וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרקלסיקו של פתח תקווה מתחמם

27.9.2006 / 11:26

לפני המשחק הכי חם בליגת העל גילה חוג האוהדים של מכבי כתובות נאצה ("מכבי נאצים") במרכז העיר. אוהדי הפועל הבטיחו שזה לא הסוף

רגע לפני הדרבי הגדול של פתח תקווה, ממשיכה האווירה להתחמם. אחרי ששחקני מכבי פתח תקווה נשלחו לדיקור סיני כדי להפיג את המתחים, התברר כי גם מחוץ למגרש האווירה אינה רגועה.

חברי חוג אוהדי מכבי פתח תקווה גילו במהלך השבוע כתובות נאצה בגנות הקבוצה. מספר כתובות שרוססו במרכז העיר, שאחת מהן כוללת את הביטוי "מכבי נאצים", רוססו על ידי אלמונים. בחוג האוהדים העריכו שאוהדי הפועל פתח תקווה הם האחראיים למעשה ודאגו למחוק את הכתובות.

בזאת הסיפור לא תם. אוהדי הפועל פתח תקווה התקשרו לגורמים בחוג האוהדים של מכבי וביקשו לקבל הבהרות. מחוג האוהדים של מכבי נמסר להם: "אלו דברי נאצה, לא ניתן שתפגעו בקבוצה". אוהדי הפועל מצדם, הבטיחו לאוהדי מכבי: "אתם עוד תשמעו מאיתנו עד הדרבי".

יו"ר חוג אוהדי מכבי פתח תקווה, שגיא משה, אמר לקראת המשחק המסקרן: "גילינו כתובות נאצה באזורים מרכזיים בעיר ולכן דאגנו למחוק אותם. אנחנו, בניגוד לאוהדי הפועל, עוסקים בעידוד הקבוצה שלנו ולא בקבוצה היריבה. אנחנו מכינים לשחקנים שלנו הרבה הפתעות וכולם ייראו בדרבי מה אנחנו שווים".

למשחק צפויים להגיע כ-700 אוהדי מכבי ולמעלה מ-2,000 אוהדי הפועל. אוהדי מכבי פתח תקווה קיבלו הודעה כי לאור תופעת האלימות במגרשים לא תותר הכנסת מוטות וחוג האוהדים מחפש אלטרנטיבות אחרות להנפת הדגלונים במגרש.

עוד במכבי פ"ת: המגן קובי גנון פצוע, אבל מסתמן כי הוא ייכלל בסגל הקבוצה לקראת הדרבי. גם אם יהיה כשיר למשחק, לא ברור האם הוא יפתח בהרכב. גם שיתופו של הבלם מארסיו ג'ובאניני מוטל בספק, לאחר שהוא נפצע באימון אתמול. במהלך האימון שנערך היום התפתח עימות חריף בין בלסינג קאקו לשלמה ישינובסקי.

המגן איסמעיל עמר עדיין לא קיבל הודעת שחרור והוא מתכוון להקפיא את השיחות בין פרקליטו, עו"ד דן חי, להנהלה, עד לאחר הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully