וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שכתוב בספר

26.9.2006 / 7:34

הסיינטס חזרו לאולמם הביתי בניו אורלינס לראשונה אחרי סופת קטרינה, והשביתו את הפאלקונס 3:23. שבר ברגל לשון אלכסנדר

זה היה התסריט המושלם עבור תושבי ניו אורלינס. הסופרדום המחודש והמשופץ, שרק לפני שנה אירח אלפי מחוסרי בית שמצאו עצמם ללא קורת גג בעקבות סופת קטרינה, חזר לעשות את התפקיד המרכזי שהוקצה לו כשנבנה מלכתחילה - לארח משחקי פוטבול. "זו הרגשה מדהימה לארח כאן שוב", אמר התופס, ג'ו הורן.

לעיני קהל משולהב של 70,003 צופים, בו גם נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש האב, עלו הסיינטס למשחק מול אטלנטה פאלקונס. שתי הקבוצות היו ערב המחזור על מאזן 0:2, כך שניצחון היה מזניק אותן לעמדה מצוינת בבית.

בדיעבד, גם מייקל ויק והפאלקונס לא יכלו לקדושים בלילה שכזה. ניו אורלינס הייתה טובה בכל פרמטר, ריסקה את ההגנה של הבזים ושיתקה את ויק, כשהיא מאפשרת לו לרוץ ל-57 יארד בלבד עם חמש הפלות קוורטרבק. בהתקפה דרו בריס היה יעיל דיו, 20 מ-28 ל-191 יארד, אבל את המשחק עשו הקבוצות המיוחדות של ניו אורלינס. כבר לאחר דקה וחצי של משחק חסמה ניו אורלינס בעיטת הרחקה מתוך האנדזון, וקרטיס דלוץ' השתלט על הכדור וקבע 0:7.

מורטן אנדרסן הותיק רשם את שלוש הנקודות היחידות של האורחים על הלוח, וכאן זה נגמר. ריצה של 11 יארד של דיברי הנדרסון העלתה ל-3:14, כשבמחצית השניה הוסיף ג'ון קארני שלושה שערי שדה וחתם את התוצאה.

בסופו של דבר, ניו אורלינס במאזן 0:3, משהו שמעולם לא קרה בהיסטוריה של המועדון. הפאלקונס חוזרים לבעיה הרגילה שלהם - הניסיון לגרום למייקל ויק להרגיש נוח יותר בכיס. ויק סיים עם אחוז איום, כשהשלים רק 12 מ-31 מסירותיו ל-157 יארד.

אלכסנדר ייעדר לפחות לשבועיים

סיאטל סיהוקס ניצחה, אמנם, בליל ראשון את ניו יורק ג'איינטס, אבל שילמה מחיר. ברגלו של שון אלכסנדר, הרץ האחורי המצטיין של הקבוצה, אובחן שבר, והוא ינוח לפחות למשך שבועיים. מאמן הקבוצה, מייק הולמגרן, ניסה להישאר אופטימי: "אתה מאבד את ה-MVP שלך, וברור שזו מכה. אבל זה רק סדק, אני מאמין שהוא יחזור מהר".

הסיפור הגדול של המחזור לפחות בתחום הרפואי היה פציעתו של כריס סימס, הקוורטרבק של טמפה ביי. לסימס היה דימום פנימי בטחול במהלך משחק ההפסד לקרוליינה, והוא עבר ניתוח להוצאתו. הקוורטרבק סיים את העונה, ומי שצפוי להחליפו הוא ברוס גרדוקובסקי. "לא היינו מודעים לחומרת הפציעה", אמר המאמן, ג'ון גרודן, בתגובה לכך שסימס המשיך לשחק. "הוא התחנן לאוויר, הוא בקושי יכול היה לנשום", אמר התופס מייקל קלייטון.

הקללה על הקולטס נמשכת. אחרי שבנו של מאמן אינדיאנפוליס, טוני דאנג'י, התאבד בעונה שעברה, עברה הקבוצה טרגדיה נוספת, כשאחיו של התופס רג'י ויין נהרג בתאונת דרכים. בקבוצה מסרו תנחומים לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully