וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי הציל את רונאלדיניו

27.9.2006 / 23:18

רונאלדיניו שוב רעד על אדמת גרמניה, ברצלונה הייתה קרובה להפסד בברמן, אבל הארגנטינאי כבש בדקה ה-87 וקבע 1:1. אינטר-באיירן 2:0, ולנסיה-רומא 1:2, ליברפול-גלאטסריי 2:3, סופיה-צ'לסי 3:1

אם החב'רה בבארסה היו יהודים, היה להם הרבה חשבון נפש לעשות ביום כיפור הקרב ובא. שתי תוצאות תיקו בארבעה ימים, מול ולנסיה בליגה ומול ברמן (1:1) בליגת האלופות, יכולות להיות אפילו סוג של משברון אצל אלופת אירופה. אם זה לא מספיק, צ'לסי דפקה כרטיס במשחק החוץ מול לבסקי סופיה (0:3) והיא תגיע מוכנה יותר לקרב הענקיות במחזור הבא.

קבוצה נוספת ששמרה על מאזן מושלם היא אלופת גרמניה באיירן מינכן, שניצחה בחוץ את אלופת איטליה אינטר 0:2 במשחק המרכזי בבית ב'. הנראזורי, שאיבדו שני שחקנים בהרחקה במשחק הזה, נכנסו לצרות בעיקר לאור העובדה שספורטינג ליסבון חזרה מפיגור במשחק מול ספרטק מוסקבה, שהסתיים בתיקו 1:1.

ולנסיה, הקבוצה שגרמה לאובדן הנקודות הראשון של ברצלונה בליגה הספרדית, המשיכה את השבוע המצויין שלה עם ניצחון ביתי 1:2 על רומא של טוטי, והיא מוליכה את בית ד' באחוזים מושלמים. אולימפיאקוס ושחטאר דונייצק השיגו נקודה ראשונה בבית, אחרי שנפרדו בתיקו 2:2 ביוון.

ליברפול השיגה ניצחון ראשון בבית ג' עם 2:3 על גלטסראיי, אחרי שכבר הובילה 0:3, כולל שער נדיר מהאוויר של פיטר קראוץ'. איינדהובן של קומאן נצמדה אליה במקום השני, אחרי ניצחון חוץ חשוב 0:1 בבורדו.

בית א': מוריניו מוכן לבארסה, רייקארד פחות

ורדר ברמן - ברצלונה 1:1

ורדר ברמן לא טעמה ניצחון מאז ה-19 לאוגוסט ובדקה התשיעית היא כמעט עלתה ליתרון, כאשר בעיטה מהאוויר של טורסטן פרינגס ממרכז הרחבה הייתה קרובה מאוד למסגרת של ואלדז. 6 דקות מאוחר יותר, רונאלדיניו כבר סימן שבארסה נכנסה לעניינים בהזדמנות הראשונה של הקטאלונים. בדקה ה-34 לודביק ז'יולי הגיע למצב הטוב ביותר של בארסה למשחק, אבל בעיטה שלו מהאוויר ממטרים ספורים נהדפה על ידי וויסה.

אחרי ההפסקה הגיעה נקודת המפנה במשחק, שהייתה די מפתיעה, בעיקר לאור הרקורד האחרון של הגרמנים. קרלוס פויול מברצלונה, שכבש את שערו הראשון באירופה במחזור הראשון השנה, כבש שוב, רק לרשת שלו כשניסה לעצור הגבהה גרמנית וברמן עלתה ל-0:1. פרנק רייקארד כבר התחיל לחשוב על מחליפים, אבל עוד לפני שהכניס מישהו למגרש, הוא איבד את סמואל אטו בעקבות פציעה בדקה ה-62.

בארסה לא ויתרה וליונל מסי היה כל כך קרוב לכבוש את שער השיוויון במהלך גאוני בדקה ה-75, אלא שמולו עמד שוער ביום טוב, שרשם עוד הצלה מוצלחת. האיש של ברצלונה במחצית השניה היה ליונל מסי ו-3 דקות לסיום הגיעה סוף סוף התפוקה של הארגנטינאי, ועוד איזה תפוקה. מסי פרץ מימין, מסר לדקו שהחזיר לו בדיוק מפליא למרכז הרחבה ולילד של רייקארד נותר רק להפציץ מקרוב פנימה בדרך ל-1:1.


לבסקי סופיה - צ'לסי 3:1

למליונרים של אברמוביץ' לקח קצת זמן להתרגל לאיצטדיון בסופיה, שאירח בפעם הראשונה בתולדות המדינה הבלקנית משחק בליגת האלופות. בסופו של דבר היה זה דידייה דרוגבה, שקיבל כדור מג'ון מיקל בדקה ה-39 וכבש מקרוב בדקה ה-39. החלוץ הרעב מחוף השנהב ניצל את השאננות של הבולגרים אחרי ההפסקה כדי להשלים שלושער תוך חצי שעה. זה התחיל בבעיטה מקצה הרחבה שהמשיכה לרשת בין הידיים של פטקוב בדקה ה-53 והמשיך בשער בנגיחה בדקה ה-68. מריאן אוגניאנוב בן ה-18 שנכנס כמחליף כבש את השער המצמק וההיסטורי ללבסקי בדקה ה-89, 3:1.

בית ב': אינטר בצרות

אינטר - באיירן מינכן 2:0

המשחק הזה הבטיח הרבה, בעיקר מבחינתה של המארחת שמובילה את הליגה האיטלקית ורצתה לפנק את האוהדים במשחק הראשון השנה בליגת האלופות באיצטדיון ה"סן סירו". אותם צופים ראו דווקא את האורחים מגרמניה שולטים במחצית הראשונה, אבל לא מגיעים ליותר מדי מצבים משמעותיים, כמו הנראזורי. בדקה ה-54 סבסטיאן שויינשטייגר הצליח לסכן את השער של אינטר בבעיטה חופשית, אבל סזאר הדף. בדקה ה-58 אינטר נותרה בעשרה שחקנים אחרי שזלטאן איברהימוביץ' הורחק. השבדי של אינטר פגע בשויינשטייגר ללא כדור. 3 דקות לאחר מכן אינטר הגיעה למצב הטוב ביותר שלה במשחק, אלא שאוליבר קאן רשם הצלה נהדרת מול הרנן קרספו. הקלישאה הידועה "כשלא נותנים מקבלים" פגעה באינטר בגדול במקרה הזה, כשבאיירן מימשה את היתרון המספרי שלה 9 דקות לסיום ושברה את הקרח עם שער של קלאודיו פיזארו. בדקה ה-85 אינטר נותרה בתשעה שחקנים אחרי הרחקתו של גרוסו וכל שנותר לה היה רק לשמור על הפסד מינימלי. למרבה הצער, זו הייתה משימה קשה מאוד ולוקאס פודולסקי חשב אחרת, כשקבע את תוצאת הסיום עם השני של באיירן בדקה ה-90.

ספרטק מוסקבה - ספורטינג ליסבון 1:1

לראשונה בתולדות ליגת האלופות התקיים משחק על משטח דשא מלאכותי. הרוסים נלחמים נגד ההפסד העשירי ברציפות וכבר אחרי 4 דקות עלו ליתרון במגרשם הביתי. דניס בויארינצב השתחרר על סף הרחבה ובעט טיל לחיבורים, שלא הותיר סיכוי לשוער ספורטינג ריקארדו. הרוסים שלטו במשחק עד לסיום המחצית ולא ממש איפשרו לפורטוגלים להתקרב לשער. במחצית השניה חל המפנה במשחק וספורטינג התחילה לתקוף. בדקה ה-59 זה בא לידי ביטוי כאשר דאבל פס בין ליידסון לנאני מצא את האחרון מול השוער של ספרטק והפורטוגלים הישוו ל-1:1.

בית ג': רפא כמעט איבד את זה

ליברפול - גלטאסראי 2:3

רפא בנטז החליף את ההרכב שלו בפעם ה-93 ואולי הפעם זה השתלם, כאשר בדקה התשיעית פיטר קראוץ' העלה את ליברפול ל-0:1. פאביו אורליו פרץ משמאל ושלח כדור רוחב מדוייק בקו השער, לקראוץ' נותר רק לדחוק את הרגל. השער השני לא איחר לבוא ולואיס גארסיה כבש את השני בדקה ה-14. כמו קראוץ', גם הספרדי קיבל מסירת רוחב, אלא שהוא כבש בנגיחה. הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות היו בולטים לעין, האנגלים נחו עד להפסקה אבל עלו בכוחות מחודשים למחצית השניה וקראוץ' השלים צמד בדקה ה-52, הפעם זה גם היה השער היפה במשחק בבעיטת חצי מספרת מבישול של פינאן. 7 דקות מאוחר יותר, גלא אותתה על סימני חיים כשאומיט קאראן שנכנס כמחליף כבש שער מצמק. החילוף הזה הצדיק את עצמו עוד יותר כשקאראן השלים צמד בדקה ה-65 ופתח את המשחק מחדש. רפא בניטז ביצע את השינויים הדרושים בהרכב כדי לשמור על שלוש הנקודות בסיום המשחק.


בורדו - פ.ס.וו איינדהובן 1:0

ההולנדים ידעו שניצחון חוץ בצרפת יעניק להם מקדמה רצינית בקרב הפתוח לגמרי על המקום השני ונלחמו בשיניים. אחרי ששמרו על רשת ריקה במחצית הראשונה, הפ גם הצליחו להפתיע את המארחים עם שער יתרון של מיקה וארינן בדקה ה-65. מיכאל לאמיי מאיינדהובן הורחק בדקה ה-85, אבל ההולנדים הצליחו לשמור על התוצאה עד לשריקת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית ד': ולנסיה פרצה קדימה

ולנסיה - רומא 1:2

במפגש בין שתי הפייבוריטיות של בית ד', המארחים הספרדים מימשו את הביתיות כבר בדקה ה-12. מורטי שלח כדור לדויד וייה, שהעדיף לפרגן למיגל אנגולו והשני החזיר לו בגדול עם שער יפהפה מהאוויר. הרומאים חיכו 6 דקות בלבד כדי להשוות. קאסטי הוכשל ברחבה וטוטי דייק בפנדל כדי להשוות ל-1:1. בדקה ה-29 היה זה שוב מורטי שפרץ משמאל, שוב מורטי שמסר לוייה והפעם הסקורר הולנסיאני התכבד לכבוש בעצמו, להעלות ל-1:2 ולקבוע את תוצאת המשחק.


שחטאר דונייצק - אולימפיאקוס 2:2

ריבאלדו לא פתח בהרכב של היוונים, אבל זה לא הפריע למיכאליס קונסטנטינו לכבוש את שער היתרון לאולימפיאקוס בדקה ה-24. קאסטילו פרץ מצד שמאל והשאיר את קונסטנטינו חופשי מול השוער האוקראיני. המארחים, שחושבים בדיוק כמו היוונים על המקום השלישי והצנוע בבית, החזירו מלחמה והישוו בדקה ה-34. הבלם תומאס הובשמן השתלט על ריבאונד מבעיטה חופשית של שחטאר ודחק פנימה מקרוב בדרך ל-1:1. אחרי הפוגה קצרה, החגיגה המשיכה בדקה ה-65, כשקאסטילו, החזיר את היוונים ליתרון, אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד שתי דקות בלבד עד לשער השיוויון של מאריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully