וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסו נחת, קשר מפרגוואי בדרך

25.9.2006 / 7:59

הקשר מחוף השנהב יצטרף לאימוני מכבי ת"א, מאורו מונגז (24) יגיע להתרשמות. מרטינוביץ' עלול להיעדר תקופה ארוכה

ז'אן ז'ק גוסו, הקשר האחרוני מחוף השנהב שאמור היה להגיע בשבוע שעבר להתרשמות במכבי ת"א, נחת הלילה (בין ראשון לשני) בארץ מטיסה מאיסטנבול. גוסו, שפתח את העונה בליגה המרוקאית, יעבור ביום שני בבוקר בדיקות רפואיות ובערב הוא אמור ליטול חלק באימון הקבוצה.

קשר מפרגוואי, מאורו מונגז (24), גם אמור לנחות למספר ימי התרשמות במכבי ת"א. מונגז, אשר שיחק בעברו מספר עונות בארגנטינה וביניהן בקבוצת רוסריו סנטרל, משחק מפתיחת העונה בליגה בפרגוואי. למכבי צריכה להחליט עד ה-3/10, מועד סגירת חלון העברות, מי מהשחקנים המצוינים לעיל יהיה הזר החמישי שלה.

היום (שני) צפוי להצטרף לאימוני מכבי ת"א החלוץ הצעיר (18.5) דן אלברטו-פלוס. החלוץ נולד בישראל ובגיל שלוש עבר עם משפחתו להתגורר בנורבגיה. קבוצתו האחרונה בנורבגיה הייתה וולרגנה מהליגה הראשונה, כאשר אלברטו-פלוס שיחק בקבוצת הנוער של המועדון והשתייך לסגל הקבוצה הבוגרת.

מכבי ת"א חזרה אתמול (ראשון) לאימונים מחופשת החג, כאשר אלי כהן נהנה מחזרתם של אבי נמני ומשה ביטון. למרות הבשורה המשמחת הזו, נחתה באימון בשורה מרה על הצהובים כשבלם הקבוצה, מילאן מרטינוביץ', לא סיים את האימון לאחר שנחבל בברכו. חומרת הפציעה תתברר מחר. בקרית שלום מקווים כי הבלם יהיה כשיר למשחקה של הקבוצה במסגרת הליגה שתתחדש בשבת, נגד מ.ס אשדוד, אך חוששים מפציעה שתשבית אותו לתקופה ממושכת.

עדכון ראשון: 24.9.06, 18:59
עדכון אחרון: 25.9.06, 7:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully