וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם היאנקיז בפלייאוף

21.9.2006 / 14:48

ניו יורק נוצחה בטורונטו, אבל עלתה בזכות ההפסד של בוסטון למינסוטה. תמונת ה-AL ברורה כמעט לחלוטין, אבל ב-NL שמח ומבדח

בלגאן, בלגאן, בלגאן. מה קורה במרוץ לפלייאוף?

ב-AL התמונה ברורה כמעט לחלוטין. הניו יורק יאנקיז הפסידו לטורונטו 3:2, אבל מספר הקסם שלהם היה 1. פירושו של דבר, שגם הפסד של בוסטון היה מעלה אותם - בדיוק מה שקרה. וכך גם הקבוצה הראשונה שמעפילה מה-AL באה מניו יורק.

במערב אוקלנד ניצחה את קליבלנד 3:4, וגם הסיפור שלה נראה די סגור, עם יתרון 6.5 משחקים על האיינג'לס. שתי עולות יגיעו מהמרכז, וגם שם נראה שהתמונה נסגרת. דטרויט ניצחה את הוייט סוקס ומינסוטה את בוסטון. הטווינס לוטשים עיניים לפסגה, כשהמרחק מהטייגרס הוא של חצי משחק בלבד. אבל מה שיותר חשוב, הוא שהם ברחו משיקגו למרחק 5.5 משחקים. הסיפור שם כנראה סגור, ועם 10-11 משחקים לסיום אפשר כבר לדבר על העולות: יאנקיז, דטרויט, מינסוטה ואוקלנד.

ב-NL, לעומת זאת, קרנבל. סן דייגו הפסידה, לוס אנג'לס הפסידה ופילדלפיה, גלינג גלינג - ניצחה. סט. לואיס כבר בפנים, בעצם (מספר קסם 5, אבל יריבות עלובות לבית) ותצטרף למטס. מה שקורה בתמונת הויילד קארד הוא הפלונטר הבא:

סן דייגו (מערב) - 72:79
לוס אנג'לס (מערב) 73:79
פילדלפיה (מזרח) 73:79

כרגע פילדלפיה בשוויון עם הדודג'רס. המצב הזה יכול להשתנות, כמובן, בסוף השבוע. סן פרנסיסקו רחוקה 3.5 משחקים ופלורידה 4.5 מהויילד קארד, אבל בשלב זה הן לא ממש מאיימות.

AL: הבריחה הגדולה

וייט סוקס - דטרויט 6:2

נראה שהגרביים, שזכו בשנה שעברה באליפות ראשונה אחרי 88 שנה, עומדים להגיד שלום לתואר. הפער נראה בלתי סגיר, גם מדטרויט וגם ממינסוטה. ג'רמי בונדרמן הגיש שישה אינינגים סולידיים, איוואן רודריגז ומגליו אורדונייז חבטו להומר והטייגרס הצליחו לשמור על המקום הראשון במרכז. שבעה וארבעה לג'ון גארלנד, אבל גם חמש ריצות חובה והפסד. טדאהיטו איגוצ'י וחואן אוריבה עם הריצות היחידות של הוייט סוקס במשחק, בהומרים.


בוסטון - מינסוטה 6:2

בוסטון תראה את הפלייאוף לראשונה מאז 2002 מהבית באופן רשמי, אחרי ההפסד למינסוטה. ועם זאת, סיבה קטנה לחגוג יש לה, כשדייויד אורטיז חבט להומר מספר 50 העונה, והשווה את שיא המועדון לחובט בודד בעונה. במינסוטה בוף בונסר הגיש שבעה וחמישה, וזכה בניצחון. הומר מספר 28 העונה לטוריי האנטר, כשמינסוטה כבר יודעת שצריכים לקרות הרבה דברים מוזרים על מנת שהיא לא תשחק באוקטובר.


טורונטו - יאנקיז 2:3

מבחינת המשחק עצמו, ליאנקיז לא ממש אכפת. ההפסד של בוסטון שלח אותם לפלייאוף והעניק להם את אליפות הבית בפעם התשיעית ברציפות. "אנחנו אף פעם לא עייפים", אמר דרק ג'יטר, "זה משהו שלא קל לעשות". אבל ג'יטר הודה שהחגיגות שלאחר המשחק היו קצת לא פרופורציונליות: "זה מיוחד, אבל קשה להגיד שזה יותר מיוחד מעונות קודמות".

מבחינת טורונטו, רוי האלאדיי שוב נפצע ונטש באינינג הרביעי. האס מקולורדו מפתח מועדות לפציעות, ולעונות הקרובות זה משהו שחייב להדאיג את ההנהלה.

יתר התוצאות:

טמפה ביי - בולטימור 2:4
טקסס - סיאטל 6:3
קנזס סיטי - איינג'לס 3:0
אוקלנד - קליבלנד 3:4

NL: עמוק עמוק במיקס

פילדלפיה - שיקגו קאבס 2:6

ברט מאיירס הגיש תשעה אינינגים וערבב טוב טוב את הכדור על הגבעה, עם 12 טיגונים עסיסיים. הפיליז, שנפטרו מהחוזים של בובי אבריו וקורי ליידל ביולי, השתוו לדודג'רס בקרב על הויילד קארד. הומרים לפאט ברל ולצ'ייז אטלי, ופילדלפיה נכנסת לישורת האחרונה עם איום ממשי לפוטו פיניש.


סן דייגו - אריזונה 8:2

תקלה לפאדרס, שיכלו להגדיל את היתרון מהדודג'רס, אבל שלוש חבטות של לואיס גונזאלס ועוד שלוש של אלברטו קלאספו העניקו לאדגר גונזאלס את הניצחון. 6.1 אינינגים והפסד לדייויד וולס, ג'וש בארד עם הומר לפאדרס, ששומרים על יתרון חצי משחק בפסגת המערב.


דודג'רס - פיטסבורג 6:4

את הדודג'רס מעניין הפלייאוף. במשימה הזו הם כשלו הלילה. את פרדי סאנצ'ז מהפייראטס מעניין תואר "אלוף החובטים". סאנצ'ז השריש ארבע חבטות כדי להעלות את אחוזיו ל-34.6 (346.) ולעשות צעד גדול לתואר. שון צ'אקון עם 6.2 אינינגים והניצחון, שמירה לסלומון טורס.

יתר התוצאות:

מילווקי - סט. לואיס 0:1 - הומר של ג'ף ג'נקינס באינינג התשיעי.

מטס - פלורידה 6:3 - דונטרל וויליס עם 8.1 אינינגים, ארבעה חשמולים ושני הומראנים, שמעלים את מאזנו השנתי לשלושה.

יוסטון - סינסינטי 2:7
וושינגטון - אטלנטה 7:3
קולורדו - סן פרנסיסקו 7:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully