וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר בראש למרות מכה בזנב

24.9.2006 / 23:20

הנראזורי הבקיעו 4, הלכו לישון וספגו 3. הגדילו את הפער ממילאן ל-8. פאלרמו הפסידה לראשונה. רומא הביסה את פארמה 0:4

היום (ראשון) שוחק ברובו מחזור המשחקים הרביעי בסרייה A. במוקד המחזור, עמד משחקה הביתי של אינטר נגד קייבו. הנראזורי, שנלחצו מצמצום הפער של מילאן אליהם, ידעו אחרי אתמול כי זו הזדמנות מצויינת מבחינתם להגדיל שוב את הפער, לאחר שהרוסונרי סיימו בתיקו 0:0 נגד ליבורנו בחוץ. אינטר לקחה את הצ'אנס שהיא קיבלה בשתי הידיים כשניצחה את קייבו המסכנה 3:4.

רומא יצאה למשחק חוץ לא קל נגד פארמה אחרי ההפסד באמצע השבוע לאינטר באולמפיקו, אך חניכיו של לוצ'יאנו ספלאטי, הוכיחו אופי רב אחרי שניצחו באניו טרדיני 0:4.

אינטר - קייבו 3:4

זה היה המבחן השני של רוברטו מאנצ'יני, מתוך שלושה שכביכול ניתנו לו כדי לשמור על עבודתו כמאמן אינטר. את המבחן הראשון שהיה באמצע השבוע, הוא עבר בציון מצוין לאחר שניצח את רומא באולימפיקו 0:1.

היום נערך המבחן השני, אבל הוא היה לכאורה קל בהרבה כאשר הנראזורי אירחו בסן סירו את קייבו. אינטר עשתה לעצמה חיים קלים תוך כ-70 דקות לאחר שהובילה 0:4, אך חניכיו של מנצ'יני קלקלו את כל העבודה הטובה שעשו תוך מספר דקות מועט וגרמו דפיקות לב מואצות לנשיא המועדון, מוראטי, אחרי שקייבו הבקיעה תוך 11 דקות שלושה שערים וצימקה ל-3:4.

אדריאנו עלה בהרכב הראשון לצידו של הרנן קרספו, כשזלטאן איברהימוביץ' אייש את הספסל. קייבו הקטנה, שפתחה את העונה בצורה לא טובה, ידעה שתהיה זו סנסציה להוציא נקודות ממקדש הכדורגל במילאנו, וכך לא חלפו 11 דקות מפתיחת המשחק ואינטר עלתה ליתרון ראשון. אוליבייה דאקור מסר כדור על מגש של כסף אל עבר קרספו, מסירה ששברה את קו הנבדל של הצהובים. מכונת השערים הארגנטינאית לא יכלה להתבלבל מול סקוויזי, שוער קייבו והעניקה יתרון לאינטר.

13 דקות בתוך המחצית השנייה הרים לואיש פיגו כדור מסובב מצוין, סקוויזי הדף את הכדור גרוע אל עבר מרכז הרחבה ו-וולטר סמואל, הבלם הארגנטינאי של הנראזורי נגח את השני.

בדקה ה-64 סקוויזי כבר לא יכל לעשות שום דבר נגד טיל קרקע-רשת יפהפה של דז'אן סטנאקוביץ'. הקשר שחגג 28 בשבוע שעבר, בעט מכ-25 מטרים אלכסונית אל חיבורי הקורות.

6 דקות אחר כך, אדריאנו קיבל כדור בשטח של קייבו, ונתן כדור נפלא שחתך את ההגנה המחוררת של קייבו לקרספו שבעט מזווית קשה, והבקיע שער רביעי לאינטר ושני אישי במשחק.

בדקה ה-77 כל שנותר לאורחים זה להמתיק את הגלולה המרה כשנפסק פנדל לזכותה. פליסיה כבש שער תנחומים למרות שג'וליו סזאר, שוער אינטר, קפץ לפינה הנכונה וכמעט הדף.

בדקה ה-87 שער שני לקייבו, סימונה טירוביקי מבקיע את השני של 'החמורים המעופפים' שהתחילו להתרומם מבעיטה מחוץ לרחבה. לא חולפת דקה ובריגי מנצל הזדמנות לאחר ערבובייה ברחבה המילאנזית. 3:4 בסיום לאינטר והיא במקום הראשון עם 10 נקודות.

רביעייה גם לרומא

פארמה - רומא 4:0

רומא, שהפסידה לאינטר בקרב צמרת לפני שבוע, יצאה למשחק חוץ באניו טרדיני מול מפסידה אחרת מהמחזור הקודם, פארמה. המארחת מצויה מעל הקו האדום, הודות לעובדה שמתחתיו מדשדשות לאציו, רג'ינה ופיורנטינה המוענשות בהפחתת נקודות, ועם שער זכות אחד בלבד.

משורות הרומאים נעדר הברזילאי המצוין, מאנסיני עקב פציעה. גם רודריגו טדאיי נעדר עקב אותה הסיבה, אבל חסרונם של השחקנים לא הפריע לג'לארוסי להביס את פארמה המדרדרת. הרומאים עלו ליתרון מוקדם כבר אחרי חמש דקות משער של מונטלה. סימונה פרוטה הכפיל את התוצאה בשלהי המחצית הראשונה. אל החגיגה של האימפריה הרומאית הצטרף אלסנדרו רוסי בדקה ה-54 עם השלישי. אקווילאני חתם את התוצאה בסוף המשחק. רומא מתאוששת וחוזרת ביתר שאת למירוץ לאליפות.


אמפולי - פאלרמו 0:2

במפגש המפתיעות, אירחה אמפולי עם ניצחון ושתי תוצאות תיקו את מוליכת הטבלה הסיצילאנית ערב המחזור לה מאזן מושלם.
אחרי 28 דקות ניפצו המקומיים את חלומותיהם הורודים של הקבוצה הורודה משער של לוקה סודאטי. בשלהי המחצית הראשונה, החמיץ ברינזה משורות המוליכה פנדל. וכמו כשהקלישאה אומרת כשלא מבקיעים סופגים, בדקה ה-56 סרג'יו ברנארדו אלמירון הבקיע את השני לאמפולי. אחרי שלושה ניצחונות רצופים לורודים הגיע יום שחור שעושה את הדרך חזרה לסיציליה עצובה בשביל פאלרמו.

משחקים נוספים:

אסקולי - סמפדוריה 1:1

אסקולי וג'יאנלוקה פאליוקה, אירחו את סמפדוריה למפגש בין קבוצות שעוד לא ניצחו העונה. סמפ חסרה את הכוכב הגדול שלה, פרנצ'סקו פלאקי, שהושעה לחודשיים בגלל מעורבות בהימורים.

אסקולי הנחיתה מכה על ראש האורחים כשמרקו דל-וקיו הבקיע עבור המקומיים בדקה ה-16. דל-וקיו אחר, הפעם ג'נארו, הישווה לסמפדוריה ושלח את האוחרים חזרה לגנואה עם נקודה באמתחתם.

תוצאות נוספות:

לאציו - אטאלנטה 0:1
ללאציו: סבאסטיאנו סביליה 69

אוזינזה - פיורנטינה 0:1
לאודינזה: וינצ'נזו יאקווינטה 40

רג'ינה - טורינו 1:1
לרג'ינה: פרנצ'סקו מודסטו 56. לטורינו: ג'אנלוקה קומוטו 65

סיינה - קליארי 0:0


במשחקים שנערכו אתמול:

מילאן התחילה את העונה עם מינוס שמונה נקודות, ואחרי שלושה מחזורים כבר הצליחה למחוק את האוברדראפט ולעלות לחיובי. אבל אתמול (שבת) במחזור הרביעי, הרוסונרי איבדו נקודות ראשונות בסירייה A, כשלא הצליחו לנצח את ליבורנו בחוץ, וסיימו בתיקו 0:0.

במחזור שעבר הקבוצה החלה לגמגם עם ניצחון 0:1 דחוק על אסקולי החלשה, והשבוע המומנטום נעצר. למילאן יש כעת 2 נקודות, 7 פחות מהמוליכה פאלרמו, שתשחק היום בחוץ מול אמפולי.

קטאניה - מסינה 2:2
לקטאניה: ג'וזפה מאסארה (58) וג'ונתה ספינסי (61)
למסינה: סרג'יו פלוקארי (32) וניקולס קורדובה (64)


פיורנטינה שזכתה בניצחון בכורה העונה, באמצע השבוע מול פארמה, אך עדיין תקועה עמוק בתחתית עם מינוס 16 נקודות תצא למשחק חוץ מול אודינזה (21:30).

המשחק יפגיש בקרב מעניין צמדי חלוץ מצויינים מכל עבר. הסגולים מפירנצה יציגו את לוקה טוני הנהדר בצוותא עם אדריאן מוטו. בצד המארים יהיו אלה וינצ'נזו יאקינטה ואנטוניו די נטאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יובה ממשיכה להתקדם

שני שערים של דויד טרזגה, אחד של אלסנדרו דל פיירו ועוד אחד של פאבל נדבד, העניקו הערב (שבת) ליובנטוס ניצחון 0:4 על מודנה, וייתכן שהבהירו לשאר קבוצות הסירייה B מהם יחסי הכוחות בין הגברת הזקנה לשאר הליגה. כשכל הכוכבים נותנים תפוקה, הזברות מתאימים יותר לליגת האלופות.

יובה נמצאת כעת במינוס 7 נקודות, 17 פחות מהמוליכה ברשיה, שניצחה 0:1 את ורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully