וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף נכנס בריאל מדריד

26.9.2006 / 11:05

שחקן ומאמן ברצלונה לשעבר: "התוהו ובוהו בריאל גלוי לעיני כל ולא פסח על אף אחד". סביולה שותף במדי ברצלונה: "זה היה בלתי נשכח"

יוהאן קרויף, שחקן העבר האגדי של ברצלונה, אייאקס ונבחרת הולנד, יורד על ריאל מדריד.

ההולנדי הגדיר את המצב של ריאל מדריד כ"בלאגן", והוסיף: "הבחירות האחרונות לנשיאות ריאל לא פתרו אף אחת מהבעיות. התוהו ובוהו שם גלוי לעיני כל".

קרויף, שהתראיין למגזין קטאלוני, המשיך ואמר: "הצרות בריאל מדריד בשנים האחרונות לא פסחו על אף אחד. לא על מאמנים, לא על שחקנים ולא על חברי הנהלה. המדיניות של לשכור מאמנים ולפטר אותם כל כך מהר רק פוגעת בהם. ריאל מדריד צריכה יציבות. בברצלונה יש כזו ב-3 השנים מאז הבחירות האחרונות, וזו סיבה מאוד גדולה לתוצאות על המגרש".

הסיפוקים החדשים של סביולה

מצבו של חבייר סביולה כל כך נואש, שאפילו 5 דקות כבר מספקות אותו. השחקן שנתקע בברסה, למרות שהקבוצה לא רוצה אותו, הוא המושאל השנתי שלה, אלא השנה ההעברה שלו לא צלחה. סביולה עלה ביום ראשון בדקה ה-86 כמחליף במשחק מול ולנסיה (1:1), בגלל העומס במשחקי ברסה. "כשרייקארד אמר לי שאני עולה לשחק זה היה רגע יפה. שמחתי על תמיכת הקהל, זה היה רגע בלתי נשכח", אמר סביולה. שיתופו הפיח בו תקווה מחודשת: "אני אמשיך להתאמן חזק כדי לתת למאמנים סיבה לשתף אותי".

* גאבי, קשרה של אתלטיקו מדריד, נפצע אמש (שני) בתאונת דרכים. השחקן נפגע בצווארו ולא סובל מפגיעות נוספות. נכון לעכשיו לא ידוע כמה זמן ייעדר מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully