וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד השלימה את תמונת ה-AL

27.9.2006 / 13:11

האייז ניצחו את סיאטל 3:12, ועם הפסד האיינג'לס הפכו לקבוצה הרביעית שמעפילה בחטיבה. ב-NL חם, כשסט. לואיס ממשיכה להפסיד

אוקלנד אתלטיקס הפכה הלילה (בין שלישי לרביעי) להיות הקבוצה הרביעית והאחרונה שמעפילה לפלייאוף. האייז היו זקוקים לניצחון על סיאטל ולהפסד של לוס אנג'לס איינג'לס, וזה בדיוק מה שקרה, כשניצחו 3:12 והמלאכים נוצחו 5:2 על ידי טקסס.

אבל אם ב-AL הכל סגור, ב-NL יש סיפור שלם. כריס קרפנטר לא הצליח למנוע מהקרדינלס להמשיך בשרשרת ההפסדים, ואחרי הניצחון של יוסטון על פיטסבורג היא בפיגור 1.5 משחקים בלבד. גם סינסינטי ניצחה, והיא בפיגור 2.5 מהציפורים האדומות. סן דייגו ולוס אנג'לס עשו את המוטל עליהן וניצחו, אבל פילדלפיה, כמו פילדלפיה, ממשיכה להיכשל בישורת האחרונה.

אם כך, ב-AL הכל שאלה של מיקום, כשהעולות הן היאנקיז, דטרויט, מינסוטה ואוקלנד. יש לקחת בחשבון שבשלב ה-DS קבוצות מאותו בית לא יכולות להיפגש ביניהן, מה שאומר שהקרבות יהיו יאנקיז-מינסוטה ודטרויט-אוקלנד או יאנקיז-דטרויט ואוקלנד-מינסוטה.

וב-NL? ככה זה נראה:

1. ניו יורק מטס (הבטיחו ביתיות עד לוורלד סירייס)
2. סן דייגו
3. סט. לואיס (4.5 משחקים מהפאדרס)
4. דודג'רס (6.5 מהפאדרס)
--------------------------
5. פילדלפיה (1 מהדודג'רס)
6. יוסטון (4 מהדודג'רס, 1.5 מסט. לואיס)
7. סינסינטי (5 מהדודג'רס, 2.5 מסט. לואיס)

AL: בסוף אוקלנד עשתה את זה

סיאטל - אוקלנד 12:3

האייז, כמו המטס לפני שבוע, הוציאו לכולם את הנשמה. גם אם היה ברור לכולם שהם יעלו בסוף ולא הייתה סכנה, עד שהם עשו את זה לקח זמן. ריץ' הארדן נזהר לא להגיש יותר מדי, הלך חמישה וטיגן חמישה, וגם רשם את הניצחון. מילטון בראדלי וניק סווישר עם הומרים, ואוקלנד עולה לפלייאוף לראשונה מאז 2003. זו הפעם ה-14 שהאייז זוכים באליפות המערב.


איינג'לס - טקסס 5:2

אוקלנד לא יכולה הייתה להעפיל בלי סיוע מצידו של רובינסון טחדה, ש-6.2 אינינגים סולידיים שלו עזרו לריינג'רס לנצח וליטול מאנהיים את הסיכוי התאורטי היחיד שהיה לה לפלייאוף. מארק טשיירה הצליח לבסוף להגיע להומר ה-30 שלו העונה, מידיו של קלווים אסקובר, שצלח 1.2 אינינגים בלבד.

יתר התוצאות:

מינסוטה - קנזס סיטי 2:3 (שמונה וחמישה ליוהאן סנטנה בחזרה גנרלית לקראת הפלייאוף)
בוסטון - טמפה ביי 1:5 (הרד סוקס חזרו למקום השני במזרח)
יאנקיז - בולטימור 4:5
דטרויט - טורונטו 3:4
קליבלנד - וייט סוקס 0:6 (שמונה אינינגים ו-11 חשמולים לסי סי סבאתיה)

NL: הרבה יותר מסובך

סט. לואיס - סן דייגו 7:5

גם כריס קרפנטר לא הצליח למנוע את ההתרסקות של הקרדינלס, שזוחלים לקו הסיום בשארית כוחותיהם ומקווים שסינסינטי ויוסטון לא יצליחו להדביק אותם. קרפנטר כבר הוביל 2:5, בטרם הרשה ארבע ריצות באינינג השביעי, בהן שתיים מדאבל של מייק קמרון. רוני בליארד חבט לשני הומרים, מה שלא הספיק לציפורים האדומות. טרבור הופמן הגיע לשמירה מספר 480 בקריירה, כשהפאדרס מגיעים לאוקטובר (הם יהיו בפלייאוף) חמים אש, עם ניצחון שישי ברציפות.


קולורדו - דודג'רס 11:4

גם הדודג'רס עשו את המוטל עליהם, ובעקבות הפסד פילדלפיה פתחו עליה פער של משחק אחד. הומר ושלושה ריביז לנומאר גארסיהפארה והומר גם למרלון אנדרסון. גרג מדוקס עם ניצחון מספר 322 בקריירה.


פלורידה - סינסינטי 5:3

ככה פתאום חזרו הרדס למרוץ, כשהם מצמקים את הפער מסט. לואיס ל-2.5 משחקים בלבד. דייויד רוס סגר כל סיכוי תאורטי של הדגים להשתחל פנימה עם שני הומרים, כשראיין פרנקלין רושם את הניצחון וסקוט שונווייס את השמירה. חמישה אינינגים והפסד לדונטרל וויליס בפלורידה.


וושינגטון - פילדלפיה 3:4

המזל של פילדלפיה בגד בה, כשהשופטים קראו פאול על הומר חוקי של צ'ייז אטלי, מה שהיה מביא את הפיליז, שהובילו 0:2 באינינג השני, ליתרון 0:5. ראיין הווארד ניסה להציל את המצב, אבל לא יכול היה לצ'אד קורדרו, שרשם את השמירה. פילדלפיה מחפשת פלייאוף ראשון מ-1993, אבל השוד הזה מקרב אותה לעוד עונה שחונה. שישה ושישה לרמון אורטיז בוושינגטון, הפסד לברט מאיירס.

יתר התוצאות:

סן פרנסיסקו - אריזונה 2:4
קאבס - מילווקי 6:14
אטלנטה - מטס 0:12 (שמונה ושישה לג'ון סמולץ בנצחונו ה-15 העונה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully