וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני יושב בשקט

הדרבי היווני המסקרן בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס (18:00, ESPN) יתקיים הערב ללא קהל, כשהמאמן הישראלי שומר על דממת אלחוט

מעבר לבאז ולהתרגשות המובנת, טומן בחובו קרב הטיטאנים הראשון בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס לעונת 2007 חידוש מרענן במיוחד: [[פיני גרשון]] שומר על דממת אלחוט. בינתיים. אומנם מדובר רק במשחק גביע, אבל כלל אנשי אולימפיאקוס קיבלו עוד בראשית השבוע הוראה גורפת שלא להתראיין, וגרשון, עד כה, עומד במשימה בכבוד. גרשון, סביר להניח, היה מעדיף להימנע בשלב כה מוקדם של העונה ממה שמכונה ביוון "המבחן האולטימטיבי", וודאי כשהוא חסר את ארווידאס מצ'יאוסקאס שקרע את גיד אכילס והקבוצה עוד טרם הספיקה לעכל את גודל האובדן. הפסד לפאו השנואה, וגרשון יפתח את מערכת היחסים עם האוהדים האדומים ברגל שמאל. ניצחון עשוי לספק לו רוח גבית למספר חודשים - לפחות עד למפגש הבא בין הקבוצות.

כ-30 מיליון דולר יתרוצצו על הפארקט באולם השלום והאחווה בפיראוס. מאצ'אס אולי לא יהיה שם, אבל סקוני פן, אלכס אקר, אנדראה זיזיץ', הנרי דומרקאנט, הרכש הטרי דאמיר מולאמרוביץ' וכמובן סופוקליס סחורציאניטיס ההולך ומשתבח יהיו גם יהיו. בצד הירוק מצוי בספק למשחק הרכש הנוצץ ביותר שביצעה פאנאתינייקוס הקיץ, טוני דלק, עקב מתיחה בשריר. החלטה סופית בעניינו תתקבל בחימום שלפני המשחק. אלא שגם במקרה ודלק לא יהיה כשיר, יוכל אובראדוביץ' לעשות שימוש בכוכבי העל האחרים שהנחית בעיר - רמונאס שישקאוסקאס, רוברטאס יאבטוקס וסאני בצ'ירוביץ', שהצטרפו לאלברטיס, פפאניקולאו, חציברטאס, דיאמנטידיס, דיקודיס ועוד רבים וטובים. "אנחנו באים כדי לעשות את העבודה", הבטיח אמש המאמן הסרבי, שמאז אותו ניצחון על גרשון בגמר הפיינל פור בסלוניקי הפסיד לישראלי בכל ארבעת המפגשים הבאים ביניהם.

כך או אחרת, כבר כעת ניתן לקבוע כי המנצחת הגדולה של הערב, עוד בטרם החל המשחק, היא משטרת אתונה: המשחק ייערך ללא קהל, עקב התפרעות שני הקהלים במהלך סדרת גמר הפלייאוף בעונה אשתקד. "יש למשטרה מזל גדול, כי למשחקי הגביע מגיעים האוהדים של שתי הקבוצות וזה מסוכן מאוד", מסביר העיתונאי ספירוס קבליארטוס, המסקר את אולימפיאקוס עבור מגזין הספורט "צ'מפיון". "למשחקי הליגה מגיעים רק אוהדי הקבוצה המארחת, ככה שהפעם נחסכו מהמשטרה ההתפרעויות הרגילות". מן הידועות היא כי דרבי אתונאי ללא קהל כמוהו כסופלאקי בלי שמן, אולם קבליארטוס מוצא במצב הנוכחי גם נקודת אור מסויימת: "לפחות נוכל לשבת ביציע העיתונאים, בלי כל הרעש וההמולה שמסביב, ולהתרכז בכדורסל נטו". כדורסל איכותי הוא מצרך שאמור להמצא בשפע בעונה הקרובה ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully