וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל, ראול, הקאמבק

25.9.2006 / 23:36

צמד של ראול, אחרי 11 חודשים, הובילו ל-1:5 על דינמו קייב. יונייטד ניצחה 0:1 את בנפיקה. ארסנל-פורטו 0:2. מילאן-ליל 0:0

יוהאן קרויף התראיין השבוע לאחד היומונים של ברצלונה, וכרגיל סיפק את הסחורה עם מספר ציטוטים עטופים ברעל ומכוונים כחיצים לכיוונה של היריבה השנואה ממדריד. אבל אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה והתבוסה המרשימה שהנחילה הערב (שלישי) לדינמו קייב האומללה, יש לאוהדי האימפריה הלבנה סיבות לאופטימיות. מצד שני, פאביו קאפלו בטח יסתכל עוד כמה פעמים על הקלטת כדי לשייף כמה חריקות בהגנה, שמול קבוצה אחרת היו מסתיימים בשערים.

ליון המשיכה בשלה כשדרסה את סטיאווה בבוקרשט, והראתה שגם העונה היא חושבת בגדול. קלמי לא שיחק הפעם, ואחרי האופוריה מהניצחון בקייב במחזור הראשון, מבינים ברומניה שהם עדיין לא בליגה של הגדולות. מנצ'סטר נקמה את כאבי הלב מהעונה שעברה מול בנפיקה, ארסנל רשמה ניצחון שני, ומילאן שוב לא הרשימה ב-0:0 מול ליל.

בית ה': ריאל חוזרת, ליון לא נבהלת

ריאל מדריד - דינמו קייב 1:5

האימפריה הספרדית מתחילה להתאושש מההפסד הכואב בסטאד דה ז'רלאן ורושמת ניצחון ראשון בליגת האלופות. רוד ואן ניסטלרוי הבקיע את הראשון, כאשר דחק בדקה ה-20 משני מטרים בלבד לתוך הרשת החשופה, אחרי ששובקובסקי הדף בצורה מצחיקה בעיטה שטוחה של רוברטו קרלוס, וזאת למרות שהלכה הישר לידיו של שוער קייב האומלל. שבע דקות מאוחר יותר התרומם ראול בצורה מצוינת להרמה מדויקת של חוזה אנטוניו רייס, ששוב פתח במקומו של דייויד בקהאם באגף ימין, והרעיד את הרשת בפעם הראשונה במדים הלבנים מאז אוקטובר 2005, בצורת כואבת מאוד של 11 חודשים ארוכים. הסטטיסטיקה שכנראה הכריעה את אותה בצורת היא העובדה שזוהי הפעם הרביעית בחמישה משחקים מול דינמו שראול מבקיע, כאשר גם מול נבחרת אוקראינה הוא כבש שלושה שערים.

השער השלישי היה של רייס, שבעט בדקה ה-45 וולה נאה ממש על סף הרחבה לפינה השמאלית של שובקובסקי, לאחר שמהמדו דיארה הכין לו כדור מצוין. במחצית השנייה נכנס בקהאם בפעם השלישית ברציפות כמחליף. בדקה ה-61 טעות של גברנצ'יץ' השאירה את ראול במצב קורץ, והחלוץ חלף על פני השוער וגלגל פנימה את שערו השני במשחק, ה-53 בליגת האלופות והרביעי של ריאל. ואן ניסטלרוי התכבד גם הוא בצמד, אחרי שכבש (70) מהנקודה הלבנה, בעקבות הכשלה של שובקובסקי עליו, שבעקבותה נשלח השוער למקלחת מוקדמת והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים.

רונאלדו, שנכלל לראשונה בסגל לאחר שהתאושש מניתוח, ראה את שני החלוצים שיושבים על המשבצת שלו, מבקיעים, ונכנס כמחליף בדקה ה-72 לקול תשואות הקהל.

דינמו קייב, שהובסה בביתה 4:1 על ידי סטיאווה בוקרשט במחזור הראשון, שוב מובסת ותתקשה להתאושש משתי המכות האלה בהמשך המפעל.

סטיאווה בוקרשט - ליון 3:0

מאמן סטיאווה קוסמין אולאריו נשמע לפני המשחק משוכנע שקבוצתו יכולה להמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול בקייב בפתיחת ליגת האלופות, אבל חניכיו של ז'ראר הויה העבירו לו שיעור קצר ומשכנע בצניעות. בהתחשב בכך שמדובר במאמן של קבוצה שעושה את צעדיה הראשונים בליגת האלופות, ומולו עמדה האימפריה הצרפתית האימתנית - הוא יצא בזול.

בדקה ה-43 בעט ז'וניניו כדור חופשי שעלה ברשת לשמיים לאחר שפגש בחומה, ושוער סטיאווה משום מה לא הצליח להשתלט עליו. הטעות האומללה הזו איפשרה לפרד לדחוק בקלות פנימה. 0:1 לליון. בדקה ה-55 ז'וניניו הוסיף בישול, כשתיאגו נגח את כדור הקרן שלו פנימה וקבע 0:2. קארים בנזמה הבקיע את השלישי דקה לסיום, אחרי בישול נוסף של ז'ונינו, שהכניס אותו לרחבה עם עקב גדול. בנזמה ניסה למסור רוחב למאלודה, אבל הכדור התגלגל בסופו של דבר פנימה.

בית ו': הנקמה האדומה

בנפיקה - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השם בנפיקה, שפעם הזכיר את גביע האלופות הגדול של הילדים של מט בזבי, כבר לא מעלה חיוך ברחבי אולד טראפורד, וזאת לאחר שהפורטוגלים מנעו מהשדים האדומים העפלה לשמינית הגמר, לראשונה אחרי 11 שנים. כדי להחזיר את הזכרונות הנעימים דאג לואיס סאהה להשכין את שער הניצחון ברשת הפורטוגלית בדקה ה-60, כשקיבל מסירה באגף ימין, התקדם לבדו לעבר הרחבה, חתך למרכז ושלח בומבה בשמאל לפינה הרחוקה של השוער. 0:1 מצוין. שוער בנפיקה הציל את קבוצתו משער שני עם שלוש הצלות מופלאות במהלך אחד, אבל הנקודות הלכו בסופו של יום לאנגליה.

סלטיק - פ.צ. קופנהאגן 0:1

הסקוטים הגיעו למשחק מול קופנהאגן מהמקום האחרון בבית אחרי הפסד למנצ'סטר יונייטד במחזור הראשון, אבל במצב רוח מעולה בעקבות ניצחון 0:2 על היריבה השנואה ריינג'רס, בדרבי הגדול של גלזגו בשבת. פנדל של קני מילר בדקה ה-36 שיפר את מצב הרוח עוד יותר, וקבע 0:1 לסקוטים, במהלך שהחל בהכשלה (שלא הייתה) על נקאמורה היפני.

בית ז': כשהתותחנים רועמים, המוזה רועשת

ארסנל - פורטו 0:2

ארסנל אירחה את פורטו במשחקה הביתי הראשון באיצטדיון האמיריות החדש, ומי שחנך אותו במפעל הוא לא אחר מאשר תיירי הנרי. הגבהה מצוינת מצד ימין של אבואה פגשה את הראש של הצרפתי, שנגח לרצפה ולפינה השמאלית והכניע את דה סילבה. 0:1 מוצדק לארסנל בדקה ה-38, שלחצה כל המחצית על האורחים חסרי האונים מפורטוגל.

פריצה יפה של גאלאס בדקה ה-48, שחלף על פני שלושה שחקני פורטו, הסתיימה במסירה להנרי, והחלוץ השאיר לחלאב, שבעט שטוח לפינה הרחוקה. 0:2 לארסנל.

אחרי הפתיחה הצולעת בפרמיירליג, הגיעה התאוששות ושני ניצחונות משני משחקים בצ'מפיונס, אז לארסן ונגר, שהתוודה השבוע על הטראומה הקשה שיש לו מהכשלונות האירופאיים הרבים מספור, יש כמה סיבות להירגע. אולי השנה, אולי.

צסק"א מוסקבה - המבורג 0:1

במשחק שפתח את המחזור השני של ליגת האלופות פגשה צסק"א את הקבוצה המאכזבת של תומאס דול, והעמיקה את האכזבה ממנה עוד יותר. דודו הבקיע את שער הניצחון של הרוסים בדקה ה-59, שער שקבע עובדה עגומה: הגרמנים טרם השיגו העונה ניצחון, לא בליגה ולא באירופה. בנג'מין לאות' הורחק חמש דקות לסיום לאחר שנכנס בדקה ה-80, והשאיר את המבורג בעשרה שחקנים, מה שהפך את ההפסד לצורם עוד יותר.

צסק"א כעת כבר עם 4 נקודות, בעוד המבורג נראית בדרכה החוצה אחרי שני מחזורים בלבד.

בית ח': הכל פתוח

ליל - מילאן 0:0

הרוסונרי איבדו השבוע נקודות ראשונות בליגה האיטלקית כשסיימו בתיקו 0:0 עם ליבורנו, ובמשחק החוץ מול ליל הם סיימו בתוצאה זהה. בהתחשב בבית הקליל שקיבלה, מילאן לא צריכה להיות מודאגת מתיקו חוץ, אבל מצד שני היא לא הצליחה להבקיע מול קבוצה שחטפה רביעייה בראש רק השבוע ממתמודדת אחרת על התואר האירופי, הלוא היא ליון.

במחצית הראשונה הייתה לקאקה הזדמנות נפלאה להעלות את קבוצתו ליתרון, אבל לאחר שהשאיר את ההגנה והשוער טוני סילבה מאחור, הגיע לזווית קשה גילגל לכיוון הרשת, רק כדי לראות את סילבה חוזר ברגע האחרון ומציל. שער מעולה של סיידורף במחצית השנייה נפסל בטענת נבדל לא מוצדקת, ומנע ממילאן ניצחון. גם לליל היו הזדמנויות, אבל כל מה שראינו היה החמצות ממצבים קורצים פלוס.

אא"ק אתונה- אנדרלכט 1:1

באא"ק קיוו לניצחון ראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 9 הפסדים ו-10 תוצאות תיקו, אבל ייאלצו להסתפק בעוד נקודה בודדת. בדקה ה-25 הדהים פרוטוס את היוונים, כשהעלה את הבלגים ליתרון כשכבש מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב מצוין של בוסופה. הבלגים יכלו לחלום במשך שלוש דקות בלבד על ניצחון שלישי במפעל ב-25 משחקים, ואז החלוץ הברזילאי ז'וליו סזאר הרגיע את הקהל הביתי, והשווה ל-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully