וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדאה יוכל לשחק ביום שבת

רומן רוזנבלט

28.9.2006 / 15:30

מכבי נתניה החתימה לעונה את הקשר הרומני, מריוס בונדאה, שדחה את השמועות על הרגלי הבילוי שלו. "אני ב-70-80 אחוז מיכולתי"

הקשר הרומני, מריוס זנו בונדאה, שהגיע בלילה שבין שלישי לרביעי לישראל, חתם במכבי נתניה על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

הקשר הרומני הצטרף רק היום (חמישי) לאימוני הקבוצה. בעקבות ההחלטה להחתימו שוחרר הנבחן האוסטרלי שאנון קול והברזילאי ג'פרסון אולייברה כלל לא יגיע להיבחן. היום קיבלה נתניה את השחרור הבינלאומי של השחקן וכבר הספיקה להעבירו בבקרה התקציבית, כך שהוא יעמוד לרשותו של אלי גוטמן במשחק ביום שבת, מול הפועל כפר סבא.

בונדאה הספיק להתראיין לאתר המועדון. "המאמן אלי גוטמן אמר לי שזה טוב לקריירה שלי להגיע ולשחק בישראל כמה עונות", הסביר הרומני. "הוא רצה אותי גם לפני שנתיים בקבוצה הקודמת שאימן בישראל. היו לי אופציות משתי קבוצות ברומניה, אבל העדפתי להגיע לכאן. אני כרגע ב-70-80 אחוז מהיכולת שלי".

"דיברתי עם שחקנים רומנים כמו אדריאן פיטו ואדריאן גמאן, והם אמרו לי שהכדורגל פה טוב, הרמה גבוהה והמתקנים מצוינים. הבנתי שרמת החיים בישראל היא טובה".

בינתיים התקשורת הישראלית פרסמה שאתה מכונה 'קזנובה', בגלל היותך בליין.

"זה לא נכון. 100 אחוז שקר. אני אדם נשוי ואיש משפחה. יש לי ילדים ואני לא קזנובה ולא פלייבוי. אני לא שותה ולא מבלה במועדונים. אני מתרכז רק בכדורגל ובמשפחה שלי".

נתניה והמשטרה מתכוננות לאוהדי בית"ר

במועדון נערכים למשחק הבית ב-14 באוקטובר נגד בית"ר ירושלים. הערכת המצב המשותפת של הקבוצה ומשטרת ישראל לקראת המשחק המסקרן תיערך בשבוע הבא, אז תדע הקבוצה מהן דרישות המשטרה. יש לציין כי בהתאם להנחיית ההתאחדות לכדורגל יש לקיים את משחקי הליגה במגרשיהם הביתיים של המארחות.

נעדרו מאימון הקבוצה אמיר טגה ואיתי שכטר שהתאמנו היום עם הנבחרת הצעירה של ישראל. אבי סטרול התאמן עם הקבוצה ויהיה כשיר למשחק בשבת. החלוץ הגנאי, עבדול סאמד אוקוצ'ה, שהינו מוסלמי מאמין ונמצא בימים אלה בעיצומו של הרמאדאן יעלה לשחק בשבת כרגיל מול הפועל כפר סבא וידחה את הצום לאחרי המשחק.


עדכון ראשון: 27.9 12:55
עדכון אחרון: 28.9 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully