וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאקי הושעה לחודשיים בגלל הימורים

21.9.2006 / 21:06

כוכבה של סמפדוריה הורשע במוערבות בשערוריית הימורים. סיניסה מיכאילוביץ': "הכעס על הביקורת עזר לנו לנצח את רומא"

עם הניצחון 0:1 על רומא באולימפיקו, עמד אמש (רביעי) מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, במשימה הראשונה שלו מבין שלוש, כשמטרה היא לשמור על כסאו. אחרי ההפסד המאכזב 1:0 לספורטינג ליסבון במחזור הראשון של ליגת האלופות, והיכולת המאכזבת בסירייה A, יצאו מסרים מסביבתו של הבוס מאסימו מוראטי שמנצ'יני חייב לנצח את שלושת המשחקים הבאים שלו אם ברצונו להמשיך ולהיות מאמן הנראזורי. אחרי ה"וי" על רומא, יגיעו משחקים בצ'מפיונס נגד באיירן מינכן ובליגה מול קייבו.

"כל הביקורת הזו - שרובה הייתה לדעתי לא מוצדקת - הכעיסה אותנו מאוד", אמר סיניסה מיכיאלוביץ', העוזר של מנצ'יני ומי שהופיע במקומו למסיבת העיתונאים, כי המאמן איבד את קולו. "הפכנו את הכעס הזה למשהו חיובי".

הרנן קרספו הבקיע את השער היחידי במשחק בדקה ה-44. "יש לנו חבורה נהדרת של שחקנים, וכמו שהראנו בניצחון שלנו בפירנצה (2:3 על פיורנטינה), הראנו את זה גם באולימפיקו", אמר מיכאלוביץ'.

הטענה המרכזית נגד אינטר של מנצ'יני היא שלמרות הרכש המסיבי (זלאטן איברהימוביץ', פביו גרוסו, פטריק ויירה וקרספו) והסגל מלא הכוכבים, היכולת על המגרשים אינה מספקת. "זה שהשגנו שני ניצחונות חוץ קשים מעניקה לנו דחיפה קדימה", המשיך מיכאילוביץ'. "זה מראה כמה שאנחנו חזקים, אבל עדיין יש לנו עוד דרך ארוכה".

חדשות נוספות מאיטליה:

* סגן נשיא הוועד האולימפי של איטליה לוקה פנקאלי יהיה יו"ר ההתאחדות האיטלקית החדש, לאחר שהיו"ר הקודם, גואידו רוסי, שהיה מינוי חירום לאחר חשיפת השחיתות בסירייה A, התפטר כדי להפוך לנשיא טלקום איטליה.

* הקפטן והכוכב הגדול של סמפדוריה פרנצ'סקו פלאקי הושעה היום לחודשיים ע"י ועדת המשמעת של התאחדות הכדורגל האיטלקית. פלאקי הואשם בנסיון להשיג מידע פנימי לגבי משחקים בליגה האיטלקית הראשונה על מנת לחלק טיפים למהמרים עליהם. יחד איתו הושעה גם מגינה של אטאלנטה מוריס קרוזיירי, ששיחק לפני שנתיים עם פלאקי בסמפדוריה.

עדכון ראשון 21.9.06 12:32
עדכון אחרון 21.9.06 21:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully