וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מצטרפת לפרשת השחיתות?

25.9.2006 / 13:31

נגד הנראזורי ובעלי הקבוצה עשויה להיפתח חקירה, בחשד שצותתו לשופט שהורחק בפרשה. אנצ'לוטי וסיידורף נתפסו מחליפים האשמות

שערוריית השחיתות בנושא השיפוט באיטליה לא פוסקת לרגע. ככל שנוקפים הימים מתגלים עוד ועוד הסתעפויות המאיימות לסחוב עימן קבוצות נוספות לקלחת השחיתות, אחרי שמילאן, יובנטוס וקבוצות אחרות נתפסו ונענשו.

היום (שני) היה זה תורה של אינטר להינזק מההאשמות שהוטחו בה על ידי מאסימו דה סאנטיס, שופט כדורגל איטלקי לשעבר. כעת עלולה להיפתח חקירה נגד הקבוצה אחרי שסאנטיס, שהורשע והורחק לארבע שנים מהמגרשים בעקבות השערורייה, האשים את הנראזורי ובעליה בציתות לשיחותיו.

השופט שטח את טענותיו ולא ברר מילים נגד אלופת איטליה ובעליה: "כשהתוודעתי לראשונה למעשיו של מאסימו מוראטי, נגעלתי. אני משלם עבור דבר שלא עשיתי, תמיד טענתי לחפותי, למה הם עוקבים אחריי? אולי הם רוצים לסחוט אותי".

כפי שדווח, חכרה אינטר את שירותיהם של חוקרים פרטיים כדי לעקוב אחרי דה-סאנטיס, זאת לאחר ששופט אחר דיווח כי דה סאנטיס מקיים קשרים עם לוציאנו מוג'י, מנכ"ל יובנטוס. למרות החקירה שניהלה אינטר היא לא העלתה בחכתה דבר נגד השופט.

אם ההאשמות כנגד הנראזורי יתבררו ויוכחו כנכונות, עלולה האלופה האיטלקית לספוג קנס כבד, אך לא עונש שיגרור הורדת נקודות.

מאסימו מוראטי, בעלי הקבוצה טען לחפותו ואמר: "לאינטר אין שום מעורבות בדבר, אני לא יודע מאיפה יש לו את החוצפה לומר דבר כזה. דבריו חמורים, קשה יהיה להתעלם מהנזק שהוא גורם למועדון".

רוברטו מאנצ'יני, מאמן המוליכה, יצא גם נגד דה סאנטיס: "הוא נגעל? אני ורבים אחרים נגעלנו לפני מספר חודשים לשארית חיינו".

אנצ'לוטי לא מצליח לשלוט בזעמו

המאמן האיטלקי של מילאן וקשרה ההולנדי של הקבוצה קלראנס סיידורף נתפסו בעין העדשה כשהם מטיחים האשמות אחד בשני. מספר ימים לאחר ההתנגשות עם קאקא, שוב הסתכסך המאמן חם המזג, הפעם במהלך משחק התיקו 0:0 של קבוצתו נגד ליבורנו.

אנצ'לוטי נראה במצלמה כשהוא אומר לסיידורף: "אתה חייב להניע את הכדור מהר יותר, אתה איטי מדי". סיידורף לא נותר חייב למאמנו וענה: "תתרכז בלאמן, אתה לא יכול כל הזמן לבקר. במקום לצעוק כל הזמן, תושיט לנו עזרה". אנצ'לוטי הזועם לא יכל לשלוט בעצביו והשיב: "תתרכז בלשחק, יש לך מזל שביצעתי את כל החילופים כי אתה היית הבא בתור".

אחרי שהתפרסמה הפרשה, הכחיש אנצ'לוטי את הריב ביניהם ושפך את חמתו דווקא על המדיה: "אני לא כועס על מה שקרה אלא על המצלמות שדוחפות את האף שלהן לכל פינה. הן עולות לי על העצבים. אני לא אסביר מה קרה כי זה ייהפך לאופרת סבון".

גם סיידורף דחה את ההאשמות על הריב ואמר: "דברים כאלה קורים. אף אחד לא העליב אף אחד, דיברנו על כדורגל. למרבה הצער יש תמיד מצלמות בסביבה, אבל אין בעיה אנחנו רגועים ומחכים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully