וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: סאו פאולו וגרמיו הובסו

25.9.2006 / 10:16

במחזור ה-25 של הליגה, הפסידה המוליכה סאו פאולו לפלמייראס 3:1. השנייה בטבלה, ספגה רביעייה מגויאש. סנטוס סוגרת פערים

מוליכת הליגה הברזילאית, סאו פאולו, הפסידה לפלמייראס, חסרת המאמן, 3:1. פלמייראס, שהופיעה עם עוזר המאמן מרסלו וילר על הקווים, הבקיעה פעמיים ב-10 הדקות האחרונות, לאחר שמגינה של סאו פאולו אלכס סילבה הורחק בפעם השלישית העונה (מתוך 13 משחקים).

דווקא מוליכת הליגה היתה הראשונה להבקיע, כשסוזה (21) נגח פנימה כדור רוחב של מניירו. אבל נגיחה נוספת, הפעם של נן (35), השוותה את התוצאה. במצב של 1:1 סילבה פגע במרסיניו ללא כדור והשאיר את סאו פאולו בעשרה שחקנים.

קצת אחרי זה זכתה פאלמייראס בפנדל, אותו ביצע פאולו באייר (83) בשלמות. מרסיניו סגר את הסיפור במתפרצת בתוך זמן הפציעות, אחרי ששוער סאו פאולו, רוג'ריו סני, כמעט וכבש בבעיטת עונשין.

סאו פאולו ממשיכה להוביל את הליגה הברזילאית עם 49 נקודות מ-25 משחקים, ועדיין שומרת על פער 4 הנקודות מגרמיו, השנייה, לאחר שזאת הובסה 4:0 על ידי גויאש, משערים של סוזה (34, 67), ג'דילסון (38) וג'ונסון(63). לגרמיו גם משחק עודף, כך שהפער עלול לגדול.

המרוויחה הגדולה משני ההפסדים הללו היתה קבוצתו של וונדלי לושמבורגו, סנטוס, שסוגרת את הפער עם ניצחון גדול על פלמנגו 0:3. וולינגטון (58), זה רוברטו (72), שחזר מגרמניה, ורודריגו טאבאטה (90) הבקיעו את כל שלושת השערים במחצית השנייה, ושלחו את פלאמנגו להיזכר בניצחון האחרון שלה בוילה בלמירו, שהושג ב-1976, מרגליי וונדלי לושמבורגו.

מחזיקת הקופה אמריקה, אינטרנאסיונל, ניצלה טעות גסה של שוער קורינתיאנס, מרסלו, על מנת לחלץ 1:1 בבית. קרלוס אלברטו (30) העלה את האלופה ליתרון שהחזיק דקה בלבד, עד שמרסלו השמיט כדור שהיה אצלו בידיים ופרננדו דחק פנימה את השוויון. אינטרנאסיונל רביעית בטבלה עם 41 נק', בעוד האלופה קורינתיאנס עם 32 נק' במקום ה-16.

פונטה פרטה הפסידה לקרוזירו 1:0, משער של ג'ובאני אלבר. פלומיננזה, שהעסיקה כבר חמישה מאמנים השנה, הובסה 3:1 ע"י פורטלזה, כשקריאות 'אולה' מצד אוהדיה המתוסכלים מעצימים את ההשפלה. במשחק נוסף נפרדו וסקו דה גמא ובוטפוגו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully