וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה בגמר הדייויס

23.9.2006 / 18:42

והמדינה צהלה ושמחה. אקאסוסו גבר על יואיט, והזוגות סגרו את הסיפור. בחצי השני: האחים בריאן צימצמו ל-2:1 לרוסיה מול ארה"ב

נבחרת הטניס של ארגנטינה עלתה הערב (שבת) לגמר גביע הדייויס לראשונה מזה 25 שנה, לאחר שעלתה ליתרון 0:3 על אוסטרליה בחצי הגמר. חוזה אקאסוסו העלה מוקדם יותר הערב את ארגנטינה ליתרון 0:2 בסיומו של משחק מול האויב מספר אחת של האומה הדרום אמריקאית, לייטון יואיט הידוע לשמצה.

המשחק הופסק אתמול (שישי) בלילה במערכה החמישית, בה הוליך אקאסוסו 0:4, ולא הביט לאחור. התוצאה הסופית הייתה 6:1, 4:6, 6:4, 2:6, 1:6, והרים את 14 אלף הצופים המאושרים לשמיים.

דויד נלבנדיאן ואוגוסטין קאלרי גברו במשחק הזוגות על ווין ארתורס ופול הנלי בשלוש מערכות חלקות 4:6, 4:6, 5:7, ונתנו אות לחגיגות בבואנוס איירס.

יואיט הצליח לעצבן את הארגטינאים עם שלל התבטאויות מזלזלות על המדינה, כמו גם שכירת שני שומרי ראש, מה שהרגיז את הדרום אמריקאים במיוחד. המלך של ארגנטינה, דייגו מראדונה, נראה גם הוא בקהל, כשהוא מנופף בחולצתו ומנהיג את מקהלת האוהדים. "מה שיש לי להגיד ליואיט, זה שאנחנו מדינה מתורבתת. הוא לא ידע כלום על ארגנטינה, ואני חושב שהוא מופתע. הוא חשב שאנחנו חיים פה עם חצים וכידונים. עכשיו הוא מבין שכל מה שאנחנו רוצים זה לנצח בטניס". וכדי להוכיח כמה שהוא עצמו מתורבת, הוסיף: "צריך להוציא אותו להורג על המגרש".

האמריקאים עדיין בתמונה

בוב ומייק בריאן גברו במשחק הזוגות על מיכאיל יוז'ני ודימיטרי טורסונוב 3:6, 4:6, 2:6, וצימצמו את הפיגור האמריקאי מול הרוסים ל-2:1, בחצי הגמר השני של גביע דייויס. כאשר המנצחת תזכה לפגוש את ארגנטינה.

התאומים שברו פעם אחת בלבד את ההגשה של יוז'ני בשתי המערכות הראשונות, מה שהספיק להם כדי לקחת את שתיהן. המערכה השלישית כבר לא הייתה צמודה.

מראט סאפין ויוז'ני נתנו למארחת מרוסיה יתרון 0:2 עם ניצחונות על אנדי רודיק וג'יימס בלייק, בהתאמה. המשחקים הנותרים יהיו בין סאפין לבלייק ויוז'ני ורודיק, והרוסים מקווים להשיג ניצחון ראשון על האמריקאים במסגרת גביע דייויס, אחרי שספגו ממחבטיהם שני הפסדים בעבר. המשחקים התקיימו על חימר במוסקבה, עליו הפסידה רוסיה לארה"ב בגמר הדייויס של 1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully