וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה/גלבוע החתימה את מייקל ג'ונסון

שגיא ניר

27.9.2006 / 16:51

הרכז ששיחק בגליל לפני שנתיים יהיה הזר השלישי של העולה החדשה. מוסינזון שוחרר בגלל פציעה שתשבית אותו לתקופה לא ידועה

הרכז מייקל ג'ונסון (30, 1.83) חתם היום (רביעי) בהפועל עפולה/גלבוע, ויצטרף לשני הזרים שכבר חתומים בקבוצה, אנטוניו מיקינג וג'רמיין הול.

ג'ונסון שיחק לפני שנתיים בגליל של קטש, והגיע איתה לבית העליון של ליגת העל, הפיינלפור של עונת 2003/4. בעונה שעברה שיחק בליגה השנייה באיטליה, והעונה היה בדרכו למרסין הטורקית, ואף הופיע במדיה בטורניר הכנה, אבל לבסוף הגיע לעפולה. הקבוצה מחפשת בימים אלו גארד זר נוסף.

מוסינזון בחוץ

הפועל עפולה/גלבוע היתה אחרונת הקבוצות להצטרף לליגת העל, והיא עדיין חסרה שני שחקנים זרים. בינתיים, ספגה הקבוצה זעזוע נוסף עם פציעתו של גילי מוסינזון, שגרמה לשיחרורו של קפטן הפועל תל אביב לשעבר מהקבוצה.

"אני בניתי על גילי לחמישייה, אבל אני מצפה שיחלים ויחזור כמה שיותר מהר", אמר המאמן דני פרנקו, שאימן בעבר את מוסינזון בגילאים הצעירים בהפועל תל אביב. "הרבה שנים חיכיתי לאמן את גילי כי אני מאמין בפוטנציאל שלו. זה בא לנו בהפתעה, זה חוסר מזל שצריך לראות איך מתמודדים איתו". בעפולה מצפים להחלמתו של מוסינזון, שתקופת היעדרותו לא ברורה, על מנת שיוכלו להחזירו לקבוצה.

במקביל, השלימה עפולה את המשא ומתן עם גור פורת, שחתם לבסוף בקבוצה אחרי קיץ ארוך במהלכו התאמן כחודש עם אולימפיאקוס שחסרה את שחקניה בנבחרת יוון. פורת ימשיך בקבוצה עונה שניה, כמו גוני יזרעאלי, שירן ראובן והזר ג'רמיין הול.

עדכון ראשון: 26.9, שעה 14:16
עדכון אחרון: 27.9, שעה 16:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully