וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 חסר המזל

23.9.2006 / 19:46

נבחרת הנשים בכדורסל הפסידה בפעם ה-15 ברציפות בחוץ, הפעם 91:74 באוקראינה. ישראל תשחק בטורניר ההזדמנות האחרונה

הרבה חישובים עשו בנבחרת הנשים של ישראל כדי לבדוק את הסיכויים להעפיל לאליפות אירופה, אבל לפני שטורקיה עלתה לשחק בסלובניה, ולפני הטיפ אוף במשחק בין הסלובקיות לבלגיות, ישראל הייתה זקוקה לשבור את המנחוס של משחקי החוץ ולגבור על אוקראינה בקייב. חניכותיו של אלי רבי רשמו הפסד 15 ברציפות בחוץ, 91:74 לאוקראיניות החזקות, ויסיימו את המוקדמות במקום האחרון בבית 2, ומשמעות הדבר היא שההעפלה לאליפות אירופה תהיה אפשרית רק דרך טורניר ההזדמנות האחרונה.

ליעד סואץ קרני ניסתה לשמור את ישראל במשחק, כשהוליכה את קלעיות הנבחרת עם 19 נקודות, ומאחוריה בלטו סלווין עם 18 ו-8 כדורים חוזרים ולירן כהן עם 16.

מהלך המשחק

השחקניות בכחול-לבן פתחו היטב ונותרו צמודות לאוקראיניות החזקות לכל אורך הרבע הראשון, שהסתיים בפיגור 19:15. ברבע השני המארחות החלו לברוח, אבל הנבחרת לא ויתרה, וחזרה בכל פעם למשחק, בעיקר בזכות ליעד סואץ-קרני ולירן כהן, שקלעו 7 נקודות כ"א עד ההפסקה, שנגמרה בתוצאה 35:44 למארחות.

ברבע השלישי השכילו האוקראיניות לשמור על פער יציב שנע סביב ה-10 הפרש, וזאת למרות המשך היכולת של סואץ-קרני, שלא הסכימה לוותר. לצערה, פיסמניק האוקראינית הגיעה להתמודדות עם יד חמה, והמשיכה לדחוף את נבחרתה קדימה, וברגע שהפיגור צומק ל-67:61, הוא צמח מיד חזרה. ברבע הרביעי המגמה נותרה דומה, וככל שנקפו הדקות חילחלה ההבנה לחניכותיו של אלי רבי, שהפסד החוץ ה-15 ברציפות קרוב.


קלעו לישראל: סואץ-קרני 19, סלווין 18, לירן כהן 16, פליישר 9, פלמון מעוז 5, מירב דורי 4, שוורץ 3.

הרבו לקלוע לאוקראינה: פיסמניק 27, שילחובה 21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully