וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסון החזיר חוב קטן

25.9.2006 / 6:40

פאלמר והבנגאלס באו לפיטסבורג וניצחו את האלופה 20:28. העונה של הפנת'רס ניצלה הודות לבועט קייסי, סיאטל עברה את הג'איינטס

רבות דובר על המפגש הראשון בין קרסון פאלמר לפיטסבורג סטילרס, שמונה חודשים אחרי התיקול של קימו ואן אולהופן בקוורטרבק של סינסינטי. פאלמר הגיע לפיטסבורג, לא שיכנע אבל הבנגאלס חזרו מהיינץ פילד עם ניצחון 20:28. קרוליינה צריכה להגיד תודה ענקית לבועט ג'ון קייסי, שהציל אותה מהפסד בטמפה ביי עם 24:26, שיקגו עלתה למאזן 0:3 אחרי ניצחון 16:19 במינסוטה והג'טס חזרו מבפאלו עם ניצחון משלהם - 20:28. פייטון מאנינג והקולטס שרדו משחק קשה בבית מול ג'קסונוויל עם 14:21. ואם כבר מאנינג, איליי עשה שוב מיני קאמבק, מה שלא הספיק לג'איינטס, שהפסידו בסיאטל 42:30. ניצחון בשניות האחרונות בקליבלנד הספיק לבולטימור כדי לעלות למאזן 0:3. דנבר באה לניו אינגלנד, ובעזרת הגנה אימתנית שיתקה את הפטריוטס וניצחה - 7:17.

זאת ועוד - בסיקור שלפניכם.

לא כל כך ביג, בן

פיטסבורג - סינסינטי 28:20

זה היה סוג של משחק מותח, היינו צריכים לחכות למהלכים האחרונים, ועדיין, לכל מי שראה את זה ב-METV היה ברור שזה לא זה. משני קוורטרבקים ברמה של קרסון פאלמר ובן רות'לסברגר יכולנו לצפות ליותר. המספרים, בעיקר של פאלמר, לא כל כך מראים, אבל השניים היו בינוניים. פאלמר מסר ל-18 מ-26 ל-193 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ושני איבודים. ביג בן עם 18 מ-39 ל-208 יארד ושלושה איבודים. שניהם יחד הופלו תשע פעמים.

פיטסבורג הייתה בשליטה במשחק, כשבמחצית השניה הפכה פיגור 14:7 ליתרון 14:17, לאחר סדרת שגיאות של פאלמר וסינסינטי. אבל אז רשמו פאלמר וטי ג'יי חושמנזאדה, במשחקו הראשון העונה, שני טאצ'דאונים תוך 44 שניות (כשבתווך מגיעה שגיאה של הקבוצות המיוחדות של הסטילרס) וסגרו עניין. גם כריס הנרי, תופס נוסף של הבנגאלס, רשם שני ט"ד. מרווין לואיס שמח על הניצחון, אבל יש לו הרבה בעיות, כמו קו ההתקפה הפרוץ וההססנות של פאלמר. בעיות בפיטסבורג? רק תגידו איפה להתחיל.


אינדיאנפוליס - ג'קסונוויל 14:21

הבעייה של ג'קסונוויל נמצאת בראש. בקבוצה הזו לא יילכו למשחק אווירי גם אם יצמידו להם כיתת יורים. לג'אגוארס הייתה עדיפות במשחק האווירי לאור הגודל של התופסים לעומת ההגנה ה"קטנה" של אינדי, ובכל זאת - ג'ק דל ריו העדיף לטחון שעון. זה עלה לו במשחק. 28 נסיונות מסירה של ביירון לפטוויץ', רובם במצב של רדיפה, לא הספיקו. בצד השני, טוני דאנג'י חייב להיות מודאג ממשחק הריצה הלא-קיים של הקולטס. 219 יארד וטאצ'דאון לפייטון מאנינג, שבוודאי אין לו חיים קלים בלי אדג'רין ג'יימס. 94 יארד למרווין הריסון.


בפאלו - ג'טס 28:20

קבוצה חביבה בוה לו שם אריק מנג'יני, מאמן הג'טס. משחק יעיל לצ'אד פנינגטון, עם 19 מ-29 ל-183 יארד וטאצ'דאון. על הקרקע חלקו קיוואן בארלו וסדריק יוסטון טאצ'דאונים, כשגם ויקטור הובסון הליינבקר רושם ט"ד בהחזרת פאמבל. בבפאלו בעיות רגילות. אמנם ג'יי פי לוסמן רשם 328 יארד ו-וויליס מגאהי עם 150 יארד על הקרקע, אבל הקבוצה הזו חסרת מחץ ותמיד נזכרת מאוחר מדי (כשליריבות לא קוראים מיאמי). 104 יארד וטאצ'דאון לרוסקו פאריש.


מיאמי - טנסי 10:13

תגידו, חייבים לדווח על הדבר הזה? טוב, מהר, נספור עד עשר ונברח מפה. 17 מ-26 לדאנטה קולפפר המגעיל, 90 יארד לרוני בראון על הקרקע, שער שדה לאולינדו מארה 3:39 סיום וניצחון בכורה לניק סייבן, האיש שכאן המלכנו למאמן העונה שעברה. איכסה ופויה. וגועל גם על טנסי.

רסט מיי קייסי

טמפה ביי - קרוליינה 26:24

כשהפנת'רס הוליכו 0:17, נראה היה שזו תהיה שחיטה. אבל למרות החזרה של סטיב סמית' (אוי, כמה שהוא היה חסר להתקפה הזו), הפנת'רס התקשו לסגור עניין, והבאקנירס חזרו. קישון ג'ונסון עם משחק ענק של שני טאצ'דאונים במחצית הראשונה, אבל כריס סימס (עם מסירה לג'ואי גלאוויי), קארנל וויליאמס ואחר כך שוב סימס, בגיחה, העלו את הבאקנירס ליתרון.

אלא מאי, לפנת'רס יש בועט, מדויק במיוחד עם רגל זהב, בשם ג'ון קייסי. קייסי השחיל ארבע בעיטות, כולל שער הניצחון שתי שניות לסיום, ושימו למרחקים: 51 יארד, 50 יארד, 49 ושער הניצחון מ-46. כריש. ההיסטוריה לא מדברת טובות לטמפה ביי: אף קבוצה לא הגיעה מעולם עם מאזן 3:0 לפלייאוף. וכאן לא נגמרות הצרות של טמפה ביי - כריס סימס עבר ניתוח להוצאת הטחול בסיום המשחק, וכנראה שלא יחזור עוד העונה.


יוסטון - וושינגטון 31:15

גם למשחק הזה עלו שתי קבוצות על מאזן 2:0, וכצפוי - הרדסקינס היו אלה שהצילו לעצמם את העונה. משחק עצום לקלינטון פורטיס, עם שני טאצ'דאונים ו-164 יארדים כוללים, כולל תפיסה ל-74 יארד. משחק ענק למארק ברונל המושמץ, עם 24 מ-27 ל-260 יארד. 152 יארד לאנדרה ג'ונסון, היחיד ביוסטון שנראה כמו שחקן פוטבול. שני תיקולים ואסיסט למריו וויליאמס. עדיף על כמות התיקולים שרג'י בוש היה עושה, אין ספק.


מינסוטה - שיקגו 19:16

במשך 58 דקות רקס גרוסמן חזר להיות אותה אכזבה שהיה עבור שיקגו במשך שלוש עונות. אבל 1:53 דקות לסיום גרוסמן שחרר גזונגה לראשיד דייויס ל-24 יארד, ולטאצ'דאון שהפך פיגור ליתרון ולניצחון. זה היה משחק של עמדות בשדה, כשהוייקינגס ממשיכים להראות חזות חדשה של משחק אחראי ושקול, אבל חזרו לסורם ולא גילו את האופי הדרוש לנצח.


דטרויט - גרין ביי 31:24

הללויה! ניצחון ראשון לברט פארב וגם טאצ'דאון מספר 400 (שאחריו באו 401 ו-402) על קבוצת הליצנים של המנכ"ל הכי כושל בליגה, מאט מילן המזוויע. ליצנים זה אנדרסטייטמנט לטאצ'דאון הראשון של גרין ביי, כשגרג ג'נינגס קלט מסירה, חבורת הדמיקולו בהגנה התכולה התנגשה אחת בשניה והתופס רץ ל-75 יארד לאנדזון. חוץ מזה, לפארב (10 נצחונות ב-12 המפגשים האחרונים עם הליונס) היה משחק טוב של 25 מ-36, 340 יארד ושלושה טאצ'דאונים. 342 יארד ושני טאצ'ים לג'ון קיטנה בצד השני.

לא כל יום פורים

סיאטל - ניו יורק ג'איינטס 30:42

הג'איינטס שוב נזכרו להתעורר ברבע האחרון, אבל אם בפילדלפיה הם חזרו מפיגור 17 נקודות, הרי שלחזור מ-39 נקודות היה מוגזם מדי לבקש. ובכל זאת, מלוא הביקורת על מייק הולמגרן, שהיה צריך להשאיר את מאט האסלבק על המגרש למרות שברבע השלישי כבר הוביל 3:42.

הג'איינטס היו הלומים, וכמו תמיד בקווסט פילד, ביצעו עבירות מטופשות. מאט האסלבק הוביל את הסיהוקס למחצית ענקית שהסתיימה ב-3:35, עם ארבעה טאצ'דאונים, שניים מהם לדארל ג'קסון, והוסיף עוד אחד במחצית השניה, לבובי אנגראם. הענקים חזרו עם טאצ'דאונים של טים קרטר, החזרת חטיפה לטאצ'דאון של אר.דאבל יו מקוורטרס ודייויד טיירי, שהחליף את פלקסיקו בורס שנפצע, אבל זה לא הספיק. גם האסלבק וגם איליי מאנינג רשמו שלושה איבודים אוויריים כל אחד. מאנינג סיים עם 275 יארד ושלושה טאצ'דאונים.


קליבלנד - בולטימור 15:14

הבראונס שלטו במשחק במחצית הראשונה, כשצ'רלי פריי ובריילון אדוארדס התחברו לטאצ'דאון של 54 יארד. אבל הבראונס, כמו הבראונס, ידעו לאבד יתרון של 3:14 עם סדרת טעויות. סטיב מקנייר, במשחק חלש אך עתיר ניסיון, הוביל את העורבים לטווח שער שדה, ו-20 שניות לסיום השריש מאט סטובר שער שדה מ-52 יארד. כדרכם של הרייבנס - זה היה מכוער, אבל זה ניצחון.


אריזונה - סט. לואיס 16:14

אם כבר מדברים על אנטי פוטבול, זה המשחק. התמודדות רצופת שגיאות, כשקורט וורנר האקס-ראם עוזר לחברים לשעבר עם השמטות, איבודים וחוסר אפקטיביות. וורנר סיים עם 19 מ-28 ל-256 יארד, שלושה איבודים אוויריים והשמטה שגמרה את המשחק. 309 יארד וטאצ'דאון למארק בולג'ר, לתופס הכי אמין שלו, טורי הולט, שסיים עם 120 יארד.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 38:24

בראיין ווסטברוק היה בסימן שאלה, אבל עלה ונתן משחק קריירה עם 117 יארד ושני טאצ'דאונים על הקרקע ו-47 יארד וטאצ'דאון בתפיסה. 296 יארד וצמד לדונובן מקנאב. רוצים משהו שמסכם איך הניינרס נראים? נסו את הרמת הפאמבל של מייק פטרסון, התאקל השמן-בטטה של פילדלפיה, שרץ 98 יארד לטאצ'דאון. אם לא ראיתם - תנסו להשיג, זה אחד הדברים היותר מצחיקים שתראו בזמן הקרוב. 293 יארד וטאצ'דאון לאלכס סמית' בפריסקו, שני טאצ'דאונים למייקל רובינסון על הקרקע.


ניו אינגלנד - דנבר 17:7

ג'ייק פלאמר חזר מהכפור עם שתי מסירות ענקיות לג'אבון ווקר לטאצ'דאון. הברונקוס היו טובים מניו אינגלנד בכל פרמטר אפשרי, ממשחק הגנה פנטסטי ועד הוצאה לפועל בהתקפה. פלאמר מסר ל-15 מ-30, 256 יארד ושני טאצ'דאונים. על הקרקע היה טייטום בל מצוין, עם 123 יארד. ניו אינגלנד נראתה חדירה לחלוטין, לא הצליחה לבלום את הברונקוס בדאון שלישי, ויותר מהכל - עם סימני יאוש, תכונה שלא אפיינה את הקבוצה הזו בעבר. טום בריידי עם 31 מסירות מושלמות מ-55 נסיונות (וזה ה-מון). 18 יארד על הקרקע ללורנס מארוני, קורי דילון נפצע (שוב). ג'אבון ווקר התותח עם שלוש תפיסות בסך הכל, אבל שתיים שהיו שוות זהב - ל-32 יארד ול-83 יארד וצמד ג'קפוטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully