וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקזנובה של הכדורגל הרומני" מגיע לנתניה

רומן רוזנבלט

25.9.2006 / 8:06

אחרי שחרורם של פיטו וערן לוי, אלי גוטמן יבחן שלושה זרים כדי להשלים את סגל הקבוצה. אחד מהנבחנים זכה להגדרה שבכותרת

מכבי נתניה תחזור היום (שני) לאימונים, שוב במלון דן קיסריה, לקראת משחק הצמרת בשבת הקרובה מול הפועל כפר סבא. אחרי שבוע בו ניפה הצוות המקצועי שני שחקנים, ערן לוי ואדריאין פיטו, ינסו בקבוצה לנסות ולסגור את הסגל באופן סופי עד לסיום מועד ההעברות ב-30 בספטמבר.

במהלך השבוע יגיעו שלושה שחקנים זרים להתרשמות בקבוצה. אתמול (ראשון) נחת קשר נבחרת אוסטרליה הצעירה, שנון קול, קשר התקפי שנבחן לפני זמן קצר בלידס יונייטד מהליגה האנגלית השנייה. כפי שפורסם במהלך השבוע שעבר, קשר התקפי ברזילאי בשם ג'פרסון אוליברה צפוי לנחות גם הוא ולהצטרף למבחנים בקבוצה. שחקן נוסף שיגיע הוא קשר רומני בשם מריוס ז'נו בונדואה (29), שעל הגעתו פורסם אמש בתקשורת הרומנית.

הקשר הרומני נשמע בטוח ואמר לכלי התקשורת המקומיים: "אני נוסע לחתום במכבי נתניה עד הקיץ הבא עם אופציה לעונה נוספת. זוהי התקדמות כלכלית ומקצועית בשבילי". השחקן שיחק בעבר בליגה הגרמנית השניה ואף בליגה הרוסית, במדי זניט סנט פטרבורג בשנת 2002. כמו כן, בשנת 2003 נמנה בונדאוה על סגל הנבחרת הרומנית. מי ששיחק עימו באותה עונה הוא החלוץ פדראג רנדז'ולוביץ' הסרבי, שנבחן במכבי נתניה בתקופת הפגרה.

אסף אקרמן מ"הארץ" מוסיף כי גורמים ברומניה מספרים כי בונדואה אינו מנהל אורח חיים ספורטיבי וזאת הסיבה שהמאמן מעוניין לשחררו. "הוא הקזנובה של הכדורגל הרומני, כל הזמן נמצא במועדונים על מנת לשתות, הוא לא מה שהיה לפני שלוש עונות".

אדריאן פיטו שצפוי לחזור לרומניה אחרי החגים ידון עם ראשי הקבוצה באמצעות סוכנו על תנאי העזיבה. במהלך השבוע עשויים לחזור לאימונים אורן זיתוני ואמיר טגה הפצועים, שעברו טיפולים במהלך השבוע שעבר.

עדכון ראשון: 24.9.06, 20:11
עדכון אחרון: 25.9.06, 8:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully