וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית "מאוכזבת" מה-BBC

25.9.2006 / 10:49

בהתאחדות מצפים לשיתוף פעולה מלא עם תוכנית התחקירים, שלא ממהרת למסור את כל הפרטים. ווסטהאם בצרות, גרנט מחכה לבן חיים

נציגי ה-BBC צפויים להיפגש עם אנשי ההתאחדות האנגלית בעקבות פרשת תוכנית התחקירים "פנורמה", שחשפה תשלומים לא חוקיים בין סוכנים, מאמנים ושחקנים.

ההתאחדות תדרוש את כל המסמכים הדרושים כדי להשלים את החקירה הרשמית שלה, וכבר הודיעה כי היא "מאוכזבת מאי שיתוף הפעולה". "אנחנו מצפים שה-BBC ימסור לנו את כל חומר העדויות כדי שנוכל להשלים את כל המידע הדרוש לנו", נמסר מההתאחדות האנגלית, אך אנשי התוכנית הגבילו את שיתוף הפעולה והצהירו כי "יפעלו כנהוג במקרים מהסוג הזה".

עוד בפרשת השחיתות: קווין בונד, עוזר מאמן ניוקאסל, פוטר מתפקידו בקבוצה, למרות טענתו כי הוא חף מפשע וכי לא היה קיבל כסף לא חוקי מסוכנים.

אנטון פרדיננד נפצע, ווסטהאם שוקעת

אלן פארדיו בצרות. לא רק שווסטהאם שלו לא פוגעת בפרמיירליג, טבז ומסצ'ראנו לא מתחברים והקבוצה על סף הדחה מגביע אופ"א - עכשיו מתברר גם שהבלם אנטון פרדיננד יחמיץ את הגומלין מול פאלרמו ביום חמישי במסגרת האירופאית. "אני לא יודע מתי אנטון יחזור, אני יודע שזה לא יהיה באיטליה", אמר פארדיו, שמתכונן לקראת שני משחקים קריטיים עבורו.

חוץ מפאלרמו, במחזור הבא בליגה האנגלית מצפה להם רדינג המפתיעה, ופארדיו הכריז כי "אנחנו חייבים לחזור ליהנות מהמשחקים כדי לצבור מומנטום בשני המשחקים האלה". כזכור, הפטישים הפסידו בבית 1:0 לאיטלקים במשחק הראשון והם על סף פרידה מוקדמת מהחוויה האירופית.

בולטון-פורטסמות': הדרבי הישראלי

פורטסמות' תנסה הלילה (22:00, שידור ישיר בספורט 2) לחזור למקום הראשון בפרמיירליג, כשתשחק מול בולטון באיצטדיון ריבוק. מלבד היות המשחק דרבי ישראלי בין המנהל הטכני של פומפי אברהם גרנט לבין הישראלים של הוונדררס בן חיים וטל, זהו גם קרב מסקרן בין החשודים העיקריים של פרשת השוחד האנגלית, הארי רדנאפ מפורטסמות וסאם אלרדייס של בולטון.

פומפי תרצה להשלים את פתיחת העונה המצוינת שלה ואף עשויה לקבוע שיא - לפתוח את הליגה עם שישה משחקים רצופים ללא ספיגת שער. מנגד, הוונדררס יודעים שניצחון יצמיד אותם לשולי הצמרת, ואף ירגיע את הרוחות שסוערות בימים האחרונים בגלל הסיבות הלא נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully