וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי יישאר בדאלאס עד 2010/11

27.9.2006 / 17:20

הפורוורד הגרמני היה חתום עד סוף 2007/8. אמארה טוען כי הוא קרוב לכושר משחק, לארי בראון שוכר את עו"ד היקרים במדינה

דירק נוביצקי (28, 2.13 מטר) חתם במאבריקס על הארכת חוזה שתשאיר אותו בקבוצה עד תום עונת 2010/11. הסופרסטאר, שהיה חתום לעונה הקרובה עם אופציה עד סוף עונת 2007/8, ימשיך בטקסס לפחות עד גיל 33.

"אנחנו שמחים להשאיר את דירק במשפחת המאבריקס לשנים רבות", שמח לספר הבעלים של הקבוצה מארק קיובן, שלפי ההערכה שילם 60 מיליון דולר, המקסימום האפשרי, עבור העסקה. "התרומה שלו להצלחתנו על ומחוץ לפרקט בלתי נינת למדידה". החתמת הכוכב הגרמני על חוזה ארוך טווח היתה אחת מהמשימות החשובות שעמדו בפני קברניטי הקבוצה בקיץ, וכעת הם שוקדים על החתמתו של הגארד-פורוורד ג'וש האוורד בקבוצה.

נוביצקי הוליך בעונה שעברה את דאלאס בנקודות (26.6 למשחק) וריבאונדים (9 למשחק) והפסיד עם הקבוצה בגמר ה-NBA למיאמי היט של פט ריילי בשישה משחקים, וזאת אחרי שהמאבס כבר הולכיו 0:2.

חדשות נוספות:

* מה מצבו של אמארה סטודמאייר, אותם שואלים? הפורוורד-סנטר הסופר אתלטי טוען כי אינו חש יותר כאב במהלך האימונים, ומתקרב לכושר משחק. עוד חדשות טובות: ה-MRI שעבר בשבוע שעבר גילה כי אין שום בעיה באף אחת משתי הברכיים המנותחות שלו. "המהירות שלי חזרה, יכולת הריצה והניתור", התלהב אמארה. "אני מרגיש מצוין. עבדתי הרבה על הכוח ברגליים שלי, וזה השתלם עבורי. לא איכפת לי אפילו לעלות מהספסל, כל מה שצריך כדי להביא לפיניקס אליפות".

* מרקיז דניאלס, שהגיע הקיץ מדאלאס לאינדיאנה תמורת אוסטין קרושר, עבר ניתוח להסרת הציפורן מבהן רגלו, ולא ברור אם יהיה מוכן בזמן למחנה האימונים של הפייסרס, שייפתח ב-3 לאוקטובר. "ההחלמה מדבר שכזה לוקחת זמן", אמר המאמן ריק קרלייל.

* לארי בראון נכנס בניקס בכל הכוח. אחרי שדרש מהמועדון 53 מיליון דולר פיצויים בעקבות הפיטורים שלו, 12 מיליון יותר מהסכום הנקוב בחוזהו, מתברר כי המאמן שכר את שירותיהם של אחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בארה"ב, וויליאמס וקונולי, שדאגה לייצג את ביל קלינטון במהלך השימועים להדחתו. לטענתו הוא דורש סכום גבוה כל כך בגלל "הוצאות משפטיות". בניו יורק פוסט מדווחים כי עו"ד הבכיר של החברה, ניק בויל, הגיע לניו יורק כדי להתכונן לבירור שיערוך דייויד שטרן.

* עושה רושם שהבאזז של הראפטורס הגיע כל הדרך מישראל לטורונטו. במועדון שמחים לבשר כי ישנה עלייה בפעם הראשונה מזה שלוש שנים בקצב מכירת המנויים וחידושם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully