וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מינסוטה בפלייאוף

26.9.2006 / 11:31

הטווינס הבטיחו השתתפות אחרי ניצחון על קנזס סיטי ותבוסה של הוייט סוקס בקליבלנד. הקרדינלס ממשיכים להיחנק, יוסטון במרוץ

אז מה היה לנו בגזרה הלילה?

קודם כל, מזל טוב למינסוטה טווינס. החבר'ה הסימפטיים של רון גרדנאייר נתנו ריצה מדהימה בחלק השני של העונה, ובאו על שכרם. מינסוטה ניצחה את קנזס סיטי 1:8, שיקגו וייט סוקס הובסה בקליבלנד 16:1 ונפרדה סופית מהתואר. כעת נותר לטווינס רק להתחרות עם דטרויט על המקום הראשון בבית (ועל הזכות להימנע ממפגש עם היאנקיז).

במערב נותרו סיכויי האיינג'לס התאורטיים על כנם. לוס אנג'לס גברה על טקסס 1:8, בעוד אוקלנד מפסידה לסיאטל 10:9. האייז עדיין צריכים שני משחקים (או ניצחון והפסד של האיינג'לס) כדי לעלות. המרחק בין השתיים - חמישה משחקים.

ומה קורה ב-NL? זה רק הולך ומסתעף. יוסטון ניצחה את פילדלפיה 4:5 בסדרה אולטרה חשובה. סן דייגו עשתה צעד ענק לראשות בית המערב עם ניצחון 5:6 על סט. לואיס, שנחנקת קשות. מה שקורה הוא כדלקמן:

במרכז לסט. לואיס מאזן של 75:80. יוסטון אחריה עם מאזן 78:78 ומרוחקת ממנה 2.5 משחקים בלבד. ליוסטון עוד שישה משחקים, לקרדינלס שבעה, ולא בטוח שזה עובד לטובתם כמו שהם נראים כרגע.

לפילדלפיה מאזן 74:82, סן דייגו במערב עם 72:84 והדודג'רס עם 74:82, שני משחקים מאחור. הדירוג נראה כך:

1. מטס (העפילו והבטיחו ביתיות עד לוורלד סירייס)
2. סן דייגו
3. סט. לואיס (3.5 משחקים מסן דייגו)
4. דודג'רס (2 משחקים מסן דייגו)
5. פילדלפיה (2 משחקים מסן דייגו)
6. יוסטון (6 מסן דייגו)

יש לזכור כי במקרה של שוויון אין שובר שוויון בבייסבול, אלא משחק מיני-פלייאוף אחד שיכריע מי עולה. ייתכן מאוד שב-2 באוקטובר נראה מפגש בין הדודג'רס לפילדלפיה על הזכות לשחק באוקטובר.

AL: הוייט סוקס עשו בושות

מינסוטה - קנזס סיטי 1:8

הטווינס עלו לפלייאוף בסטייל, עם ניצחון שהמחיש כמה הגיע להם לעלות. בעוד הוייט סוקס מושפלים בקליבלנד, בוף בונסר הלך 6.2 אינינגים עם חמישה חשמולים, והבטיח העפלה של מינסוטה לאוקטובר. ג'סטין מורנו, עם הומר מספר 34 העונה, וטוריי האנטר עם ה-30 שלו עשו את זה מתוק. "לא סיימנו את העבודה", צעק האנטר בחדר ההלבשה. יש סיבה להאמין לו.


קליבלנד - וייט סוקס 1:14

לא כל כך רחוק משם, בקליבלנד, עשו הוייט סוקס טקס קבורה חרישי לתואר שלהם עם הפסד מבזה. קליף לי הגיש שבעה וארבעה והאינדיאנס התעללו בגרביים. "זה מתסכל", סיכם ג'ים ת'ומה. "כשיש לך חומר שחקנים כל כך טוב, אתה שואף להגיע רחוק יותר ממה שהגענו אליו". קייסי בלייק רשם גראנד סלאם לשבט.


איינג'לס - טקסס 3:8

בסתר ליבם מקווים החבר'ה באנהיים לאיזשהו נס, שקשה להאמין שיקרה - אבל הם עדיין בחיים. ולאדימיר גררו ממשיך בכושר נפלא עם שני הומרים ושון פיגינס הוסיף הומר משלו. שבעה וארבעה כוחניים לג'ו סונדרס.


סיאטל - אוקלנד 9:10

המארינרס חזרו מפיגור של שלוש ריצות באינינג התשיעי, כדי לנצח בעשירי ולמנוע מהאייז להתקרב לפלייאוף. יוסטון סטריט הדאיג עם שבירת שמירה ברוטאלית, כשהרשה את כל שלוש הריצות המשוות. אישירו סוזוקי עם חמש חבטות והסינגל המנצח. הומרים לראול איבנייז ולריצ'י סקסון מסיאטל ולמילטון "ויפאסנה" בראדלי מאוקלנד.

יתר התוצאות:

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 16:1
טורונטו - בוסטון 0:5 - הבלו ג'ייז עקפו את הרד סוקס ועלו למקום השני במזרח.

NL: השיעול של הקרדינלס

סט. לואיס - סן דייגו 6:5

מה יהיה עם הקרדינלס? אבל למה בעצם שנתחיל איתם? סתם מסריחים. הפאדרס, לעומת זאת, נכנסים לאוקטובר בכושר, כשהומר של מייק פיאצה באינינג השביעי העניק להם ניצחון. סן דייגו קיבלה איתות מהבולפן, כשביום המנוחה של טרבור הופמן סגר סקוט ליינברינק ונתן לפאדרס יתרון מבטיח של שני משחקים. והציפורים האדומות? מתחילות להילחץ אחרי הפסד שישי ברציפות, כשהמרחק מיוסטון הוא שני משחקים בלבד. כריס דאנקן וג'ים אדמונדס לא עזרו עם הומרים, והקרדינלס במצב די קטטוני כרגע.


פילדלפיה - יוסטון 5:4

ומכיוון יוסטון יש הרבה נשיפות בעורף. הסיכוי של האסטרוס להיכנס לפלייאוף דרך הויילד קארד קטן, אבל על ראשות הבית במרכז הם מאיימים. מייק לאמב חבט לסינגל באינינג השביעי, שהכניס את ריצת הניצחון הביתה. יוסטון הפכה באותו אינינג פיגור של 4:2. החלק העצוב בסיפור - בראד לידג' הפך לריליוור מן השורה (מה שבעצם קרה כבר לפני מספר שבועות) ודן ווילר רשם את השמירה. הומרים לג'ייסון ליין מיוסטון ולג'ימי רולינס מפילי.

יתר התוצאות:

סינסינטי - קאבס 4:5
מטס - וושינגטון 7:3
סן פרנסיסקו - אריזונה 7:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully