וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הציגה את המחליף של אברהם לוי

אסף שקד

25.9.2006 / 12:54

יואב שטראוס אמר לשחקנים: "יש כאן חומר אנושי מצוין". שקלאר לא משחרר את אמסלם לבני יהודה. בינתיים. פביאני: "באתי לעבוד"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום (שני) לאחר יומיים חופשה. השחקנים שהגיעו אל מתחם בית וגן ערכו היכרות ראשונה עם המנכ"ל החדש, יואב שטראוס, שהחל היום באופן רישמי את עבודתו.

לפני תחילת האימון התכנסה הקבוצה והיו"ר ולדימיר שקלאר הציג בפני השחקנים את המנכ"ל החדש, בין היתר אמר שקלאר: "אני מכיר את יואב כבר 12 שנה, הוא היה אפילו המנהל שלי בעבר. אני שמח לעבוד איתו ביחד עכשיו. אני מאמין שביחד איתו נצליח להגיע להישגים".

לאחר דבריו של שקלאר, התפנה שטראוס לומר מספר מילים לשחקנים: "החלטתי לעזוב את איגוד השופטים ולהגיע לכאן נעוצה בין היתר בעובדה, שיש כאן חומר אנושי מצוין מלבד שחקנים יוצאים מן הכלל. אני מאמין שביחד נצליח להגיע רחוק".

את האימון העבירו בצוותא דרור שמשון ועוזר המאמן אמיליו קומסיו, אחרי שאוסי ארדילס טס לחופשת סופשבוע בספרד וינחת היום בלילה. גם הקשר פאבריס פרננדס נעדר מהאימון. מי שכן הגיע למתחם בבית וגן אך לא התאמן הוא הקשר הגנאי, דרק בואטנג, שהגיע לשיחת ההכרות עם שטראוס, אך קיבל שחרור על מנת שיוכל להסדיר את יציאתו מן הארץ מחר ליפן, שם אמור לפגוש עם נבחרתו במשחק הידידות את נבחרת יפן. השחקן אגב, צפוי לחזור ארצה עד יום שבת.

בנוסף לבואטנג, לא השתתפו באימון, ברק יצחקי, שחוגג היום יום הולדת 22, דוד אמסלם וגל אלברמן, שעברו סדרת בדיקות רפואיות בהדסה. עומרי אפק ערך אימון מקוצר על מנת להתגבר על המתיחה בשריר ממנה הוא סובל מזה כשבוע וחצי.

יו"ר בני יהודה משה דמאיו פנה היום באופן רשמי לשקלאר במטרה להעביר את המגן הוותיק דוד אמסלם לשכונה, אבל נתקל בסירוב. לפחות בינתיים. "דמאיו רוצה מאוד את אמסלם, אבל ההחלטה שלנו כרגע היא לא לשחרר את השחקן", אמר שקלאר. ההחלטה הסופית בנושא תתקבל לאחר פגישה בין אמסלם, שקלאר וארדילס.

פביאני שמח ומאושר

החלוץ הארגנטינאי, כריסטיאן פביאני, ערך היום את האימון השני שלו במדי הקבוצה. היום זכה השחקן לקבל את החולצה מספר 11, שהייתה שייכת אשתקד לליאור אסולין. אחרי האימון יגיע החלוץ למשרדים בבית וגן, שם יחתום על חוזהו עד תום העונה.

על פי החוזה ישתכר השחקן כ-200 אלף דולר עד תום העונה ואילו בית"ר תשלם ללאנוס סכום זהה על השאלת השחקן. בחוזה עצמו הכניסה בית"ר סעיף על פיו אם פביאני, הידוע בטמפרנט החם שלו, יקבל כרטיס אדום לא מוצדק - הוא יקנס.

פביאני ממשיך להתאקלם אט אט, כאשר כל הזמן הוא צמוד אל שני חבריו מדרום אמריקה, ג'ואנו פינטו ומילובאן מירוסוביץ'.

לפני האימון אמר פביאני לבית"ר.נט: "אני שמח מאוד להיות בישראל, בשבוע שאני כאן התרגלתי לישראל ומאוד כיף לי כאן. מילו (מילובאן מירוסביץ') עוזר לי להתאקלם ויש כאן אנשים מאוד חמים וטובים. אני יודע שמדברים הרבה על המשקל שלי, אבל באתי לכאן לעבוד קשה ולהכניס כמה שיותר שערים כדי לעזור לבית"ר. אני עובד קשה בשביל להיות כמה שיותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully