וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הובסה בפתיחת הטורניר בטורקיה

22.9.2006 / 9:11

הקבוצה המחודשת של אפי בירנבוים עדיין לא התחברה והפסידה 83:52 לבוויטספור מהליגה הטורקית

בני השרון פתחה רע מאוד את טורניר ההכנה הראשון שלה לקראת עונת 2006/7, שמתקיים בטורקיה. קבוצתו המחודשת של אפי בירנבוים פתחה את הטורניר מול בנוויטספור, נציגת העיר המארחת, שמשחקת בליגה הטורקית הראשונה. החמישיה של בירנבוים כללה את: ארז כץ, קוקי בלצ'ר, משה מזרחי, קורלאון יאנג ועוסמן סיסה.

מסתבר שהחבורה הזאת, יחד עם המחליפים, עדיין רחוקה מלהתחבר, אחרת קשה מאוד להסביר את התבוסה 83:52, לקבוצה צנועה יחסית, למרות שסיימה בשנה שעברה במקום הרביעי בליגה הטורקית. עוסמאן סיסה הוביל את קלעי בני השרון עם 17 נקודות, סקוט גרינמן קלע 10 וקורליאון יאנג סיים עם 9.

יו"ר בני השרון אלדד אקוניס סיכם: "מדובר בסך הכל במשחק אימון ראשון שלנו ומנגד עמדה קבוצה חזקה שכבר מתאמנת חודש וחצי, שיחקה מספר רב של משחקי אימון ופותחת את העונה רשמית בעוד שבוע. המשחק שודר בשידור ישיר בטורקיה ונערך בבית של הקבוצה ואפשר להסיק מזה את חשיבות המשחק בשבילם. הקבוצה עדיין לא מחוברת לא בהגנה ולא בהתקפה, 2 שחקנים הגיעו רק לפני מספר ימים ורוב השחקנים שלנו עדיין לא בכושר מה שיעידו אחוזי הקליעה שלנו מהעונשין ומבחוץ. עם זאת היה ניתן לראות מספר דברים טובים במשחק שלנו כמו גם מספר דברים רעים. מטרת המשחקים בטורניר הם לחבר את הקבוצה ולתת לשחקנים ולמאמנים את ההזדמנות להכיר אחד את השני. משחקי אימון כאלה מול קבוצות חזקות שכבר מתאמנות הרבה זמן הם בדיוק המדד בשבילנו ובשביל השחקנים שלנו על הדרך הארוכה והעבודה הרבה שיש לנו לעשות, אבל אנחנו לא מתרגשים ובטוחים שנשתפר ממשחק למשחק כאשר המטרה להיות מוכנים לפתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully