וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה יעדר כשלושה שבועות

27.9.2006 / 13:59

השחקן שנפצע במשחק אימון עבר בדיקת MRI אשר הבהירה כי מדובר במתיחת הרצועה. לירון זרקו צפוי למלא את מקומו בשבת נגד נתניה

בלם הפועל כפר סבא, דגלאס דה סילבה, ערך הבוקר בדיקת MRI, על מנת לאבחן מהי חומרת הפציעה שעבר במהלך משחק האימון מול קבוצת אסי גלבוע מליגה א'. תוצאות הבדיקה הוכיחו כי השחקן סובל ממתיחה ברצועה.

לאחר שהתקבלו התוצאות, קיבל השחקן הודעה כי תקופת ההחלמה הממוצעת, אורכת כשלושה שבועות. רופאת הקבוצה, ד"ר מיכל גולדווירט, ציינה הבוקר כי בקבוצה לא היה לרגע חשש שהשחקן קרע את הרצועות או גמר את העונה. "מדובר במתיחה בלבד ומעולם לא חשבנו שמדובר בפציעה קשה יותר. קשה לומר כמה זמן בדיוק דה סילבה ייעדר, אבל לאור ניסיון העבר נראה כי מדובר בתקופת היעדרות שאורכה כשלושה שבועות", אמרה הרופאה.

לאחר שראשי הקבוצה התעדכנו בתוצאות, הם דרשו מהבלם הצעיר (22) להתחיל את טיפולי הפיזיותרפיה עוד היום, זאת במטרה להכשירו למשחק החוץ שייערך בעוד שבועיים מול מ.ס אשדוד.

לקראת משחק הליגה מול מכבי נתניה, צפוי לירון זרקו למלא את מקומו של דה סילבה בהרכב. שחקנים בקבוצה אמרו הבוקר כי פציעתו של דה סילבה עלולה ליצור בעיה גדולה לקראת המשחק מול נתניה. "משחק ההגנה הוא נקודת התורפה שלנו ודה סילבה ידע לאזן אותו. קשה יהיה להסתדר בלעדיו אבל נצטרך לעשות את העבודה", אמר אחד השחקנים.

* החלוץ אורן ניסים עדיין לא קיבל כל פניה מצד הנהלות הפועל כפר סבא או מכבי הרצליה, בנוגע לאפשרות לעבור לקבוצה של ראובן עטר. לניסים חוזה עד תום העונה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully