וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה פתחה את העונה ברגל ימין

25.9.2006 / 22:05

במשחק אימון ראשון העונה, ניצחה עירוני נהריה 60:73 את סמארה הרוסית. ברקוביץ': "תמיד כיף לנצח אבל יש לנו עוד הרבה עבודה"

עירוני נהריה ניצחה הערב (שני) את הקבוצה הרוסית סמארה 60:73, במשחק האימון הראשון שלה העונה שהתקיים באולם בעין שרה. קבוצתו של אריאל בית הלחמי הופיעה למשחק עם סגל מלא, הכולל את ארבעת הזרים.

המצטיין בשורות נהריה היה הזר החדש חואן מנדס, שקלע 24 נקודות ואסף 8 כדורים חוזרים. עוד קלעו: עידו קוז'יקרו 11, רביב לימונד ועמית בן דוד 8 כ"א, ג'רוד הנדרסון 7, ג'ף גריר 5, אורי קוקיה וברק פלג 4 כ"א, ורדאן ווקוסיץ' 3.

בסיום המשחק נשמע מנהלה המקצועי של הקבוצה, מיקי ברקוביץ', מרוצה: "תמיד כיף לנצח, אבל המשחק אינו מהווה שום אינדיקציה. שיחקנו נגד קבוצה טובה והיתה אווירה טובה, אבל יש עוד דרך ארוכה ועוד הרבה עבודה עד שנגיע לאן שאנו רוצים". המשחק נערך בסימן הצדעה למשפחות החטופים תושבי הצפון, ובקבוצה פועלים לארח את המשפחות במשחקי הקבוצה בעונה הקרובה.

סמארה תערוך בארץ עוד שני משחקי אימון, נגד גבעת שמואל ומכבי ראשל"צ. הגעת הקבוצה לארץ קשורה קשר הדוק בעובדה כי מאמנה הוא וולרי טיכוננקו, אחד מכוכבי העבר בנבחרת ברית המועצות, אשר אימן בעבר את צסק"א מוסקבה. טיכוננקו ומשפחתו גרו בישראל כשנתיים בשל טיפול רפואי לו נזקק בנו של השחקן, ונוצר בינו לבין ישראל קשר חם שמתבטא, בין היתר, בעובדה כי סמארה היא הקבוצה הזרה הראשונה המגיעה למשחקי אימון בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully