וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים להרוס את יואיט"

23.9.2006 / 16:44

גם מראדונה שותף לטירוף הארגנטינאי סביב גביע דייויס, והם מובילים 0:1 על אוסטרליה. האחים בראיין צימקו לארה"ב ל-2:1 מול רוסיה

בגביע דייויס מתקיימים בסוף השבוע שני חצאי הגמר, כאשר חלק מהנבחרות האחרות, כמו שוויץ של רוג'ר פדרר, נאבקות על מקומן בבית העליון.

ההתמודדות הראשונה בחצי הגמר יצאה לדרך אתמול (שישי) במוסקבה, כאשר מראט סאפין העלה את רוסיה ליתרון 0:1 מול ארה"ב. סאפין לא הפסיד מערכה מול פינאליסט אליפות ארה"ב אנדי רודיק בדרך לניצחון 4:6, 3:6, 6:7. האמריקאים קיוו שג'יימס בלייק יציל את המצב, אבל בלייק נכנע לכוכב העולה מיכאיל יוז'ני, שניצח - 5:7, 6:1, 1:6, 5:7.

האמריקאים, שהיו חייבים ניצחון במשחק הזוגות כדי להישאר בהתמודדות, הצליחו להישאר בתמונה בזכות המדורגים מספר 1 בעולם, האחים מייק ובוב בראיין, שגברו ללא קושי מיוחד על מיכאל יוז'ני ודמיטרי טורסונוב 3:6, 4:6, 2:6. "אנדי בא אלינו וביקש שננצח כדי להשאיר לו צ'אנס ביום ראשון", אמרו האחים בריאן אחרי הניצחון הקליל, "זה תמיד כיף לנצח עבור המדינה שלך".

ביום ראשון תוכרע ההתמודדות, כשאנדי רודיק ישחק מול מול יוז'ני, וג'יימס בלייק יפגוש את מראט סאפין.

ואמוס ואמוס ארחנטינה

בחצי הגמר השני, המעורר יותר עניין, נפגשו ארגנטינה ואוסטרליה, והארגנטינאים עלו בקלות ליתרון 0:1. דויד נלבנדיאן לא התקשה להכניע את מארק פיליפוסיס - 4:6, 3:6, 3:6.

למשחק השני עלו הכוכב המקומי חוזה אקאסוסו בן ה-24 מול שנוא נפשו של הקהל, לייטון יואיט. למרות שהקהל היה חם ורועש, עם שירי עידוד ממגרשי הכדורגל בין המשחקונים, יואיט ניצח בקלות 1:6 במערכה הראשונה, אבל אקאסוסו חזר עם 4:6. האוסטרלי שוב לקח מערכה, 4:6, ואז נכנס הארגנטינאי לשוונג, ניצח 2:6 ברביעית והוביל 0:4 בחמישית, בטרם הופסק המשחק בגלל גשם. ארגנטינה בעמדה מצוינת לעלות ליתרון 0:2 בסדרה.

המלך של ארגנטינה, דייגו מראדונה, נראה גם הוא בקהל, כשהוא מנופף בחולצתו ומנהיג את מקהלת האוהדים. "מה שיש לי להגיד ליואיט, זה שאנחנו מדינה מתורבתת", התייחס מראדונה לאבטחה המוגברת שהאוסטרלי דרש סביבו, "הוא לא ידע כלום על ארגנטינה, ואני חושב שהוא מופתע. הוא חשב שאנחנו חיים פה עם חצים וכידונים. עכשיו הוא מבין שכל מה שאנחנו רוצים זה לנצח בטניס. אנחנו חייבים להרוס אותו ולעשות צדק על המגרש".

דויד נלבנדיאן הביע את התרגשותו מהתמיכה של מראדונה בנבחרת הדיוויס. "זו פריבילגיה גדולה שהוא כאן איתנו", אמר נלבנדיאן, "זה חלום בשבילנו. כשהיינו צעירים הסתכלנו עליו בהערצה, ועכשיו הוא ביציעים מעודד אותנו".

בשבת יתמודדו במשחקי הזוגות נלבנדיאן וקאלרי מול ארתורס והאנלי. ביום ראשון יפגוש נלבנדיאן את יואיט, כשאקאסוסו ישחק מול פיליפוסיס.

במשחקי ההישרדות לבית העליון נמצא רוז'ה פדרר במרכז העניינים. פדרר ושוויץ מתמודדים מול סרביה ומונטנגרו. הטניסאי הבכיר בעולם ניצח את יאנקו טיפסרביץ' 3:6, 2:6, 2:6, אבל הסרבים השוו עם ניצחון של נובאק דיוקוביץ' על סטניסלאס ורווינקה - 4:6, 6:3, 6:2, 6:7 (3-7), 4:6. במשחק הזוגות גברו פדרר ואלגרו על בוזולאץ' וזימוניץ' 6:7, 4:6, 4:6, והעלו את השוויצרים ליתרון 1:2.

עדכון ראשון: 22.9.06, 23:54
עדכון אחרון: 23.9.06, 16:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully