וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ על המפה גם באופניים

22.9.2006 / 10:11

פביאן קאנצ'לארה ניצח במירוץ נגד השעון באליפות העולם במירוצי כביש באוסטריה. וינוקורוב זכה במדלית הארד

זה היה כמעט צפוי, ובכל זאת מדהים לראות את העליונות שהפגין אתמול (חמישי) פביאן קאנצ'לארה בדרכו לניצחון במרוץ האישי נגד השעון באליפות העולם בזלצבורג, אוסטריה.

לפני שנה לקח קאנצ'לארה את מדליית הארד באליפות, השנה הצליח לעלות שתי מדרגות על הפודיום כאשר דייויד זבריצקי, שלקח את מדליית הכסף, היה איטי ממנו בכמעט שתי שניות בכל קילומטר על המסלול. אלכסנדר וינוקורוב, שהשלים רק ביום ראשון ניצחון מרשים בוואלטה אה אספניה, זכה במדליית הארד למרות תקלה טכנית שעיכבה אותו לשניות ארוכות.

המאכזב הגדול היה אלוף שלוש השנים האחרונות, מייקל רוג'רס האוסטרלי, שסיים שמיני, מרחק יותר משתי דקות וחצי ממדליית הזהב. את זכייתו ב-2003 לא זכה רוג'רס לחגוג על הפודיום משום שהוכתר רק לאחר פסילתו של דייויד מילר הסקוטי. אתמול, לאחר שסיים השעייה בת שנתיים וחזר לפעילות ביולי, שב מילר גם לאליפות העולם.

לפני המרוץ הסקוטי הצהיר כי הוא רוצה להוכיח שאפשר לנצח גם ללא סמים. מאחורי הצהרותיו עמד היגיון, לאור ניצחונו במרוץ אישי נגד השעון בקטע ה-14 בוואלטה קודם לכן החודש, אבל אתמול הוא לא התברג אפילו בעשירייה הראשונה.

באותו קטע בוואלטה מילר היה מהיר מקאנצ'לארה בפחות משנייה על מסלול קצר בעשרים קילומטר מזה של אתמול. יש שיאמרו כי ההבדל הוא בהכנה, שהרי קאנצ'לארה פרש מהוואלטה יומיים לאחר מכן, בעוד מילר הגיע עד לקו הסיום במדריד אחרי עוד שבוע מפרך בהרים. אחרים יצביעו על פרשיות הסמים הרבות שנחשפו, ויכולותיו של מילר לפני ואחרי שהודה כי השתמש בסמים, כהבדל בין מדליית הזהב באליפות העולם למקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully