וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן יפתח מול ליטקס

רומן רוזנבלט

27.9.2006 / 20:58

החלוץ לא ויתר על האימון המסכם למרות הפציעה ויעלה בהרכב מול ליטקס לובץ ביום חמישי בבולגריה. משומר צפוי להחליף את חרזי

חדשות טובות למכבי חיפה. יניב קטן השתתף הערב (רביעי) באימון המסכם של הקבוצה בבולגריה לקראת המשחק מחר מול ליטקס לובץ בגביע אופ"א. קטן לא ויתר לפציעה הטורדנית בשרירי הבטן ולמרות המלצות הרופאים, החליט ליטול חלק באימון, מה ששיכנע את רוני לוי לשבץ אותו בהרכב הפותח.

"יש לקטן רגישות בשרירי הבטן, אבל הוא נחוש לשחק וישחק בכל מחיר", אמר רוני לוי במסיבת העיתונאים לפני האימון, והוסיף: "דיברתי עם השחקנים על חשיבות משחק הצוות. אני מרגיש שהשחקנים מוכנים ויש נכונות ורצון לעבור שלב. ליטקס באים עם יתרון עלינו בעקבות התיקו במשחק הראשון, נקודת הפתיחה של המשחק (0:0) מעלה אותם. עקבתי אחרי הקבוצה ומדובר בקבוצה טובה, אבל אני מאמין שננצח".

לגבי עמדת המגן הימני אמר: "אני עוד צריך לדבר עם אלון ולהחליט עימו. הוא בכושר טוב מאוד, אך הוא לא התאמן 5 ימים, לכן נצטרך להחליט מה עושים".

מי שכל הנראה יפתח בעמדת המגן הימני הוא אייל משומר. עבאס סואן ורביד גזל מתמודדים על המשבצת בקישור האחורי לצידו של חאבייר דירסאו, כאשר על פי האימונים האחרונים סואן נהנה עדיפות. אתמול החליט מאמן הקבוצה, רוני לוי, כי הצעירים עדן בן בסט, ליאור רפאלוב, מור ממן ואיסלאם כנען לא יצטרפו לנסיעה.

עשרות בודדות של אוהדים ירוקים צפויים עשו את הדרך עם הקבוצה. מטעמי ביטחון הצוות המקצועי והשחקנים יופרדו בבולגריה מהאוהדים ומהעיתונאים. בבולגריה מדווחים על אבטחה מוגברת והדוקה במיוחד סביב הקבוצה וסביב האצטדיון, גם של אנשי מוסד.

לפני ההמראה אמר הקשר רביד גזל: "אני מקווה שיהיה בסדר. זה משחק קשה, אבל אני מאמין ביכולת שלנו לנצח. מול ליברפול הגענו במוטיבציה גבוהה וגם למשחק הזה נגיע עם אותה מוטיבציה כדי לנצח. אנחנו קבוצה יותר טובה ונצטרך להוכיח את זה על כר הדשא, ולא בדיבורים".

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שיצא הבוקר יחד עם הקבוצה, הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב, אני מקווה שנחזור עם חיוך. אנחנו יוצאים עם הרבה אנרגיות. אני רואה שהקבוצה במצב רוח מצוין, כולם יודעים מה מוטל עליהם".

"ניצחון יכול למנף אותנו במכירת המנויים", המשיך צ'יזיק. "כל שנה היה לנו משהו אחר - פעם רוזנבורג, פעם מאלמו ופעם המלחמה. אנחנו רוצים למנף את עצמנו באירופה קודם כל, ואחר כך לחשוב על דברים אחרים".

לגבי הספקולציות בנוגע לעתידו של רוברטו קולאוטי, אמר המנכ"ל: "יש דברים שלפעמים מבעבעים מלמטה, אבל אני לא רואה כלום. דיברתי עם רוברטו חמש פעמים ביומיים האחרונים והוא לא אמר לי כלום. כל שחקן עובר ירידות ועליות וצריך להפסיק ולדוש בסוגיה הזאת, כי מאחוריה לא עומד כלום".

בשבוע הבא, לאחר יום הכיפורים צפויה להתקיים פגישה בין סוכנו של חיים מגרלשוילי, רונן קצב, לבין הנהלת מכבי חיפה על מנת לדון בשדרוג חוזהו של המגן. אגב, בכלי התקשורת הבולגרים פורסם שבחיפה הביעו התעניינות בקפטן ליטקס.

ההרכב המשוער של מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר (אלון חרזי), דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן (רביד גזל), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

ליטקס: ניתוק מוחלט (עוזי דן, הארץ)

ניתוק מוחלט, זה מה שרצה מאמן ליטקס לובץ', ליופקו פטרוביץ', לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה.

פטרוביץ' חושש משאננות של שחקניו, על רקע התוצאה הטובה (1:1) מהמפגש הראשון, וכדי להכניס אותם לאווירת המשחק החשוב, הורה להם לנתק פלאפונים ולקח את הקבוצה ליומיים בהרים.

"זה המשחק הכי חשוב של השנה מבחינתנו", אמר הסרבי לעיתונאים המקומיים, "המשחק הזה יקבע את העתיד של העונה, לא רק באירופה אלא גם בבולגריה".

המגן הבוסני של ליטקס, דז'מל ברבורוביץ', שבלע את לשונו במשחק ליגה בשבוע שעבר, מתאושש אך לא יהיה כשיר למשחק. הדבר יוצר בעיה לפטרוביץ' ומכיוון שאין לו מגן מחליף ברמה מספיק טובה, יוסט הקשר ההגנתי, סטניסלב גנצ'ב, לעמדת המגן הימני.

בינתיים יש לליטקס סוג של 'מקרה קולאוטי' משלה. החלוץ הסלובני, אלכסנדר רוביץ', שהגיע אליה בקיץ ולא קיבל הרבה דקות משחק, מאיים שיעזוב את הקבוצה. רוביץ', שהספיק לשחק בשנה האחרונה גם בפורטסמות' וקייסריספור, טוען כי יש לו הצעות מקבוצות שונות באירופה.

בינתיים אולארה נרגע (שגיב ברעם, מערכת וואלה!)

רפאל אולארה נרגע. לפני כשלושה חודשים הופצצו חיפה והצפון בעשרות ומאות קטיושות מדי יום, והצי'ליאני, כמו שאר חבריו הזרים ממכבי חיפה, הוגלה למרכז. אולארה, שלא הורגל למצבי המלחמה ההם, חשב על עזיבה בקול רם אבל לבסוף נשאר. אתמול (רביעי) התראיין הבלם לאתר אינטרנט צ'יליאני ונשמע רגוע בהרבה.

"עברתי רגעים מאוד קשים, אבל תודה לאל, הכל עבר וחזרנו לחיפה. כעת אני חי בצורה רגילה ונורמלית עם משפחתי", סיפר אולארה. "עברו לי הרבה מחשבות עזיבה בראש בתקופת המלחמה, בעיקר בגלל שחשבתי על המשפחה שלי. עכשיו, אחרי שעברה המלחמה הכל חזר לקדמותו ואני שבע רצון במכבי חיפה".

אולארה, שקיבל זימון לקראת משחקי הידידות של צ'ילה מול פרו, סיפר: "אני מאושר לחזור לנבחרת. תמיד הייתי ותמיד אהיה רעב לזימון לנבחרת ולהצלחה בה".

עדכון ראשון: 26.9.06, 20:46
עדכון אחרון: 27.9.06, 23:55

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully