וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל תלוי בנו, אי העפלה תיחשב לכישלון"

רומן רוזנבלט

25.9.2006 / 21:39

קינן וחיפה החלו בהכנות לקראת משחק הגומלין מול ליטקס בגביע אופ"א. במועדון מכחישים עזיבה של קולאוטי. מכת פציעות בלובץ'

מכבי חיפה החלה בהכנות למשחק הגומלין מול ליטקס לובץ' (יום חמישי, 1:1 במפגש הראשון), וקיימה היום (שני) אימון בוקר ראשון אחרי החג. במהלך האימון תירגל רוני לוי מספק שחקנים בהגנה ובהתקפה, כאשר כרגע נראה כי הסיכויים של עבאס סואן ושלומי ארבייטמן לפתוח גבוהים. עם זאת, את ההחלטה הסופית לגבי ההרכב יקבל מאמן הקבוצה רק בבולגריה.

אלון חרזי ושאבייר אנדרסון התאמנו עם הקבוצה, אך לא יפתחו מאחר שרק חזרו מפציעה. אייל משומר צפוי לתפוס את עמדת המגן הימני. עדן בן בסט, שמתאושש גם הוא מפציעה, התאמן לבד עם הפיזיולוג, בוקי ירון.

"זה משחק העונה שלנו", הכריז גוסטבו בוקולי, "אנחנו יודעים שאם נשחק את המשחק שלנו, נעבור אותם". על השינויים שיש לעשות לקראת המשחק אמר: "לא צריך שינויים. צריך פשוט להגיע מוכנים למשחק אחד. אין פייבוריטית. הניצחונות בליגה הגיעו בזמן ויעזרו לנו מאוד".

מאמן הקבוצה רוני לוי אמר: "זה משחק חשוב מאוד למועדון, שיקבע אם נהיה בשלב הבתים של גביע אופ"א או לא. יש הזדמנות טובה להגיע לשם". כשנשאל לגבי ההרכב אמר: "כאב ראש כזה תמיד טוב למאמן". לגבי הדברים של מאמן ליטקס, לופקו פטרוביץ', על כך שליטקס פייבוריטית, ענה: "אני רואה את הדברים בצורה אחרת, זה כמו גמר גביע. ברור שיש להם יתרון מסויים כי 0:0 יספיק להם, אבל אנחנו באים למשחק במטרה אחת ברורה וזה לנצח".

הבלם דקל קינן: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה בכל הכוח ומודעים שזה משחק שנזכור כל העונה ועשוי להשפיע על כל העונה. לא הראינו עדיין את מלוא הפוטנציל שלנו, אנחנו בפחות מ-70 אחוז מהיכולת. נשאר רק לקוות שזה יגיע במאני טיים ביום חמישי. כבר במשחק הליגה האחרון נלחמנו והיינו נחושים, וברגע שזה קיים, ברור שהכדורגל יגיע. לדעתי גם בבולגריה הכל תלוי בנו ואי העפלה תיחשב לכישלון".

אגב, קבוצות של מעל 10 אנשים שירצו להגיע למשחק הגומלין בבלוגריה, יזכו לדיל מיוחד.

באמצעי תקשורת פורסם היום (שני) שרוברטו קולאוטי כועס על ספסולו במשחק הליגה האחרון של חיפה מול מכיב פ"ת באורווה, ומאיים לעזוב את הקבוצה. במועדון הכחישו מכל וכל את האפשרות שהאזרח הטרי לא ימשיך בשורות האלופה. גם בסביבתו של השחקן הכשיחו את הסיפור.

רפאל אולארה, בלמה הצ'יליאני הבינלאומי של הקבוצה זומן למפגש הכפול של נבחרת ארצו מול פרו וימריא לצ'ילה מיד לאחר המשחק מול ליטקס. המשחקים יערכו ב-2 וב-11 באוקטובר, אולארה צפוי לחזור לישראל ב-12 באוקטובר.

מחסור חמור בחלוצים בליטקס

בעוד מכבי חיפה עושה את הכנותיה לקראת ההתמודדות המסקרנת מול ליטקס לובץ', גם בקבוצה הבולגרית ממשיכים בהכנות, כאשר אמש (ראשון) נודע כי החלוץ בוריסלאב חאזורוב לא יוכל ליטול חלק במשחק, מה שיוצר למאמן ליטקס, ליופקו פטרוביץ בעיה חמורה של חלוצים. לפיכך, יצטרך פטרוביץ' לשלב את הסלובני אלכסנדר רודיץ', החלוץ היחידי שנותר לו, למרות שזה אינו כשיר במאת האחוזים.

כלי התקשורת בבולגריה מפרסמים כי פטרוביץ' לא יסכן ככל הנראה את בריאותו של המגן ג'מאל ברברוביץ' שסובל מזעזוע מוח. הפצוע השלישי הוא הבלם הסלובני הבינלאומי, רוסן קירילו, שעשוי בכל זאת לפתוח מול האלופה.

המגן, פטר זנב, כובש השער במשחק הראשון, התייחס בראיון למכת הפציעות שפקדה את הקבוצה והזהיר מפני שאננות: "העובדה כי בנוסף לברברוביץ' יתכן ויחסרו לנו שני שחקני הרכב מצערת, אבל יש לנו שחקנים ברמה שווה בקבוצה ואני בטוח שהמחליפים יעשו עבודה טובה".

לגבי סיכוי ההעפלה, אמר זנב: "תמיד יש אפשרות שנודח, משום שתוצאת התיקו 1:1 במשחק הראשון היא מאוד מתעתעת. בשום פנים ואופן אסור לנו לשחק על תיקו 0:0, כי אם נשחק ככה נפסיד".

עדכון ראשון: 25.9.06 11:33
עדכון אחרון: 25.9.06 23:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully