וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון מכחישה מעורבות בפרשת השחיתות

26.9.2006 / 17:24

יו"ר הקבוצה, פיל גארטסייד, דוחה את הטענות כאילו מועדונו קשור בסוכנים לא מורשים: "אני בהלם מזה שדייויד אבו קיבל נתח מהעמלות"

בזמן שיו"ר בולטון פיל גארטסייד ציפה לאתנחתה קלה בפרשת השחיתות אשר מסעירה את מועדונו, נחשפו פרטים חדשים בתקשורת האנגלית לגבי סוכן ללא רשיון בשם דייויד אבו אשר קיבל תשלום לא חוקי על העברתו של טל בן-חיים למועדון.

היה זה הסוכן ג'יימי הארט, איש התיווך הרשמי, אשר קיבל תשלום עבור חלקו בעסקת בן חיים, אבל כעת נודע מפי הארט כי סוכן ללא רשיון בשם דוויד אבו קיבל אף הוא נתח מעמלת ההעברה.

יו"ר בולטון גארטסייד מסר כי אין לו מושג איך הארט, סוכן מורשה, חילק את העמלות אותן קיבל והתעקש כי המועדון לא מעורב בשום פעילות נגד החוק. "אנו לא משלמים לסוכנים לא מורשים אלא רק למורשים ואם מעורב צד שלישי, זה משהו שאנו לא יודעים עליו", התגונן היו"ר והוסיף כי "בזמן שבן חיים חתם בבולטון, קרייג עבד אצל אחד הסוכנים של סם אלרדייס, בשם מארק קרטיס והיה לנו הסכם כי הוא לא יהיה מעורב בהעברות, אנו שילמנו רק לג'יימי הארט ומבחינתנו הוא הביא את השחקן למועדון".

"אני בהלם מזה שדייויד אבו קיבל נתח מהעמלות, אני לא יודע דבר על כך ואשמח לקבל מידע, אבל איננו שולטים בכל המתרחש ואנו לא מעלימים עין מדבר אלא משתדלים לציית לחוקים".

גארטסייד הביע אמון מלא במאמן סם אלרדייס ובנו ואמר כי כששאל אותם ישירות אם הם מעורבים בפעילות לא חוקית שמח לשמוע שהם מכחישים ודוחים את ההאשמות.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully