וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו סיכם ל-3 עונות נוספות בבית"ר

אחרי תקופה ארוכה הגיעה סאגת חוזהו של המגן הבינלאומי לסיומה. ארקדי גאידמק אירח שחקנים ועיתונאים לארוחת צהריים בביתו

יואב זיו סיכם היום (שלישי) את תנאיו ל-3 עונות נוספות בבית"ר ירושלים. סאגת השחקן החלה בקיץ האחרון כאשר בין השחקן לבין המועדון התגלו פערים כספיים, שמנעו את הארכת חוזהו בקבוצה. מיד לאחר תחילת העונה הורידו הצדדים פרופיל והם קיימו מגעים מועטים. היום הושגו הבנות בין הצדדם וזיו ישחק בבית"ר גם ב-3 העונות הקרובות, כשהחתימה על החוזה תתקיים לאחר יום כיפור.

זיו אמר היום: "אני שמח שסופסוף הגעתי לסיכום עם בית"ר. לרגע לא היה לי ספק שאני אמשיך פה. בית"ר זה מועדון שאני אוהד ואוהב, ואני קשור אליו מאוד. זה כבוד בשבילי להמשיך ולשחק בקבוצה גם ב-3 העונות הקרובות".

גאידמק מארח

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, חזר לארץ לאחר שהות ממושכת בחו"ל לרגל עסקים וזימן אליו לארוחת צהריים מספר משחקניה הבכירים של הקבוצה, איציק קורנפיין, שמעון גרשון עומרי אפק, מיכאל זנדברג, פבריס פרננדז, גל אלברמן ודרק בואטנג.

הטייקון דאג להזמין גם את כלי התקשורת, שנעמדו דום לנוכח ההזמנה. גאידמק, שעדיין לא נכח במשחק של בית"ר העונה, מתכוון להגיע למשחק מול הכח ואורי מלמיליאן ביום שבת הקרוב. גאידמק אמר: "רציתי לשמוע מהשחקנים על מצב הקבוצה. בסך הכל נפגשנו כדי להשלים פערים. אני מעוניין לקיים פגישות כאלו לעתים יותר קרובות כדי להתעדכן מקרוב על כל הנעשה בקבוצה שלי. השחקנים הם למעשה השותפים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully