וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זו רק תחילת הדרך"

שגיא ניר

24.9.2006 / 22:04

דן שמיר ערך בכורה מוצלחת כמאמן הפועל ירושלים, שגברה 81:92 על דומז'אלה במשחק הכנה. קוטה סובל ממתיחה ושותף 5 דקות

עונת המשחקים של הפועל ירושלים נפתחה הערב (ראשון) בסלובניה, במשחק האימון שערכה סגנית האלופה הישראלית מול הליוס דומז'אלה הסלובנית. הופעת הבכורה של דן שמיר כמאמן ראשי הסתיימה בניצחון 81:92 מול היריבה, שהגיעה בעונה שעברה לחצי גמר הפלייאוף הסלובני ובשורותיה זר בודד, מבלארוס.

הרכז הפנמי אד קוטה, שסובל ממתיחה קלה בשריר המפשעה, שותף רק בשלהי המשחק, מה שהשאיר את אור הזרקורים על שחקני הרכש האחרים של הקבוצה באדום. מאיר טפירו, שהחמיץ את קמפיין הנבחרת בגלל סדק בכף הרגל, חזר לשחק.

במחצית הראשונה הובילה ירושלים בהפרשים קטנים בזכות יכולת טובה של מריו אוסטין, טימי באוורס שהגיע מגבעת שמואל ומתן נאור, שהמשיך את היכולת המצוינת מהנבחרת עם 8 נקודות עד ההפסקה, בה הובילה ירושלים 40:46.

ירושלים הגבירה אט אט את הקצב בפתיחת המחצית השניה. הרבע השלישי הסתיים ביתרון של 10 נקודות לזכותה, 63:73, ושש דקות לסיום הובילו האדומים 70:84. בסיום, הורידו הסלובנים את הפיגור עד 92:81 בסיום.

הירבו לקלוע לירושלים: טימי באוורס 17, יוריצה גולמאץ' ומריו אוסטין 15 כ"א, מתן נאור 10, מאיר טפירו ותמאר סליי 9 כ"א, ארז מרקוביץ' 8, דרור חג'ג' 7. אד קוטה, ששותף 5 דקות בלבד, קלע 2 נקודות.

המאמן דן שמיר אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "במשחק הראשון שלנו שיחקנו לא רע, יש עוד הרבה עבודה בהגנה, התחלנו ליישם דברים מסוימים אבל זאת רק התחלת הדרך". הקפטן מאיר טפירו סיכם: "תמיד טוב לפתוח עם ניצחון אבל אין לזה משמעות כרגע, נלמד מהטעויות ונתקן את מה שצריך כדי להגיע ליכולת הנדרשת".

ביום שלישי תשחק ירושלים מול סלובאן לובליאנה, סגנית אלופת סלובניה, וביום חמישי יושלמו המפגשים עם הסלובניות מול לאשקו, בה שיחק בעונה שעברה אורי יצחקי. בארבעה באוקטובר תצא ירושלים למוסקבה, שם תשחק מול דינמו מוסקבה, שניצחה אותה בעונה החולפת בחצי גמר היול"ב קאפ, בדרך לזכיה בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully