (29 באוקטובר) ישוחקו במגרש נטרלי ושומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully