וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ויליאמס חוזר לשחק

26.9.2006 / 10:56

הגארד, שכמעט נהרג בתאונת דרכים לפני כשלוש שנים, השתקם ומעוניין לשחק בניו ג'רזי נטס. דווין גרין ממשיך בלייקרס

ג'יי ויליאמס (26, 1.88 מ') עושה מאמצים גדולים לחזור לשחק בליגה הטובה בעולם. הגארד אשר נבחר שני בדראפט על ידי שיקגו בולס ושיחק 75 משחקים בשורותיה בעונת 2002/3, מתאמן מאז יולי במתקן האימונים של ניו ג'רזי נטס, בין השאר תחת מי שהיה מאמנו בשיקגו וכיום משמש עוזר מאמן הנטס, ביל קרטרייט. "הוא בעל רצון אדיר", החמיא מאמנה הראשי של הנטס לורנס פרנק והוסיף: "מבחינה פיזית ומנטלית הוא יכול לשחק ב-NBA".

מחנה האימונים של הנטס צפוי להפתח ב-3 באוקטובר והשחקן צפוי להשתתף בו. ווויליאמס כמעט קיפד את חייו בתאונת אופנוע לפני כשלוש שנים. אחרי שישה ניתוחים שעבר הגארד, הכדורסל לא היה בראש מעייניו אך לאחר ששימש מאמן במחנה כדורסל לילדים וקיבל חיזוק מהזאטוטים, חזר לו החשק למשחק. לנטס יש 15 שחקנים תחת חוזה, המקסימום לפי חוקי ה-NBA, כך שלוויליאמס יהיה קשה להשתלב בקבוצה, אלא אם היא תשחרר את אחד משחקניה.

דווין גרין ממשיך בלייקרס

הגארד דווין גרין (23, 2.01 מ') ממשיך עונה נוספת בשורות לוס אנג'לס לייקרס. אמש (שני) הודיעה הקבוצה כי גרין, שהיה שחקן חופשי הקיץ והשתתף בליגת הקיץ של הקבוצה מלוס אנג'לס חתם לעונה שנייה בקבוצה. גרין, בוגר מכללת האמפטון הצטרף כרוקי לשורות הלייקרס בעונה שעברה לאחר שחתם על חוזה שחקן חופשי בספטמבר 2005, ושיחק 27 משחקים בשורות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully