וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה נכנס באנצ'לוטי

27.9.2006 / 7:11

"כשאנחנו משחקים עם חלוץ אחד אני נאלץ להחזיק הרבה בכדור", אמר הברזילאי של מילאן. קאפלו דורש שיפור אחרי ה-1:5 על קייב


מנצ'סטר יונייטד לא זוכרת לטובה את אצטדיון האור בליסבון, או לפחות לא זכרה אותו לטובה עד אמש. ההפסד 2:1 בעונה שעברה מנע מיונייטד לעבור את שלב הבתים בליגת האלופות, וגרם לאחת העונות הגרועות בהיסטוריה של המועדון בעידן אלכס פרגוסון.

אחרי שני נצחונות בבית ו', על סלטיק במחזור הפתיחה ואתמול (שלישי) על בנפיקה ליסבון (שער של לואיס סאהה בדקה ה-60), יש יותר מסיכוי סביר שהסרט לא יחזור על עצמו העונה. יונייטד ניצחה 0:1. פרגוסון לא חייך יותר מדי, אבל שביעות רצון הייתה גם הייתה.

"זו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו, בעיקר במחצית השניה. אני חושב שביצענו בה כמה שינויים, שבעקבותיהם בה שיפור עצום והשתלטנו על כל המגרש. אני מקווה שזה יתן לנו ביטחון להמשך. השער של לואיס היה מדהים, גולת הכותרת של המשחק הזה".

"הם הגיעו ליותר מדי מצבים"

היינו מצפים שדווקא פאביו קאפלו יזרוק כמה מלים טובות אחרי ה-1:5 של ריאל מדריד על דינמו קייב, אבל מאמן ריאל היה ביקורתי ביותר. "הקבוצה חייבת שיפור דחוף במספר תחומים. נתנו להם להגיע ליותר מדי מצבים, וקבוצות אחרות לא יהיו כל כך נדיבות כלפינו ויחמיצו. יש לנו הרבה שגיאות בהגנה, שמחייבות תיקון".

על הצמד של ראול אמר המאמן: "הוא שחקן חשוב ביותר למועדון. חשוב מאוד שהוא יחזור לכושר. בכל מקרה, הערך שלו לריאל גבוה פי כמה ממספר השערים שהוא מבקיע". על רוד ואן ניסטלרוי, האב הטרי שהבקיע שניים בעצמו, אמר קאפלו: "הוא לא ישן כל הלילה והייתה לו רק סייסטה קצרה בצהריים - אבל זה לא הורגש עליו".

ליון יצאה לרומניה וחזרה משם אחרי שלישייה לרשת סטיאווה בוקרשט - 0:3. "אני שמח מאוד על היכולת הזו", היה ז'ראר הויה המאמן הנחרץ של הערב. "שיחקנו נגד קבוצה שאיתגרה אותנו והייתה יריבה קשה עבורנו. השער הראשון הפך את העסק לקל יותר".

גאלאס עלול להחמיץ משחק ליגה

ארסנל דילגה מעל פורטו עם 0:2 באצטדיון האמירויות, אבל לארסן ונגר היו, כמובן, טענות. המנג'ר הצרפתי מוביל את התותחנים בשנתו העשירית, ממש אותה התקופה שבה טוני בלייר עומד בראש הפרלמנט הבריטי, אבל בניגוד לדאונינג 10, אצל הצרפתי אין דרמות.

מה שכן יש אצלו, הם ספקות. "יש לנו קבוצה צעירה, שעדיין צריכה שיפור. אני מרגיש שזה יגיע בקרוב. אנחנו בדרך הנכונה". הבלם וויליאם גאלאס נפצע בירכו, ועלול להחמיץ את המשחק בשבת מול צ'רלטון. "ברור לי בשלב זה שהוא לא ישחק, ואני לא יודע אם יהיה כשיר גם לנבחרת צרפת", הוסיף המנג'ר.

בבית ח' סיימה מילאן ב-0:0 עם ליל, ודווקא כאן, היכן שיכולנו למצוא, אולי, את המאמן הפחות מאושר של הערב, היה קרלו אנצ'לוטי מבסוט מהנקודה. "זו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו. נכון, לא הבקענו, אבל שיחקנו מצוין".

אבל לא אנשי הרוסונרי היו מרוצים. קאקה, למשל, היה מלא כרימון בביקורת כלפי השיטה הטקטית של אנצ'לוטי. "באופן אישי אני מעדיף לשחק עם שני חלוצים, כי אז אני לא צריך להחזיק כל כך הרבה בכדור", אמר הברזילאי. "יש מי שאומר שאני אנוכי כשאני הולך כל הזמן אחד על אחד, אבל כשאני משחק יותר מקדימה אז אין לי ברירה. כשיש שני חלוצים לפניי, אני יכול לשחרר את הכדור ולהניע את הקבוצה".

"אנחנו לא מודאגים כי בכל זאת הגענו להרבה מצבים, פשוט החמצנו או שהשוער שלהם הציל", הוסיף.

המאמן היריב, קלוד פואל, פירגן לשחקניו: "הם הראו שיש עתיד למועדון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully