וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד מנהל מו"מ עם המאבריקס

21.9.2006 / 15:08

הפורוורד מעוניין לחתום על הארכת חוזה לפני פתיחת מחנה האימונים באוקטובר. קובי מכחיש את הביקורת על נבחרת ארה"ב

הבעלים של המאבריקס מארק קיובן והשחקן ג'וש הווארד יחדשו את המו"מ על הארכת חוזהו במועדון. הסמול פורוורד המגוון מסיים את חוזהו בתום העונה הקרובה, ואם לא יחתום על הארכה לפני חודש נובמבר, הוא יהיה בקיץ הבא שחקן חופשי מוגבל. בעבר הביע דרישה לקבל חוזה דומה לזה של טיישון פרינס, כ-45 מיליון לשש שנים.

"כולם מעדיפים להגיע סיכום לפני פתיחת מחנה האימונים באוקטובר", אמר נשיא המועדון דוני נלסון, והתחיל מיד במלחמה הפסיכולוגית שלו. "השיחות בינתיים מתקדמות היטב, ויש אפשרות שנסגור משהו. אבל שום דבר לא בוער, כי במקרה הגרוע ביותר הוא ישחק עבורנו העונה ובקיץ הבא ננהל את המו"מ מחדש".

חדשות נוספות

* קובי בריאנט צוטט לפני כמה שבועות בדברי ביקורת על הכימיה הקבוצתית של נבחרת ארה"ב, שכזכור הפסידה בחצי גמר המונדובאסקט 101:95 ליוון, וזכתה בסופו של דבר במדליית הארד. אתמול (רביעי) הוא טען כי לא היו דברים מעולם. "המילים האלה לא יצאו מהפה שלי, אני חושב שמשהו השתבש בתרגום כי הם לא הבינו את מה שאמרתי", אמר קובי.

* עושה רושם שטורניר האמריקות של קיץ 2007 לא יתקיים בוונצואלה כמתוכנן, מאחר שהמדינה לא הצליחה להעביר את הכספים הרלבנטים בזמן, ופיב"א אמריקה החליטה שתדון מחדש בנושא המארחת. כידוע, ונצואלה היא אחת המדינות האנטי אמריקאיות ביותר בתבל, והמנהיג הוגו צ'אווס אף הכריז אתמול (רביעי) מעל בימת האו"ם כי ג'ורג' וו. בוש הוא "השטן בעצמו" וש"יומרות ההגמוניה של האימפריה האמריקאית מסכנות את קיומו של המין האנושי". הסכסוך הדיפלומטי בין המדינות יתר כאב ראש לראשי הנבחרת האמריקאית, וכעת ייתכן שתהיה להם ההזדמנות להימנע מנסיעה למדינה העוינת. ארה"ב תציע את לאס וגאס כעיר אפשרית לאירוח המשחקים.

* גרנט היל טוען הוא סוף סוף בריא, אחרי שהתאושש כל הקיץ מסדרת פציעות מעיקה. "המלחמה שלי כדי לחזור ולשחק מוכיחה את האהבה של לכדורסל", אמר היל. "אני מרגיש מצוין ורוצה להישאר בריא לאורך כל העונה ולהמשיך לשחק כל עוד כוחי במותניי. אבל מי כמוני יודע שצריך לבדוק את זה יום יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully