וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטפים לרוני את הפה בסבון

26.9.2006 / 11:31

ההתאחדות האנגלית שלחה אזהרה לווין רוני, אחרי שקילל את השופט במהלך משחק של היונייטד. מוריניו מגן על שבצ'נקו, אריקסון מאיים לחזור

באנגליה ממשיכים לחנך את ווין רוני וההתאחדות האנגלית תזהיר אותו בגלל התנהגותו כלפיי השופט פיטר וולטון, במהלך משחק הליגה האחרון של מנצ'סטר יונייטד מול רדינג ביום שבת. במהלך המשחק דרש רוני שריקה לפנדל וגער בשופט, תוך שהוא מקלל אותו וקורא לו "רמאי מזדיין".

למרות זאת, ולמרות שאת חלק מהמילים ניתן היה לראות בבירור גם דרך מסך הטלוויזיה, וולטון לא הרחיק את השחקן. ראשי ועדת המשמעת של ההתאחדות לא ירחיקו את רוני, אבל ישלחו למנצ'סטר יונייטד אזהרה ובקשה לרסן את התנהגותו של שחקנה.

רוני כבר הוזהר בעבר, אחרי שבתחילת 2005 צעק על השופט גרהאם פול "פאק אוף", קריאה שכיחה ביותר בקרב שחקנים באי הבריטי. אלא שאז החליטה ההתאחדות להחמיר יותר עם שחקנים מקללים.

מוריניו מגבה את שבצ'נקו

אנדריי שבצ'נקו, חלוצה האוקראיני של צ'לסי, זוכה לאמון מאמנו ז'וזה מוריניו, למרות הבצורת בה הוא שרוי. "את אותו הדבר שאמרתי על פרנק למפארד, אומר על שבצ'נקו", טען מוריניו, "גם אם הוא לא יבקיע במשך שלושה חודשים רצופים, אני עדיין אומר שהוא אחד מהחלוצים הטובים בעולם".

שבצ'נקו, אחריו רדף רומן אברמוביץ' במשך תקופה ארוכה, עדיין לא הראה בצ'לסי את היכולת אותה הציג במילאן. בשניים ממשחקיה האחרונים של הלונדונית, מול ורדר ברמן ופולהאם, הוא אף הוחלף. למרות זאת, מאמנו תומך בו ולא נראה שהוא יוצא מן ההרכב.

אריקסון יושב על שירותים מזכוכית

שרון אוסבורן, אישתו של אוזי אוסבורן ואישיות מכובדת בפני עצמה, חשפה פרטים חשובים מאין כמותם על חייו של סוון גוראן אריקסון.

אוסבורן אירחה את דייויד בקהאם בתכנית טלוויזיה אותה היא מנחה, וסיפרה לו כי היא מחפשת בית חדש בלונדון. במהלך חיפושיה היא הגיעה לביתו של מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, ועל חוויה זו סיפרה: "יש לו אסלה מזכוכית! מעולם לא ראיתי דבר כזה. האמבטיה שלו מאוד מוזרה, הכל צר וגבוה. סוון נראה לי כאדם מאוד קר".

בקהאם הסכים לומר שאין ומעולם לא הייתה לו מילה רעה להגיד על הבוס לשעבר.

אריקסון, אגב, הודיע כי הוא אינו מתכוון לפרוש מאימון והוא מתכוון לחזור לכדורגל.

סוכנו של קול נקנס ב-100 אלף ליש"ט

סוכנו של אשלי קול, ג'ונתן בארנט, נקנס על ידי ההתאחדות האנגלית ב-100 אלף ליש"ט על חלקו בפגישה הלא חוקית בין השחקן לצ'לסי. קול ובארנט נפגשו עם מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו ועם המנכ"ל פיטר קניון בעודו משחק בארסנל.

כבר בשנה שעברה התאחדות האנגלית קנסה את צ'לסי, קול ומוריניו על חלקם בפרשה. בנוסף לקנס, רישיון הסוכן של בארנט נשלל ל-18 חודשים.

* קווין בונד, שפוטר מניוקאסל בעקבות חשיפת פרשת השחיתות בתוכנית "פנורמה" ב-BBC, לא הולך לוותר בקלות. בונד שחרר הצהרה שבה הודיע כי הוא מאוכזב מההתנהלות של ניוקאסל, שפיטרה אותו בטרם ביצעה חקירה יסודית בנוגע להאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully