וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט לא יאמן ביום כיפור

25.9.2006 / 14:34

המאמן לא ינהל את משחקה של בנטון טרוויזו נגד נאפולי, בסופרקאפ. בלאט: "לא היתה דילמה. אני מייצג יותר מאשר רק את עצמי"

דייויד בלאט לא מוכן לנהל את משחק הבית של קבוצתו, בנטון טרוויזו, בערב יום הכיפורים, נגד מחזיקת הגביע נאפולי, במסגרת הסופרקאפ האיטלקי.

העובדה שהמשחק על התואר הראשון העונה, הסופר קאפ, נופל על התאריך העברי שבו חל יום כיפור, לא יוצרת למאמן הישראלי בעיות מצפוניות, והוא הודיע על החלטתו הסופית בעניין למנכ"ל הקבוצה אנדראה פדיני.

"לצערי הרב המשחק החשוב הזה נופל ביום כיפור", אמר בלאט מאיטליה. "האמת שבגלל שהייתי ברוסיה בכל תקופת הקיץ לא שמתי לב לתאריך של המשחק, כי יכול להיות שאם הייתי נזכר בזמן אולי היינו יכולים לעשות עם זה משהו. אבל כאן הסופרקאפ זה משחק חגיגי וחשוב, סוג של תואר למעשה, וכששמתי לב להתנגשות בין החג לבין המשחק כבר אי אפשר היה לעשות כלום מבחינת שינוי מועד המשחק.

"אבל לי לא הייתה אפילו דילמה. מיד הודעתי להנהלה שאני לא אוכל ליטול חלק במשחק". על תגובתם של אנשי בנטון הוא אומר: "קודם כל הם הופתעו. הסברתי להם את החשיבות של החג ומה היו המניעים שלי, והם קיבלו את זה בהבנה. בשבילי יום כיפור זה יום שנועד אך ורק לחג, וזה חשוב יותר מכל דבר אחר.

"אני צם ביום הזה כבר 30 שנה. כמובן שבמצב הספציפי הזה הסיבות היו אישיות, אבל צריך לזכור שבמעמד שלי אני מייצג יותר מאשר רק את עצמי. יש לי משפחה וילדים, יש לי מדינה ועם. אני לא מחפש להיות גיבור, אבל זה היה חלק מהדברים שחשבתי עליהם. יש כאן עניינים מצפוניים, ערכיים ויצוגיים".

גם למיני סערה שעורר דודו אוואט, כשהתכוון לעמוד באותו יום בשערה של דפורטיבו לקורוניה, התייחס המאמן הישראלי, ואמר: "אני לא שופט אף אחד אחר. כל אחד מקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו, ואני מכבד את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully