וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לא ירצה להתלבש מכבי נתניה?

רומן רוזנבלט

25.9.2006 / 20:08

דניאל יאמר שוקל להקים ערוץ טלוויזיה של המועדון, כמו גם להשיק ליין בגדי ספורט. הקשר שאנון קול כבר התאמן, אוליברה יגיע ברביעי

היום (שני) חזרה מכבי נתניה להתאמן לאחר חופשת החג. הקשר אמיר טגה שב לאימונים אחרי שבועים שהיה בחוץ. הקשר האוסטרלי שאנון קול התאמן לראשונה אחרי שנחת אמש (ראשון). הקשר הברזילאי ג'פרסון אוליברה קיבל ויזה לישראל ויגיע ביום רביעי לארץ, ואילו הקשר הרומני מריוס זנו בונדיאה צפוי לנחות בישראל כבר בשלישי.

נשיא הקבוצה דניאל יאמר יטוס מחר (שלישי) לגרמניה לרגל עסקיו, ויחזור ביום שישי לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא בשבת הקרובה. במהלך הנסיעה ייפגש עם איש עסקים סיני שמעוניין לקנות מניות מקבוצת סנץ הסלובקית, השייכת גם היא ליאמר. כמו כן, צפויה ליאמר פגישת התרשמות עם נציגי חברה המתמחה בהקמת ערוצי טלוויזיה במסגרת התכנית האסטרטגית של יאמר להקים ערוץ טלוויזיה למכבי נתניה, כפי שעשו בבית"ר ירושלים. לאחר שרכש חברת אופנה הוא גם בודק את האפשרות לייצר ליין בגדי ספורט של המועדון.

איתי שכטר ואמיר טגה זומנו לשני ימי אימון של הנבחרת הצעירה, אך טגה צפוי להישאר בקבוצה על מנת להמשיך את תהליך החלמתו מהקרע בשריר הארבע ראשי.

כצפוי הגיעו ראשי מכבי נתניה להסכם כספי עם הקשר הרומני אדריאן פיטו והחלוץ הצעיר ערן לוי ששוחררו מהקבוצה. בקבוצה איחלו להם הצלחה בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully