וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תביעות ל-BBC

21.9.2006 / 17:50

אלרדייס הוא לא היחיד שמתכנן לתבוע את הרשת הבריטית. צ'אבי אלונסו עדיין חוגג את שערו המדהים. בלאמי התקוטט עם חבריו לשעבר

גם עוזר מאמן ניוקאסל קווין בונד מתכנן לתבוע את ה-BBC לאחר ההאשמות שהוטחו נגדו בתוכנית המדוברת. עורכי התוכנית מסרבים לחזור בהם מההאשמות, לפיהן התכוון לקחת תשלומים לא חוקיים מסוכני שחקנים, אבל בונד טוען שדבריו הוצאו מהקשרם.

עורך דינו של בונד מסר: "הדרך שבה הוצגו הדברים היא שקרית. נדמה ששמו השתרבב לסיפור הזה מכיוון שיוצרי התוכנית עבדו במשך שנה על החקירה, ולא הצליחו למלא שעת שידור שלמה".

גם הסוכן הצרפתי טני ירימה טוען כי הוא עומד לתבוע את ה-BBC. "אני יכול להראות את כל החשבונות שלי", אמר ירימה, "בחיים לא הרווחתי את כל הכסף הזה". ירמה אף טען כי שיתף פעולה עם החוקר הסמוי רק כדי לגלות עבור מי הוא עובד.

צ'אבי אלונסו מרוצה מעצמו

צ'אבי אלונסו הבקיע אתמול (רביעי) שער מחצי מגרש ב-0:2 של ליברפול על ניוקאסל במסגרת משחק השלמה של המחזור השני של הפרמיירליג. יום אחד מאוחר יותר קשה לו להסתיר את שביעות רצונו מתשומת הלב התקשורתית שהגיעה בעקבות כך.

"בהתחלה חיפשתי מסירה לסטיבי ג'י, אבל השופט הפריע לי, ואז ראיתי שהשוער עומד רחוק מהשער והלכתי על זה", אמר הקשר הספרדי לתקשורת האנגלית. "כבר הבקעתי שער מחצי מגרש בגביע נגד לאטון בחודש ינואר, אבל זה היה יפה יותר, כי הפעם הכדור נכנס ישירות לרשת ולא קפץ על הדשא. אני מתאמן על זה הרבה באימונים, ולמרות שלפעמים המאמנים כועסים עליי, אמשיך לנסות את זה".

חדשות מלבבות פחות מהמשחק מגיעות מתגרה בין קרייג בלאמי מליברפול לבין חבריו לשעבר מניוקאסל, במנהרה שמוליכה לחדר ההלבשה. החלוץ סבל כל הערב מקריאות האוהדים האורחים של המגפייס שעשו את כל הדרך לאנפילד, והמאמן רפא בניטז מזים את השמועות שהמהומה כללה אגרופים. "הכל נגמר תוך שני שניות", אמר המאמן הספרדי. "לא היה שם שום דבר מלבד צעקות". במחצית הראשונה הושלך בקבוק פלסטיק לכיוונו של בלאמי, שהסתכסך בזמנו עם אלן שירר, אבל שחקנה של ליברפול הרים אותו מהדשא ועשה את עצמו שותה.

עוד מגזרת המרסיסייד: הארי קיואל יעבור ניתוח נוסף ברגלו, ורק לאחר מכן ניתו יהיה לדעת כמה זמן ייעדר מהמגרשים. הקשר-חלוץ המוכשר נפצע במשחק של אוסטרליה מול קרואטיה בגביע העולם, ואף הבקיע את השער שהבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר. אבל הוא לא היה כשיר למפגש מול אלופת העולם לעתיד, איטליה, שניצלה טעות שיפוט כדי לנצח 0:1 מפנדל מפוקפק בדקה ה-90.

חדשות נוספות:

* אקס ליברפול פרננדו מוריינטס מאושר מהחזרה שלו לחצי האי האיברי, ולא ממש מתגעגע לכדורגל של האי הבריטי. מורו הספיק להבקיע שני שערים בשלושה מחזורי ליגה במדי ולנסיה, פלוס שלושער בניצחון על אולימפיאקוס בפיראוס. "רציתי לחזור לשחק את הכדורגל שאני מרגיש איתו יותר בנוח", אמר החלוץ בן ה-30, שהבקיע 12 שערים בלבד ב-61 הופעות במדי ליברפול. הוא נרכש על ידי ולנסיה בעבור כ-6 מיליון יורו. "לא אהבתי את המשחק פיזי באנגליה, או את העובדה שהשופטים נותנים יותר מדי לדברים לקרות ושורקים פחות מדי לעבירות. השופטים לא שומרים שם על החלוצים מפני המגנים, וזה הקשה עליי.

* איידור גודיונסן ניסה להשוות בין הסגנון של מאמנו הקודם ז'וזה מוריניו לבין זה של מאמנו הנוכחי פרנק רייקארד. החלוץ האיסלנדי של בארסה, איש שנמצא בעמדה ייחודית להשוות בין שני המאמנים הללו, הצליח לעמוד על ההבדלים הדקים בין השניים: "רייקארד גרוע יותר, ומוריניו צועק וזז הרבה". הפתעה אמיתית דווקא הגיעה כשנשאל מי השחקן שהרשים אותו ביותר: "יהיה קל מאוד לציין את אטו, רונאלדיניו, דקו או צ'אבי, אבל מהשחקנים הפחות מוכרים מי שהרשים אותי ביותר הוא אנדרס אינייסטה, שחקן מעולה שהופך את המשחק לקל יותר".

* קשרה של יובנטוס מאורו קאמורנסי עשוי לעבור לאנגליה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. השחקן, שספג לאחרונה קריאות בוז מאוהדי יובה לאחר שהודיע על רצונו לעזוב, מבוקש על ידי ווסטהאם ופורטסמות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully