וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאריו סילבה התעורר ונושם בכוחות עצמו

25.9.2006 / 15:14

האורגוואי, שהתנגש ברמזור ביום ראשון והיה בתרדמת, כבר מתקשר עם רופאיו. הוא עדיין אינו יודע כי רגלו הימנית נכרתה

החלוץ האורגוואי דאריו סילבה, שנפצע בתאונת דרכים ושכב מחוסר הכרה בטיפול נמרץ, כשהוא סובל מחבלות חמורות בגופו, התעורר, נושם בכוחות עצמו, ואין עוד סכנה לחייו. הוא עדיין אינו יודע כי רגלו הימנית נכרתה. "הוא מתקשר, אבל לא שאל על הרגל ואני לא אמרתי כלום", אמר הרופא.

לאורגוואי הבינלאומי לשעבר, ששיחק בעונה שעברה בפורטסמות', ועבר קודם בקאליארי, אספניול, סביליה ומלאגה, אין כרגע קבוצה. בנבחרת הוא רשם 49 הופעות לצד 14 כיבושים, כשאת משחקו האחרון במדים הלאומיים הוא ערך נגד נבחרת אוסטרליה בהתמודדות על הכרטיס למונדיאל.

הקטר של בוקה לא עצר בשיקגו

המחזור השמיני בליגת האפרטורה האיר פנים לבוקה ג'וניורס, שניצחה ופתחה פער מיריבותיה לצמרת. האלופה והמוליכה עשתה זאת לאחר ניצחון חוץ קטן 0:1 על העולה החדשה נואבה שיקגו. יריבותיה של בוקה כשלו באיסוף שלוש הנקודות, כשקולון השוותה ל-1:1 דקה לסוף מול ריבר במונומנטאל, ואילו סן לורנצו הפסידה 2:0 ללאנוס.

נואבה שיקגו - בוקה ג'וניורס 1:0

ריקרדו לה וולפה, מאמנה החדש של בוקה ג'וניורס, זכה לניצחון ראשון עם קבוצתו, זאת לאחר תיקו במשחק הקודם. חניכיו של המאמן החדש רשמו ניצחון חוץ דחוק על העולה החדשה. הביתיים, ששמרו עד כה על מאזן מושלם, כשלו מול האלופה הארגנטינאית משער בודד של נרי קארדוסו בדקה ה-12. במחצית השנייה שכבה הקבוצה המקומית על שערה של בוקה, אבל שוערה, אלדו בובדייה, עמד כחומה בצורה ושמר על היתרון.

ריבר פלייט - קולון סנטה פה 1:1

ריבר הגיעה למשחק שנראה לכאורה קל נגד קולון הממוקמת במקום הלפני אחרון. בדקה ה-38 פדריקו דומינגז העלה את המקומיים ליתרון, שהחזיק מעמד כמעט עד הסוף, אך זה לא הספיק לשלוש נקודות כשרובן רמירז השווה דקה לסיום ושלח את האדומים-לבנים לתפוס את הראש ולראות את בוקה פותחת פער מעליהם.

לאנוס - סן לורנצו 0:2

האורחים, הממוקמים במקום השלישי בטבלה, סבלו מחוסר מזל לאחר שהפסידו משני פנדלים של מקסימליאנו ולאסקז בדקות ה-54 וה-90. למרות ההפסד, סן לורנצו מפגרת רק ב-3 נקודות אחרי בוקה, המוליכה.

ולז סרספילד - בלגראנו 0:2

המקומיים קפצו שלושה מקומות במעלה הטבלה אל המקום הרביעי אחרי הניצחון, וכעת רחוקים רק 5 נקודות מהמוליכה עם משחק חסר. ולז ממשיכה לשמור על מספר שערי חובה הנמוך ביותר בליגה, עם 3 ספיגות בלבד לאחר 7 משחקים.

ארחנטינוס ג'וניורס - ארסנאל 2:1

המקומיים ממשיכים לדשדש בתחתית הטבלה. בשבוע שעבר הם הפסידו ללאנוס והפעם הם רשמו הפסד לארסנאל, שטיפסה למקום החמישי. ארגניטנוס עלתה ראשונה ליתרון לאחר שליונל נונייז כבש בדקה ה-67, אך נראה שהביתיים לא ניחנו העונה באופי רב כשספגו פעמיים בדקות ה-82 וה-88, משעריהם של חואן קאפה ולוקאס ואלדמארין.

אסטודיאנטס - אינדפנדיינטה 1:2

פררנדו לורפיסה, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה וכבר חתם בתחילת העונה בהכח, שותף במשחק החוץ של קבוצתו אינדפנדיינטה נגד אסטודיאנטס. אבל את המשחק הזה הוא יעדיף לשכוח לאחר שהורחק במשחק ההפסד של קבוצתו. חוזה קאלדרון (42) הרשית ראשון לביתיים, ישמעאל סוסה (49) הישווה. דקה חלפה ואוגוסטין אלייס כבש את שער הניצחון. ללורפיסה שהורחק בדקה ה-52, חבר, גיז'רמו רודריגז מקבוצתו, שהורחק שלוש דקות לפני הסיום.

משחקים נוספים:

ראסינג קלאב - קילמס 0:1
פאקונדו סאבה 90

חימנסיה לה פלאטה - רוסאריו סנטראל 1:0
גרמן אלמאנו 87

ניואלס אולד בויס - חימנסיה חוחוי 0:1
סנטיאגו סאלקדו 39

גודוי קרוז - באנפילד 3:1
לגודוי: אסטבאן בויאן 25. לבאנפילד: פולפו גונזאלס 13, חוסמיר לויאמביו 68, פאביאן סנטאנה 89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully