וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו באים כאנדרדוג מול כפ"ס"

רומן רוזנבלט

26.9.2006 / 20:32

מגן מכבי נתניה דדי בן דיין מנמיך ציפיות לקראת דרבי השרון בשבת. הזרים בונדאה ואוליביירה בדרך לישראל, האוסטרלי קול לא הרשים

מכבי נתניה ערכה היום (שלישי) יום אימון מרוכז, שהחל באימון בוקר, המשיך במנוחת צהריים במלון דן קיסריה והסתיים באסיפת וידאו ואימון הקבוצה. מהאימון נעדרו אורן זיתוני ואמיר טגה, המתאוששים מפציעות, איתי שכטר, הנמצא באימוני הנבחרת הצעירה, ואבי סטרול, שעבר טיפולים בצהריים וצפוי לחזור מחר לאימונים.

שאון קול האוסטרלי המשיך להיבחן גם היום והציג יכולת לא רעה, אך לא הרשים במיוחד. הלילה צפוי להגיע לישראל הקשר הרומני מריוס זנו בונדאה, ומחר ינחת הברזילאי ג'פרסון אולייברה. לקבוצה יש זמן עד ה-3 באוקטובר להחתים שחקן זר במקומו של אדריאן פיטו, שככל הנראה יעזוב בחזרה לרומניה.

על שני המקומות הפנויים בהרכב נאבקים כרגע מספר שחקנים, כאשר לצדו של מזואה אנסומבו עשויים לשחק אבישי ז'אנו או ישראל זביטי, ואילו שי בירוק או ג'ף טוטואנה ישחקו על המשבצת של אדריאן פיטו.

מגנה השמאלי של הקבוצה, דדי בן דיין, אמר הערב לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא: "יהיה משחק מסקרן בשבת, אבל אנחנו מגיעים כאנדרדוג. הם פייבוריטים, אבל אנחנו לא מפחדים מזה. נקווה לעשות את העבודה ונשתדל לצאת עם היד על העליונה".

לגבי מיקומן של הקבוצות וההשפעה שיש לכך על המשחק הקרוב, אמר: "אנחנו לא כל כך בצמרת, רק במקום החמישי. לשתי הקבוצות יש מאמנים טובים שרוצים לעשות השנה משהו חיובי בליגת העל. הדרך עוד ארוכה, וגם אם נסיים בתיקו זה לא אומר שלא נהיה העונה בצמרת. זה משחק חשוב, אבל הוא לא יקבע גורלות לשתי הקבוצות".

בן דיין החמיא ליריבה כשאמר: "כפר סבא מאוד התקפית וטובה. אני מאמין שאם נעמוד בעמדות שלנו בהגנה, נחכה להם ונצא להתקפות מתפרצות, אז יש לנו סיכוי להפתיע אותם".

המגן אבישי ז'אנו התייחס גם הוא למשחק הקרוב: "אני לא מגדיר את המשחק הזה כמשחק צמרת, אלא כעוד משחק. הליגה עוד ארוכה ויהיו הרבה משחקי צמרת. זה עוד משחק נגד קבוצה טובה מאוד עם סגל שחקנים מצוין ומאמן טוב מאוד. יהיה משחק מעניין. שום דבר לא ילחיץ אותנו, צריך לבוא לעשות את העבודה כמו שצריך. כל אחד ייתן 120 אחוז ונקווה שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully