וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון יתן צ'אנס אחרון לאוביידה

21.9.2006 / 12:01

הקשר הניגרי של מכבי פ"ת יפתח מול הפועל כפר סבא. אם יאכזב, ישוחרר. סוכנו של עומר גולן: "הוא צריך לחזור לכושר לפני אנגליה"

הקשר הניגרי של מכבי פתח תקווה, עמנואל אוביידה, יפתח היום בהרכב הקבוצה שתתארח במגרשה של הפועל כפר סבא (18:30). לוזון הודיע כי הוא מעניק הזדמנות אחרונה לקשר הניגרי להוכיח שמקומו בהרכב. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן שקל לשחררו עוד לפני כשבועיים.

במועדון כועסים על הפרסומים לפיהם אסמעיל עמר רוצה לעזוב. לוזון יעניק גם לו את ההזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב.

ובצד של המארחים, המאמן אלי אוחנה הודיע לשחקני ההגנה הוותיקים של הפועל כפר סבא, אלון חלפון ועופר טלקר, שהם לא יכללו בסגל לקראת המשחק ויישבו ביציע. את מקומם צפויים לתפוס לירון זרקו וולנטין תאודוריקה. גם החלוץ הגנאי סמואל יבואה יישב על הספסל ואת מקומו בחוד ההתקפה יתפוס אבי כנפו, שלא קיבל עד כה אשראי רחב מאוחנה. גם בן לוז ייפתח על הספסל משום שהוא סובל מפציעה.

ובחרה לפתח תקווה. סוכנו של עומר גולן, דיוויד אבו, אמר הבוקר כי "שפילד יונייטד ו-ק.פ.ר האנגלית אינן הקבוצות היחידות שמעוניינות בשחקן". יחד עם זאת, הדגיש אבו: "עומר צריך לפרוע שטרות לפני דיבורים על אנגליה. הוא שחקן מצוין ואני מאמין שהוא יחזור לכושר". יו"ר מכבי פתח תקווה, משה זוארץ, מסר בתגובה כי עדיין לא נעשתה פניה רשמית מאף קבוצה בליגה האנגלית. "בינתיים הכל דיבורים באוויר", אמר זוארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully