וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טיול סלובני

שגיא ניר

27.9.2006 / 8:55

אחרי ניצחון מכבי על אולימפיה, המשיכה ירושלים את הטיול הישראלי ב-68:87 על סלובאן לובליאנה. מאמן דומז'אלה מפרגן לירושלמים

הפועל ירושלים השיגה אמש (שלישי) ניצחון שני במסע משחקי האימון שלה בסלובניה, כשגברה 68:87 על סלובאן לובליאנה.

המאמן דן שמיר נאלץ גם הפעם להסתדר ללא הרכז הפנמי אד קוטה שסובל ממתיחה בשריר, והעמיד חמישייה שכללה את הקפטן מאיר טפירו, טימי באוורס, מתן נאור, יוריצה גולמאץ' ומריו אוסטין.

המחצית הראשונה היתה שקולה, כאשר הרבע הראשון מסתיים בשיוויון 17:17, ו-4 דקות למחצית מובילים האדומים ביתרון של 4 נקודות בלבד, 26:30. עד ההפסקה הגדילה ירושלים את יתרונה עד 31:42, במחצית טובה של יוריצה גולמאץ', תמאר סליי וגיא פניני, שסיים אותה עם 7 נקודות.

פתיחת הרבע השלישי היתה כבר אופרה אחרת, כשירושלים פותחת מבערים ויורדת בסיום עשר הדקות ביתרון 46:65, ושמרה עליו עד הסיום.

קלעו לירושלים: טימי באוורס 19, יוריצה גולמאץ' 17, מריו אוסטין 16, תמאר סליי 13, ארז מרקוביץ' 8, גיא פניני 7, דרור חג'ג' 3, מאיר טפירו ומתן נאור 2 כ"א.

"הופתעתי מרמת הכימיה בקבוצה" (עופר מתן, הארץ)

אחד מסימני השאלה סביב הקבוצה של שמיר הוא מידת התאמתו של הפורוורד יוריצה גולמאץ לסגנון המשחק של מריו אוסטין, הנשק היעיל ביותר של ירושלים בהתקפה. מקורב לגולמאץ המליץ לאחרונה לשמיר כיצד להשתמש בקרואטי: "יוריצה הוא אומנם פאוור פורוורד ולא סנטר, אבל אחת התכונות הכי טובות שלו היא יכולת המסירה מאזור קו העונשין, בדומה מאוד לניקולה וויצ'יץ' במכבי. אם שמיר ישתמש בגולמאץ בתור סנטר נגד שמירה אזורית, הוא יקבל ממנו ניהול משחק חכם והרבה אסיסטים לאוסטין".

לפי הרשמים מהניצחון על דומז'אלה, נראה שהטענה לפיה שמיר יאמץ חלק מסגנון המשחק של מכבי בעונות האחרונות גם בירושלים, מתגלה כמדוייקת. מהמט בצ'ירוביץ', מאמן הקבוצה הסלובנית, התרשם: "הם שומרים הגנה מאוד דינמית, הרבה מאץ' אפ זון כמו של מכבי. התנועה של השחקנים על המגרש מאוד מרשימה והופתעתי מרמת הכימיה ביניהם בשלב כה מוקדם. שיחקנו לאחרונה גם נגד אפס פילזן ואולימפיאקוס של [[פיני גרשון]], וירושלים הרשימה אותי יותר מכולן. תמאר סליי שיחק טוב, באוורס היה מצוין וגם הישראלים חג'ג' ונאור נראים בכושר. גולמאץ הוריד נגדנו הרבה ריבאונדים ובעיקר הפעיל טוב את אוסטין. דן שמיר שלט במשחק והרבה לשנות הגנות. הוא לא נראה לחוץ כמו מאמן בשנתו הראשונה".

ירושלים תשחק מחר נגד לאשקו, וביום שישי תחזור לישראל לשבוע, לפני שתצא למשחק חגיגי נגד דינמו מוסקבה, שחונכת אולם חדש.

עדכון ראשון: 26.9.06, 21:16
עדכון אחרון: 27.9.06, 8:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully