וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו: "השמועות על רכישת ווסטהאם פוגעות בנו"

27.9.2006 / 11:49

מאמן הפטישים קורא לזרז את המכירה לאיש העסקים האיראני קיה יורבכיאן. אמורוסו מקורינתיאנס תוקף את טבז, פרדי אדו בדרך לרדינג?

מנג'ר ווסטהאם, אלן פארדיו, טוען כי השמועות על קנייה אפשרית של הפטישים פוגעות בקבוצה, שניצחה משחק אחד בלבד העונה בפרמיירליג, ואספה נקודה בודדת מאז הגעתם של צמד הארגנטינאים קרלוס טבז וחאבייר מאסצ'ראנו.

"אם אפשר יהיה להגיע למיצוי כל עניין הרכישה זה יהיה הדבר הטוב ביותר עבור כולם", אמר פארדיו. "יושב הראש טרי בראון מודע למצב, ואני מאמין שהוא עושה את כל המאמצים לזרז את העניינים ככל שרק אפשר".

הדיווחים מאנגליה מספרים שאיש העסקים האיראני קיה יורבכיאן, שמחזיק בבעלותו חלק מהכרטיסים של טבז ומאסצ'ראנו, הוא המועמד הבכיר לרכוש את המועדון, בעבור סכום שינוע סביב ה-100 מיליון ליש"ט.

פארדיו, בכל זאת, לא מנסה להתחמק מאחריות ולהפיל את כל התיק על ידיעות הרכישה. "סיבה נוספת לחוסר ההצלחה שלנו היא העובדה שהיריבות כבר לא מאפשרות לנו את אותו החופש שקיבלנו בעונה שעברה", הסביר. "אני עוברים כמה שינויים, כולל הגעתם של שני הארגנטינאים, שהספיקו לרכוש את כבודם של חברם לקבוצה באימונים. יש להם הרבה מאוד איכויות שיעזרו לקבוצה".

גם מאסצ'ראנו התייחס לעסק הביש: "הדברים בינתיים לא הולכים טוב כל כך עבור טבז ועבורי, אבל אנחנו לא מוותרים. עם הזמן הכל יסתדר".

עוד בעניין טבז: מרסיו אמורוסו, שהגיע לקורינתיאנס ממילאן, בעצם כמחליפו של הכוכב הארגנטינאי שעזב בטריקת דלת את מועדון הפאר הברזילאי, החליט לשלוח לו מסר חמים ונעים. "טבז גרם לכולם להרגיש אי נוחות פשוט מעצם זה שהוא הרגיש שהוא טוב בהרבה משאר השחקנים", תקף.

"אין מי מילה רעה להגיד על כישוריו ככדורגלן, בייחוד משום שהוא סייע לנו רבות, אבל הבעיות עם המאמן נבעו מכך שהאחרון נהג להתייחס לכולם בצורה שווה, דבר שלא התאפשר עם טבז. ככה אי אפשר לבנות קבוצה טובה".

לרנר השתלט על אסטון וילה

איש העסקים האמריקאי, רנדי לרנר, הגדיל את אחזקותיו באסטון וילה ל-90 אחוזים, ומתכוון להגיע למאה אחוזים בקרוב. הבעלים של הקליבלנד בראונס מה-NFL הפך ליו"ר הרשמי של הווילה במקומו של דאג אליס. הכוונה של לרנר, שהונו נאמד בכ-1.2 מיליארד דולר, היא להפוך את המועדון לחברה פרטית ולהוציא אותה משוק המניות.

* "הסאן" הבריטי מדווח היום (שלישי) כי פרדי אדו האמריקאי נמצא בדרכו לרדינג האנגלית. אדו הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם לשחק בנבחרת ארה"ב וב-MLS, שם הוא מככב במדי הדי.סי יונייטד, ומחירו צפוי להגיע לסביבות ה-5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully