וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: נתניה ניצחה את הכח

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

21.9.2006 / 18:30

גברה עליה 0:2 בשכונת התקווה מצמד של אופיר חיים. הפועל ת"א סיימה ב-0:0 ביתי מול מ.ס. אשדוד. הפועל כפ"ס - מכבי פ"ת 0:1

מכבי נתניה ניצחה הערב את הכח עמידר ר"ג 0:2 במשחק חוץ בשכונת התקווה, במסגרת המחזור הרביעי בבית א' של גביע הטוטו.

אופיר חיים, שנכנס למשחק כמחליף, כבש צמד בדקות 73 ו-92. את השער הראשון של חיים, שפורח מאז הצטרף לנתניה, בישל הקשר הנבחן מגינאה, מואמדובה קמארה, שהיה אחד מהמצטיינים במשחק. קמארה הגביה כדור אלכסוני מ-20 מטרים, חיים עצר בחזה וירה לרשת מ-10 מטרים.

את השני של חיים ושל נתניה, בישל נבחן אחר, רודריגו פרייטרו המכסיקני, שמצא את החלוץ הישראלי בסיומה של התקפה מתפרצת, וזה חלף על פני שחקן יריב ועל פני השוער וגילגל פנימה, 0:2 לנתניה. פרייטרו לא צפוי להצטרף לנתניה העונה, אבל דניאל יאמר שוקל לרכוש את כרטיסו ולהשאילו, כשבין המועמדות לקלוט אותו נמצאת מכבי הרצליה.

במשחק, שנערך לעיני כ-150 צופים, שפטה רחל כהן. לכהן היה זה משחק ראשון בקריירה בו היא שופטת משחק בו נוטלות חלק שתי קבוצות מליגת העל, ועבורה מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית.

אלי גוטמן אמר אחרי המשחק: "במחצית הראשונה גילינו עליונות על הכח, אבל תירגמנו אותה לשערים במחצית השנייה, כמעט ולא זכור לי שבעטו לעבר השער שלנו במהלך המשחק, מה שאומר שההגנה שלנו מתייצבת".

גוטמן גם התייחס לצמד הזרים הנבחנים: "קמארה הראה פוטנציאל. אנחנו שוקלים את החתמתו ונבדוק את העניין עם הסוכן שלו. בכל מקרה, אני לא יודע מה יהיה בטווח המיידי אבל אולי נעשה איזשהו מהלך עתידי לגביו". כשנשאל גוטמן האם נתניה תחתים את פרייטרו המכסיקני, הוא הסתפק בתשובה מהירה וחדה: "לא".

בית ב': שני משחקים, שער אחד

בבית ב' נערכו שני משחקים במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו.

הפועל כפר סבא גברה על מכבי פ"ת 0:1 משער של סמואל יבואה בדקה ה-77. לחניכיו של אלי אוחנה משחק חסר, והם השיגו ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים, עובדה שמסייעת להם להוליך את הבית.

במשחק חלש בבלומפילד נפרדו הפועל ת"א ומ.ס אשדוד בתיקו 0:0, שהיה דל בארועים. הפועל ת"א עלתה בהרכבה השני, כשגם יוסי מזרחי מעלה מספר מחליפים בהרכב הקבוצה מעיר הנמל.

שום: "צריך להיזהר מאודסה"

יצחק שום: "העליתי היום את ההרכב השני. נצטרך את גילי ורמוט ואחרים בהמשך העונה. צריך להיזהר מאודסה, שיכולה לנצח ביום טוב כל קבוצה ישראלית".

עידן שריקי: "לא ניצחנו את ההרכב השני של הפועל אבל גם לנו חסרו מספר שחקנים. עם יניב עזרן נהיה קבוצה יותר טובה אחרי הפגרה".

באשדוד הביעו זעם על מחירי הכרטיסים, 100 שקל למבוגר ו- 50 לילד, והבטיחו מחירים דומים בגומלין. גורם בקבוצה מסר שחיים רביבו וג'קי בן זקן רכשו 80 כרטיסים עבור ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully