וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: מקום 5 לישראל באליפות אירופה

רמי היפש

25.9.2006 / 7:08

אומנם הנבחרת סיימה במקום החמישי באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, אבל ההישג האמיתי הוא החיבוק הקבוצתי בסיום בין המשתתפות

ביום שישי קרו שני דברים בהתעמלות האמנותית הישראלית. האחד נדיר, השני כבר היסטורי. הנבחרת סיימה את התרגיל הקבוצתי - שילוב של שתי מתעמלות עם אלות ושלוש עם חישוקים - באליפות אירופה במוסקווה, ההופעה הראשונה של ישראל בתרגיל קבוצתי במעמד הזה. התרגיל היה מצוין, החיבוק הקבוצתי בסיום מרגש לא פחות. אירוע נדיר, ומיד ההסבר.

בין המתחבקות היו אירה ויגדורצ'יק ונטשה אוסמולוב, שתי המאמנות המובילות בענף. כל אחת מהן היא לב אגודה, ויגדורצ'יק בחולון, אוסמולוב בפתח תקוה. המתעמלות של שתיהן רבו לאורך השנים על הבכורה. אוסמולוב שלחה מתעמלות לשתי האולימפיאדות האחרונות, ויגדורצ'יק מגדלת את מי שאמורה להגיע לבייג'ין בעוד שנתיים - אירה ריזנסון.

אולי בגלל שריזנסון כל כך טובה, אולי בגלל שלאיגוד נמאס, אבל מאז שהוחלט על שיתוף פעולה יש שקט, וזה הוביל להצלחה היסטורית. קטיה פיסצקי עברה מתרגיל אישי לקבוצתי, רחלי ויגדורצ'יק (הבת של), מריה סבנקוב, ורוניקה ויטנברג ואולנה דבורניצ'קי הצטרפו וביחד החבורה סיימה עלתה לשני גמרים בזכות המקום החמישי במוקדמות בתרגיל האלות והחישוקים, והמקום השמיני בתרגיל הסרט. המשמעות: הסגל המיוחד בוועד האולימפי.

אתמול סיימה הנבחרת במקום החמישי בגמר החישוקים ואלות ובמקום השביעי בסרט. מקום עשירי באליפות העולם ב-2007 יעניק לה כרטיס אולימפי.

ההצלחה ביום שישי זלגה לתחומים אחרים. ריזנסון סיימה תשיעית בקרב רב (חבל, חישוק, אלות וסרט), ומקום 16 באליפות העולם יתן לה מקום בבייג'ין. נבחרת הנערות סיימה במקום השישי בין 33 בקבוצתי. גם בתחום האישי היו הצלחות בנערות עם מקום חמישי למורן בוזובסקי באלות, מקום שביעי לנטע ריבקין בסרט ומקום עשירי לקוראל קרמר בקרב רב. רוסיה זכתה במדליות זהב בכל התחרויות שהתקיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully